Mijn nieuwe tinkervriendje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine_B
Berichten: 50
Geregistreerd: 30-10-17

Mijn nieuwe tinkervriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-18 12:22

Hallo allemaal, ik heb recent mijzelf voorgesteld dus nu is het tijd om mijn paardjes voor te stellen.

Na het overlijden van mijn shetlandpony vorig jaar stond de oude merrie van mijn moeder, Lucky, alleen en daarom moesten we gaan nadenken over een nieuw paard. Mijn moeder heeft toen bedacht dat ze er eigenlijk wel weer een rijpaard bij wil hebben en niet alleen een wiedemaatje voor Lucky.
In het voorjaar gingen mijn moeder en ik opzoek, helaas duurde het allemaal wat langer dan gehoopt en kreeg Lucky alvast 2 geitjes als gezelschap zodat mijn moeder en ik rustig verder konden zoeken.

3 weken geleden was het dan zover, na het proefrijden en de keuring mocht onze nieuwe aanwinst mee naar huis. :D
Dit is Venttie <3
Hij is 8 jaar oud, ruin en hij komt oorspronkelijk uit Ierland
Afbeelding


Afbeelding

Afgelopen vrijdag was hij al weer 3 weken bij ons, hij heeft eerst een weekje rustig mogen wennen en zijn daarna rustig aan de slag met hem gegaan. We hebben al 2 keer een buitenritje gemaakt, een keer nog aan een touwtje voor de zekerheid, maar de tweede keer los met mijn moeder op de fiets ernaast!
Met rijden is hij superbraaf en kijkt bijna nergens van op, aan de hand begint hij wat praatjes te krijgen en moet hij af en toe even terug geroepen en dan is het ook weer goed. ;)
Lucky is nog wel een beetje spannend, dus die word voornamelijk genegeerd :')

Mijn moeder en ik zijn superblij met hem en gaan hopelijk nog heel veel ritjes met hem maken!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Mijn nieuwe tinkervriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:55

Wat heeft hij een brave oogopslag. Daar zul je samen met je moeder nog veel plezier aan beleven.

BlueAmethyst

Berichten: 46
Geregistreerd: 03-11-18

Re: Mijn nieuwe tinkervriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:57

Wat een knapperd! <3 Nog veel plezier samen!

Henrike5

Berichten: 772
Geregistreerd: 26-02-13

Re: Mijn nieuwe tinkervriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 22:10

Wat is hij mooi <3 Heel veel pleziere met hem

Janine_B
Berichten: 50
Geregistreerd: 30-10-17

Re: Mijn nieuwe tinkervriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-18 23:53

Dankjulliewel! En dat plezier gaat wel lukken denk ik :D