Stoppen of doorgaan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
noellebijl
Berichten: 14
Geregistreerd: 19-09-12

Stoppen of doorgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-18 17:19

Hallo allemaal,

6 jaar geleden ging ik opzoek naar een verzorgpaard, via mijn opa kwam ik 2 geweldige Friezen tegen(Nanja, Marije). Ik heb 4,5 jaar met veel plezier gereden met mijn beste vriendin. i.v.m. Werk is zij er mee gestopt en ging ik opzoek naar een andere bijrijder en toen kwam ik bij iemand anders terecht.

Dat ging een half jaar super goed, totdat zij niks meer van zich liet horen doordat ze wat met haar knieen had en dus niet kon rijden. Na de hele winter niks van haar gehoord te hebben ben ik opzoek gegaan naar iemand anders. Toen ik haar vertelde dat ik een ander had gevonden reageerde ze hier best oke op maar wilde wel haar spullen terug( wat logisch is). Toen ik bij mij vriend was en klaar om naar de paarden te gaan(vriend woont er naast) zag ik haar ineens het pad oplopen met een rijbroek aan. Eenmaal daar aangekomen heb ik gevraagt wat ze kwam doen en ze kwam haar dekje halen, maar ze liep wel naar de paarden toe. Ik vroeg of zij van plan was om te rijden en toen zei ze dat ze afscheid kwam nemen omdat dat maandags niet gelukt was. Toen begon ze er over dat we een miscommunicatie hadden gehad en dat zij niks van zich heeft laten horen omdat ze anders steeds met slecht nieuws kwam, terwijl ik juist zoiets had van je geeft door wat de stand van zaken is.

Wij hebben het uitgepraat en besloten om samen verder te gaan. Maar het zat me toch niet lekker dus begon er weer over en zei dat het me dwars zat dat ze niet liet weten wanneer ze kwam doormiddel van een appje. Dit vond zij onzin en was niet van plan om mij een appje te sturen omdat ik niet de eigenaar was. Hierover hebben wij een pittige discussie gehad.
Een week later zat het me nog steeds niet lekker omdat ik alleen wil weten wanneer ze komt zodat de paarden niet 2 keer op een dag te hoeven lopen en ik weet waar we aan toe zijn. Ik heb haar verteld dat ik hier de eigenaar niet bij betrek aangezien hij hier buiten staat en wij het met zn tweeen op moeten lossen.

Toen ik de volgende week op stal kwam kreeg ik van de eigenaar te horen dat ik niet over haar moest domineren omdat hij de eigenaar is en hij bepaald wat er gebeurt. Ik reageerde hierop dat dat zeker waar is maar ik alleen gevraagt heb of ze een appje wil sturen als ze gaat rijden. Dat interesseerde hem niet en mijn kant van het verhaal ook niet. Ik ben er niet meer over begonnen tegen de eigenaar en/of haar want ik wil geen ruzie veroorzaken.

Jullie begrijpen nu vast wel dat de zin om te gaan bij mij ver te zoeken is aangezien ik 6 jaar met alle liefde die beestjes verzorgt heb, stallen uitgemest, stront geschept en door weer en wind gekomen ben en zij doet helemaal niks behalve rijden, dat ik zo aan de kant gezet word.

Ik zit erg te twijfelen om door te gaan, want ik ga niet met een lekker gevoel naar stal.

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen en wat jullie in deze situatie zouden doen

X Noelle


troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 17:24

Ik zou direct een overleg plannen met jullie drieen, blijkbaar zijn er nu misverstanden gekomen en die moeten uit de lucht. Na het overleg kan je altijd nog besluiten om op te stappen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 105 bezoekers