[VOLG] Linda's Mongol Derby 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Linda's Mongol Derby 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:25

Wat stoer dat je dit gaat doen! Ik volg ook mee :j

Wat ik ook heel stoer vind, ik dat je gewoon bitloos (op een touwhalster!) endurance start. En dat je paardje zichzelf lekker mag 'paneren' tijdens de wedstrijd, klinkt allemaal zo fijn naar haar toe :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:31

Linda_Fleur schreef:
Marie_Anne, ik krijg zulke opmerkingen heel vaak. En moet er dan ook nog bij vertellen dat ik een drukke baan heb en er nog een (master) opleiding bij doe ook :o Ik ben nu eenmaal geen stilzitter en mijn motto is dat als je iets wilt, dan lukt het ook!

Superinstelling heb je! +:)+

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 10:55

beatje: Dat inschrijfgeld is voor deelname aan de race zelf. Dit gaat naar de organisatie om de gehele race te kunnen bekostigen (paarden, dierenartsen, medisch team, organisatie, hulp van lokale bevolking etc etc). Dit betaal ik dus zelf. Het geld wat ik ophaal gaat naar het goede doel en daar heeft de organisatie een minimumbedrag voor ingesteld. Dat valt dus buiten die 11.000 pond :)

s_v: Dankjewel :o Al vanaf het moment dat ik haar heb (5 jaar) rij ik bitloos. Ik ben niet per se tegen een bit (ik heb gewoon een hoofdstel met bit in mijn kast hangen en heb er zelfs soms een periode mee gereden) maar het is bij Ele niet nodig.

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:42

Linda_Fleur schreef:
beatje: Dat inschrijfgeld is voor deelname aan de race zelf. Dit gaat naar de organisatie om de gehele race te kunnen bekostigen (paarden, dierenartsen, medisch team, organisatie, hulp van lokale bevolking etc etc). Dit betaal ik dus zelf. Het geld wat ik ophaal gaat naar het goede doel en daar heeft de organisatie een minimumbedrag voor ingesteld. Dat valt dus buiten die 11.000 pond :)

s_v: Dankjewel :o Al vanaf het moment dat ik haar heb (5 jaar) rij ik bitloos. Ik ben niet per se tegen een bit (ik heb gewoon een hoofdstel met bit in mijn kast hangen en heb er zelfs soms een periode mee gereden) maar het is bij Ele niet nodig.


Wat als je dit sponsorbedrag niet haalt ?

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: [VOLG] Linda's Mongol Derby 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:59

Het sponsorbedrag voor hun goede doel is 500 pond. Dat is dus nog wel op te hoesten :-) Je kunt er dus zelf voor kiezen om het daar bij te laten, zelf meer aan hun goede doel te geven of om je eigen goede doel er aan te hangen :-)

EsterVera
Berichten: 8
Geregistreerd: 10-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:51

Oh ik heb afgelopen zomer het boek van je Nederlandse voorganger die hem gereden heeft gelezen. Pittig hoor en veel succes!

RyanneZarita

Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Re: [VOLG] Linda's Mongol Derby 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 16:38

Ah, daar is je volgtopic! Ik volg ook mee op Insta :)

Wat een bijzonder doel heb je uitgekozen, mooi en persoonlijk!

Ook van mij krijg je complimenten voor het bitloos rijden. Heel tof. Mocht je zin hebben om ooit een Belgie tour te doen, ik heb hier nog een aantal paarden staan (van braaf tot stout) waar je zeker veel aan zult hebben wat betreft het oefenen met op en afstijgen! Altijd welkom!

Veel succes met de voorbereidingen!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: [VOLG] Linda's Mongol Derby 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-18 16:52

Dankjewel Ryanne, je hebt PB :D

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-18 08:08

Yihaaa!! Mijn website is live. Hier zal ik regelmatig updates geven over mijn voorbereidingen. Nemen jullie een kijkje en laten jullie weten wat je ervan vind?

https://www.lindasmongolderby.nl/

Anoniem

Re: [VOLG] Linda's Mongol Derby 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 09:09

Ik vind het echt zo stoer dat je dit gaat doen! Ga je dan ook zeker volgen :)

Las dat je vandaag bij CM bent, ik hoop je nog even te zien dan :) Zou ik leuk vinden!

lindar1985

Berichten: 573
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 09:12

Succes! Gaaf hoor, ga je volgen op Instagram!