Hoe ging jullie dag dat je je nieuwe paard ging ophalen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:36

Mijn shet heb ik samen met mijn vriend opgehaald, een halfuurtje verderop. Was de 2e keer in de trailer voor haar (was toen 1) maar ze was zo braaf. Ik was zo zenuwachtig en blij met mijn eerste pony. Kon mijn geluk niet op. Gelijk op de weide gezet in de kudde en dat was een race festijn. Echt geweldig :=

Mijn paard is 23 juni dit jaar gekomen. Ze werd gebracht met een vrachtwagentje want de oude eigenaren hebben een (paarden)transportbedrijf, ideaal! Maar jeetje wat duurt wachten dan lang, was zooo zenuwachtig en liep te ijsberen op stal. We hebben bovenop de dijk (stal zit onderaan de dijk) paard staan uitladen en veroorzaakten een kortstondige file :o Paard was heel braaf, even in de bak gedaan zodat ze de benen kon strekken. Toen lekker naar de weide gebracht. Ze is die dag gescheiden van het veulen dus ze was wel erg druk maar gelukkig nu de rust zelve <3

Skinfaxi

Berichten: 245
Geregistreerd: 11-05-14
Woonplaats: Aan de Rijn

Re: Hoe ging jullie dag dat je je nieuwe paard ging ophalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:41

Ik leasde mijn pony eerst voordat ik hem kocht, dus hij stond al in de stad waar ik woonde. Bij aankoop heb ik hem opgezadeld en ben door middel van een buitenrit van een uur of 3 bij de nieuwe pensionstal aangekomen. De hele 3 uur zat ik echt met een hemels gevoel op mn pony! <3

Wat een leuk topic is dit trouwens! Zit echt met een lach alle verhalen te lezen :D

immanuela29

Berichten: 654
Geregistreerd: 16-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:43

Leuk topic! Echt leuk om al die verhalen te lezen! :j

Mijn eerste paard kende ik al heel goed, dus daar was ik niet zo nerveus bij en we verhuisde naar een stal in de buurt, dus was het rijden met de trailer ook niet zo'n probleem gelukkig! :)

Mijn tweede paard kwam helemaal uit het buitenland. Die werd in een vrachtwagentje gebracht door de handelaar. Was een paar uur rijden en het paard was al erg ongeduldig. Maar ik trouwens ook wachtend op de vrachtwagen voor een uur op stal :')

Beide paarden stal laten verkennen en daarna lekker los gezet in de paddock eerst :)