Even voorstellen: Mijn nieuwe vriend voor het leven.

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 21:45

<3 Wat een prachtig paard en een prachtig setje zijn jullie :j Hij ziet er echt uit als een GVR :D

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 22:04

Oh, het is je zooo gegund! Lijkt me ook een superoplossing voor het paard en voor jou.

Ha, ik begrijp perfect wat er bedoeld wordt met dat hij ook op jou verliefd is. Kijk maar eens naar foto 2! Die sprong me meteen in het oog.

Don't take anything for granted

MiniMeLona

Re: Even voorstellen: Mijn nieuwe vriend voor het leven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-18 22:13

Hihi volgens mij kijkt hij daar achter mij langs naar iets anders hoor. Hij ziet wel graag allerlei andere dingen dan mij als ik met hem probeer te werken bv. Wat wel heel leuk is, is dat hij hinnikt als ik met hond uitlaten langs wei loop en dat hij het altijd wel regelt dat als ik op de wei kom ik eerst bij hem moet zijn en mij volgt, maar dat komt vast door de snoepjes, die ik bijna altijd in mijn zak heb, liefde gaat bij hem duidelijk door de maag.

_ENGEL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 05:38

Gefeliciteerd! Leuk dat je je weer over deze reuze puppy kunt ontfermen. Hij zal vast niets te kort komen bij je

Barefoot Merlyn te koop zgan, zie mijn adv

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 08:12

Ik had hem al even "gezien" en wat is dit heerlijk, voor alle partijen. De eigenaresse die haar paard het beste gunt en een heel leuk leven, desnoods bij iemand anders. Niet zomaar iemand anders maar iemand die begrijpt wat het betekend als je je de ene dat helemaal top fit voelt...en de andere dag als een natte, verkreukelde krant.

Dan Woody...leuk iemand die hem opnieuw weer op waarde kan schatten en heerlijk vertroeteld worden (lees: compleet verwend :o ) en heel goed op zijn gezondheid past.
En dan jij...de grootste muts van allemaal :D ...jij hebt zo enorm veel over om ervoor te zorgen dat je paard niets, maar dan ook niets tekort komt. Je begrijpt het goed als er eens een dagje "meh" is...dan gewoon een knuffel en klaar.

Zo enorm gegund en wat ben ik blij dat je je weer volledig kunt storten op dit paard, gefeliciteerd <3

Wat is nu precies ME?Dan ben je toch alleen maar moe. -O- http://www.mecvs.net/module-ME_CVS_docs ... t.facebook Te Koop: recreatiemarathonwagen-pony-maat http://www.bokt.nl/markt/ad/450864/recr ... -pony-maat
Teken de petitie https://meisgeensolk.petities.nl/ hartelijk dank namens alle patiënten

MiniMeLona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 09:18

Wow! Daar moet ik even iets voor wegslikken, wat een prachtbericht en jij weet ook als geen ander hoe het is om je een natte krant te voelen. En het is helemaal waar wat je zegt, vooral dat ik de grootste muts ever ben, hahaha <3 . Dank je wel lieverd!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 09:31

Hey wat leuk dat je je hart weer hebt durven en kunnen openen voor een paard. En wat voor paard!

Heel véél geluk samen. Dat is jullie wel gegund.

[o] Als er tegen je gezegd wordt dat het tussen je oren zit, wees dan maar blij!
Is het tenminste aangetoond dat er iets tussen die oren zit..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 12:22

Oh Claudia! Wat is je dit gegund! Dit paard is op jouw pad gekomen en jij op die van hem..precies op het juiste moment!

Ongelooflijk veel plezier van en met elkaar!
<3

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 13:51

MiniMeLona schreef:
KootMiraDrum schreef:

Enne, jij bent niet de enige die verliefd is he.... want hij is het ook!

Hoe bedoel je? :o?

Zijn blik.

MiniMeLona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 13:56

Dank jullie wel allemaal! En dat vind ik toch best een complimentje KootMiraDrum, want het is nog pril allemaal...

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 14:19

Jeej, een voorstel topic op Bokt. Het is je gegund Clau. Heel veel plezier samen. Maar dat komt wel goed als ik het zo zie en lees. <3

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 14:49

Wat gun ik je dit toch! Wat een prachtige kans en volgens mij zijn jullie een hele goede match zoals ik het zie en lees.
Geniet van elkaar.

[LZP] Getrouwd dankzij bokt [o]
Kings Cadanza B+14 L1+11 L2+10
Radonna B+3

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 07:48

Wat een superleuk paard <3
Veel geluk met elkaar en wat een bof dat de vorige eigenaresse hem dit gunde. *\o/*

Soms is je blijheid de oorzaak van een glimlach, soms is een glimlach de oorzaak van blijheid.

diedepol14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:10

Wat superleuk! we gaan nog wel een keer samen rijden he :j *D

13-3-2017 Pollie mijn beste vriend Y;(
26-01-2017 Mats Y;(

MiniMeLona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-18 09:46

diedepol14 schreef:
Wat superleuk! we gaan nog wel een keer samen rijden he :j *D

Ja als ik hem ooit zover krijg: vorige week had hij zich verstapt en week kreupel. Gisteren DA geweest want had iets van koliek. Dus les is er nog niet van gekomen, want die moet ik steeds afzeggen. Maar goed, ik heb weer wat om mij zorgen over te maken zullen we maar zeggen...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:00

Wat ontzettend bijzonder dit, ik ben er een beetje stil van. Wat bijzonder hoe je over hem schrijft. Wat bijzonder hoe hij je op een goede manier herinnert aan je merries, maar toch heel erg zichzelf is. Wat bijzonder dat hij bij jou terecht is gekomen. En wat bijzonder hoe de liefde voor paarden uiteindelijk alles overwint en nieuwe vreugde geeft.

Heel veel geluk met je nieuwe kanjer. Het kan toch niet missen dat jullie voor elkaar bestemd zijn.

Kickin' my can all over the place
Weet je wat mijn paard kan? Hij kan pannenkoeken maken zonder beslag :j
Vivo por vos <3 Pony <3

https://books.google.nl/books?id=N6dHAw ... er&f=false

Mirthe94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:37

wat een leuk paard. Veel succes samen :)

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:09

Dit is je echt gegund! Ik hoop dat je vele jaren veel plezier kan hebben! wat een gaaf paard!

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:15

Na alle ellende nu heerlijk gaan genieten met je nieuwe kanjer!. Heel veel geluk samen!

MiniMeLona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 13:05

Misschien vinden sommigen van jullie het wel leuk als ik af en toe eens vertel over onze vorderingen:

GVR is nu 2 mnd bij mij en heeft dus 2 weken geleden zich verstapt door zich als een halve tamme te gedragen in natte wei en afgelopen donderdag stond hij van het ene op andere moment (zag het gewoon gebeuren uit mijn raam) wel zo verschrikkelijk spastisch te doen met zijn hoofd, dat da er met spoed bij is gekomen, die dacht koliek en buscopan gespoten. Wat wil nu het geval zijn: Pracht van voordroogbalen op de wei en meneer is daar idd flink op los gegaan, wat hij dus niet gewend was... -O- voor mij, want dat was niet zon heldere van mij...

Dus des te trotser ben ik vandaag op hem, want hij heeft dus vanaf vrijdag alleen op andere wei gemoeten en daar werd hij niet vrolijk van! God wat voelde ik mij poedersuiker voor hem zeg, gisteravond al bij hem staan snotteren in de wei (en dan toch nog vol blijven houden dat ik nog niet van hem hou he... O:) ). Dat ik vanochtend gewoon op hem mocht gaan zitten voor een paar rondjes los stappen in de wei. Hij was erg fris met longeren en eerdere keren ontploft door de losse beugels, waar ik als ouwe trut best van ben geschrokken want dat zit ik van mijn levensdagen niet uit, dus die er nu niet om gedaan met longeren. En super braaf met opstappen en wegstappen, maar wel heel veel spanning opgebouwd dus, dat hij steeds korter ging lopen. Dus ik eraf en toen kreeg hij dus een overduidelijke aanval van krampbenen. Daar schrok ik wel even van, maar toen hij direct erna weer op de wei kon met gezelschap, is de rust weer weergekeerd en loopt hij gelijk weer goed ook.

Maar wat ben ik trots op hem! Zo lief en braaf voor mij die gekke kluns die er op zit, zelfs als hij zoveel spanning aan het opbouwen is... Vind het echt een geweldenaar hoor!

Wat ik zelf trouwens ook heel stoer vind van hem, is dat hij nu al door heeft wat het halthouden op afstand betekent en dit dan ook 9 van de 10 keer keurig doet. (dan kan ik bv halster bij gezelschap even omdoen zonder dat hij met zijn grote hoofd erachter staat en die muts van een merrie hem peert in het donker... :Y) ).

MiniMeLona

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-18 19:04

Ja ja Bokt, ik weet dat dit topic stil ligt, hihi...

Maar vond deze foto's zo mooi en toepasselijk dat ik ze toch even wil delen, aan wie ze dan ook eventueel bekijkt;

Afbeelding

Afbeelding

Over mijn persoonlijke pot met goud gesproken, vinden jullie ook niet? <3

Achterom

Nieuw bericht Geplaatst: 24-10-18 19:08

Echt wel! Schitterende foto's!

Ilsey

Nieuw bericht Geplaatst: 24-10-18 19:10

Hij doet mij enorm denken aan mijn 17jarige bruine GVR (ook ongeveer 1m80). Ook zo'n lief hoofd. <3

Veel plezier met jouw pot goud :+

Maflinger_S

Nieuw bericht Geplaatst: 24-10-18 19:44

Ik ken je niet maar ik heb destijds wel je topic gevolgd over het laten inslapen van je dames.

Dit topic is zo leuk om te lezen. Het gaat echt over wederzijdse liefde, da's duidelijk te zien aan de foto's. 't Is dat GVR geen teksten schrijft, anders zou hij het volgens mij beamen.

Ik durf voorzichtig te stellen dat jij een van de geluksvogels bent die meer dan eens een once in a lifetime paard ontmoet en er je leven mee mag delen.

"Under a cherry tree there are no strangers"
Dalai Lama, Ahoy Rotterdam, 16 september 2018

MiniMeLona

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-18 20:24

Dank jullie wel!

En wat mooi gezegd van je maflinger, ik kan altijd alleen maar hopen dat het wederzijdse liefde wordt, maar ik weet wel dat ik het :)* moment van: oliebol ik hou van hem al heb gehad iig...