[VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
senna21

Berichten: 11850
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:19

Miel heeft het maar getroffen met jou.

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 20:30

Bedankt! Echt een super om te horen :o

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:19

Ik geniet echt van je updates, TS! Heerlijk om te zien hoe jij en Miel zoveel plezier hebben samen! :)

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-19 08:08

xSwanHeart schreef:
Ik geniet echt van je updates, TS! Heerlijk om te zien hoe jij en Miel zoveel plezier hebben samen! :)


Bedankt voor de reactie! :D

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-19 22:24

Afbeelding

Heee! Vandaag weer naar Miel geweest! *\o/* Ik heb eerst even zn stalletje gedaan. Daar was ik gelukkig best snel klaar mee. Er stond nog een paard in de longeerbak, dus heb ik Miel eerst gepoetst. Toen ik klaar was met poetsen was de longeerbak gelukkig ook vrij. Eerst mocht Miel gewoon even lekker los in de bak spelen. In het begin was hij nog een beetje aan het rond sukkelen. Maar ineens werd hij echt vet druk en ging hij vet hard draven en galopperen := Toen hij een beetje rustig was hebben we gewoon nog even in de bak gewandeld en nog wat gespeeld. Miel had dus weer een lekker rustig dagje. Maar dat verdiende hij ook wel <3 Het was wel echt megaa koud vandaag :brr: Van mij mag de zomer wel weer komen :) Donderdag heb ik dus weer les, als het goed is. Als de bak zo bevroren blijft ben ik namelijk bang dat het weer niet door kan gaan :( Maar als dat het geval is laat ik het jullie uiteraard weten!

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-19 20:13

Morgen gaat de les weer niet door -O- Ik baal echt van het weer :brr: Ik vind de sneeuw wel leuk, maar niet als ik daardoor niet kan rijden :( Echt struggles van een buitenbak. Maar valt helaas niks aan te doen...

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:16

Een goede buitenbak is vaak het hele jaar door te berijden, tot er ijs/sneeuw ligt.. Jammer hè! Hier staan we ook even stil, haha

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-19 20:19

Ja echt zo jammer! Al vinden de paardjes het geen probleem, die hebben lekker ijsvrij! :P

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 21:34

Hii!! Vandaag weer naar Miel geweest! *\o/* Ik was eerst van plan om te gaan rijden. Maar het begon best wel hard te regenen, dus toen toch maar niet wezen rijden. Eerst heb ik Miel gewoon een beetje gepoetst. Daarna mocht hij nog buiten even los. Hij had alleen echt GEEN zin. Hij bleef gewoon staan en wou ook geen stap vooruit zetten. Alleen als ik met hem mee liep, liep hij vooruit. Echt wat een clown is het ook 8)7 Dus ben ik maar gewoon even lekker met hem mee wezen lopen, ook goed voor mijn conditie. Daarna was Miel er wel een beetje klaar mee, dus toen maar weer naar binnen gegaan. Toen nog even zn hoeven en benen schoongemaakt. En daarna mocht hij weer lekker op stal <3 Ondanks de regen was het toch wel even lekker om bij Miel te zijn. Morgen ga ik dus weer, hopelijk valt de regen dan een beetje mee :brr:

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 18:39

Afbeelding


Hee! Vandaag ben ik dus weer naar Miel geweest <3 Ik ging eerst zn stalletje uitmesten. Dus ik had hem even in de longeerbak gezet. Maarrr hij was nog geen 2 seconde los en toen begon hij door de blubber te rollen |o Maarjaa.... Toen heb ik dus zn stal even afgemaakt. Miel stond nog in de longeerbak , en aangezien hij toch al vies was ben in nog even met hem in de bak wezen spelen. En vandaag was hij echt megaa druk := Hij was echt alleen maar keihard aan het draven, galopperen en bokken. Maar toen was zn energie er wel uit :D Toen nog gewoon een beetje met hem wezen stappen. En daarna ging ik weer naar binnen. En toen moest ik hem nog poetsen. Hij was echt zooo vies :oo Maar na even bezig te zijn geweest was hij gelukkig wel weer aardig schoon +:)+ En toen mocht hij weer lekker op stal. Donderdag heb ik dus weer les! Tenminste als het eindelijk een keer doorgaat. Maar dat zien we donderdag :)

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 18:19

Afbeelding

Cutiess <3
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Heyy! Donderdag heb ik niets geplaatst want de les ging helaas niet door :( Vandaag weer lekker naar Miel geweest *\o/* Toen ik op stal kwam zag ik dat Miel in de bak stond, dus ik dacht “huh? :? ”. Maar het bleek dus dat de eigenaar telkens een aantal paarden in de bak zette. Omdat de wei nogal slecht is :\ Dus konden ze zo toch nog even lekker naar buiten :) Miel stond de hele tijd met Vicky, en ze liepen de hele tijd met zn 2tjes :o Echt zoo lief! <3 Miel had uiteraard weer lekker gerold :roll: Dus heb ik hem eerst even gepoetst. Dat duurde wel even. Maar daarna was ie gelukkig wel weer schoon :D Toen heb ik nog even met Miel in de bak gewandeld. Er lagen nog balkjes in de bak. Dus ben ik er een paar keer overheen gegaan met Miel. En ik ben er een paar keer doorheen gelopen, en ook achterwaarts :) Ik heb ook nog een beetje met hem aan de hand gedraafd. Daarna heb ik nog even zn benen schoongemaakt, want die waren weer helemaal vies. De laatste tijd rijd ik eigenlijk niet meer op Miel. Daarvoor zijn 2 redenen.
1. De bak is heel vaak heel slecht :(
2. Ik heb met Miel meer plezier met gewoon spelen dan echt rijden. En Miel word ook ouder dus dat is ook fijn voor hem, als ik het wat rustiger aan doe :)
Dusjaa :P Morgen ga ik dus ook weer lekker naar Miel. Dus morgen weer een post! :D

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:43

Is toch juist top dat je zo geniet van gewoon lekker met je pony knuffelen?
Ik volg je nu op Instagram, waardoor ik hier vergeet te reageren, oeps!

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-19 08:48

xSwanHeart schreef:
Is toch juist top dat je zo geniet van gewoon lekker met je pony knuffelen?
Ik volg je nu op Instagram, waardoor ik hier vergeet te reageren, oeps!


Haha, leuk dat je me ook op instagram volgt!

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 15:38

Afbeelding

Teddybeertje <3
————————————————
Heyy allemaal! Vanochtend weer naar Miel geweest! *\o/* Het waaide vanochtend echt zo hard :oo Vandaar dat ik ook maar gewoon lekker ging longeren. :) Eerst zn stalletje uitgemest, terwijl Miel lekker hooi stond te eten. Daarna heb ik hem lekker gepoetst. Ik had alvast even een vlechtje in zn voorpluk gedaan, zodat hij straks wat kon zien met de wind := Toen Miel gepoetst was gingen we buiten longeren. Vanwege de wind heb ik niet echt iets gefilmd, zodat ik Mn aandacht bij Miel kon houden. Opzich was Miel gewoon heel relaxed en reageerde hij niet echt op de wind. Alleen toen we van hand gingen veranderen werd hij een beetje fris. Hij bleef maar draven en na echt iets van 3 rondjes ging hij pas stappen 8)7
Maar daarna was hij gelukkig weer rustig. Toen ik klaar was zaten zn hele benen + buik natuurlijk weer onder de modder. Dus had ik zn benen en buik even opnieuw gepoetst. Toen in de stal nog even wat vrijheidsdressuur gedaan. Morgen ga ik weer! :D

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 11:32

Ik volg nogsteeds met plezier, jullie zijn een goed team volgensmij!

MirtheT

Berichten: 150
Geregistreerd: 10-03-18
Woonplaats: Ergens in Gelderland

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-19 22:24

Afbeelding

Heyy! Wat ik nog vergeten te vertellen was: Ik heb een aantal dagen met de andere verzorgsters geruild. Dus daarom ging ik gister ook :) Vandaag ook nog even naar Miel geweest *\o/* Ik heb eerst gewoon een beetje met hem in de bak gespeeld/gewandeld. 1 x schrok hij van iets in de hoek. Maar toen we er nog een x langs liepen was er niks aan de hand :? Daarna heb ik hem gewoon lekker gepoetst <3 Verder nog een beetje opgeruimd enzo. Gewoon een lekker relaxed dagje dus :D Ik ga volgende week dus alleen woensdag naar Miel, omdat ik dus een paar dagen heb geruild met de andere verzorgsters. :)

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Re: [VOLG] De belevenissen van Mirthe en Miel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 15:54

leuk! lieve foto :)