Waar les omgeving Eindhoven?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Waar les omgeving Eindhoven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-19 20:46

Hallo,

Na jaren zelfs met mijn mini's aangerommeld te hebben, heb ik ze laatst toch moet verkopen vanwege tijdgebrek, afstand en deels ook wel financieel (verhuizen zou sowieso een duurdere plek worden en dat kon ik niet betalen).
Maar ik mis het wel ontiegelijk en zou wel graag eens in de week weer met de paardjes willen zijn. Ik heb voorheen wel verzorg/voorwaarden gehad maar toch voel ik me niet zozeer meteen geroepen om te rijden maar eventueel wel grondwerk te doen. Maar ik vraag me af of iemand weet waar je dat kan doen in de buurt van Eindhoven zonder een eigen paard dus..

Ook ben ik misschien veel eisend maar als ik ergens lessen zou gaan nemen waar de paarden bijv niet veel buiten komen of dergelijke zou ik het al niet kunnen omdat ik die zorgen ook mee naar huis zou nemen. Het is echt puur voor ontspanning en plezier.


Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: Waar les omgeving Eindhoven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:08

Zoek je echt les of meer zoiets als verzorg of bijrijden?
Ik zit in regio weert.. dat is misschien te ver.. maar hier ben je welkom om met de paarden te werken hoor.. en grondwerkles is ook mogelijk


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester

Anoniem

Re: Waar les omgeving Eindhoven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:11

Misschien is daarvoor wel iets te regelen bij Susans ponyranch. Susan geeft les met haar pony's maar is niet echt een manege te noemen. Het is allemaal wat vrijer zegmaar. Ze zit richting son en breugel.

Maartje_M

Berichten: 9353
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Waar les omgeving Eindhoven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:25

Waar in regio Eindhoven zoek je wat? Welke kant van Eindhoven?

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-19 21:44

Licor schreef:
Zoek je echt les of meer zoiets als verzorg of bijrijden?
Ik zit in regio weert.. dat is misschien te ver.. maar hier ben je welkom om met de paarden te werken hoor.. en grondwerkles is ook mogelijk


Weert is net te ver eigenlijk.. Ik zit bij sint oedenrode. Ik zoek niet specifiek één verzorg of bijrijdpaard:) toch bedankt voor het meedenken.

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-19 21:44

Anoniem schreef:
Misschien is daarvoor wel iets te regelen bij Susans ponyranch. Susan geeft les met haar pony's maar is niet echt een manege te noemen. Het is allemaal wat vrijer zegmaar. Ze zit richting son en breugel.


Is daar een website van?

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-19 21:44

Maartje_M schreef:
Waar in regio Eindhoven zoek je wat? Welke kant van Eindhoven?


Omgeving sint oedenrode:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:55

bartjeminoes schreef:
Anoniem schreef:
Misschien is daarvoor wel iets te regelen bij Susans ponyranch. Susan geeft les met haar pony's maar is niet echt een manege te noemen. Het is allemaal wat vrijer zegmaar. Ze zit richting son en breugel.


Is daar een website van?


Gewoon ff Googlen ze heeft iig een fb

YoniB

Berichten: 121
Geregistreerd: 12-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:05

Ik heb grondwerk les van Marjolein van den Broek, haar bedrijf heet Horse Awareness! Je zou eens kunnen kijken op haar website of ze ook lessen geeft zonder dat je een paard hebt, want qua les klinkt het wel alsof zij kan geven wat je zoekt. Ik ben in ieder geval heel blij met haar!


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 01:42

Oud topic ik weet het, maar in Someren staan mijn paarden te springen om iemand die graag vanaf de grond met ze bezig gaat
Als je het leuk vindt zijn buitenritjes ook mogelijk maar het dressuurmatig trainen onder t zadel in de bak doe ik zelf
Grondwerk laat ik je volledig vrij in, komen ook geen klusjes oid bij alleen plezier hebben met m’n 2 paarden

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Berdien, Bretsa, C_estmoi, carin0903, Contemplate, Finesse, lizy29, Lukasje, nafkedemi, nienmoon, sterregoud, StonedRomy, tienus63, Vecar, xRaisin en 117 bezoekers