Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:40

JoviManoe schreef:
SusanH schreef:
In volle galop over een golfbaan gaan. Lijkt me zo heerlijk om zo dat perfecte grasveld om te ploegen.

hahaha ik ook!!!

of galopperen over een vol strand


Dat laatste is niet relaxed kan ik je zeggen. Honden overal, mensen met vliegers, wandelaars. Nee leeg strand is fijner.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:36

Wel ooit een poging gedaan om over een vol strand te stappen. Schiet evenmin op, kan ik je zeggen, want iedereen wil "paardje aaien" en die ouwe vond dat allemaal best, zeker als het iets eetbaars opleverde.

Dat leverde ook bijzonder commentaar op, trouwens. Dat dat paard er was, was nog tot daar aan toe (was op die plek toegestaan) maar dat iedereen dat paard zo nodig moest aaien, daar snapte de andere helft van de strandbezoekers niks van, met dito commentaar dus.... }>

Door een stad of dorp is best leuk en op doorreis vaak ook noodzakelijk om geen 10-tallen km extra te maken maar verder niet heel speciaal, tenzij je 's morgens om 10.00u op een terras zit en aangesproken wordt door een voorbijganger die het paard herkend en vervolgens tot de ontdekking komt dat er een goede kennis aan dat paard vast zit (ik was met een geleend paard op reis en reisgenoot was koffie halen).

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:50

Ik heb serieus ooit meegemaakt op het strand van Vlieland, breed strand. Een klein groepje paarden, ik reed mee met een rit van de manege. Twee wandelaars verder niemand. Wij stapten op de paarden door de branding heel rustig met een lang teugeltje. De 2 dames die wandelden ook, zij liepen ons tegemoet (of wij hen net hoe je het bekijkt). Viel 1 van die dames toch een partij uit tegen ons. Hoe wij het in ons hoofd haalden om hen in de weg te rijden. Asociaal etc etc. Dus ik heb het liefst een strand wat helemaal leeg is. Alhoewel ik na de laatste ervaring met ons vorige paard liever niet meer op het strand rijdt, maar dat is een ander verhaal.

tamary

Berichten: 29166
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:21

PaulineH schreef:
[ [url=m/GiQZXT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5eaH3W.png]Afbeelding[/url] ]

●Door de Mcdrive kunnen we afvinken
○Ik zou mn paard wel willen trainen als drugspaard en dat je dan op Schiphol bij de gate controle loopt haha. Zo hilarisch lijkt me dat
○Iets realistischer is met de paarden naar Ameland op vakantie

Er is een drugspaard getrained ;
http://airscentinghorse.com/narcotic_detection.htm

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:32

Ik heb ooit de golfbaan verleiding niet kunnen weerstaan. Nou ik kan je zeggen. Ze waren not amused.. heb dus ook maar gedaan of mijn paard op hol geslagen was :Y)

daniweerd
Berichten: 1200
Geregistreerd: 27-03-09

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:46

Wat ik graag zou willen is idd een heerlijke strand rit en dan met een paard die gewoon ontspannen ook geniet

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:32

daniweerd schreef:
Wat ik graag zou willen is idd een heerlijke strand rit en dan met een paard die gewoon ontspannen ook geniet

Nou, als je dat echt wil en ook bereid bent daar wat meer voor te betalen, weet ik wel een speciaal adresje.

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 22:32

RoyceMack schreef:
Ik zou echt grof geld over hebben om met mijn paard door het sprookjesbos in de efteling te lopen.

Of dat ik met hem samen het zwembad in mag (doen ze met honden ook altijd aan het eind van het seizoen)

Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?
De Efteling! Dat is een goede! Het sprookjesbos is zo schitterend. Lijkt mij geweldig met Pony en mijn elven vleugels om. Gezien ik Efteling laatste jaren in rolstoel doe mbt afstand op je maatje helemaal 1 ; samen naar de Indische Water lelies kijken. Wat mij ook heerlijk lijkt een chalet met uitloop prive bos /heide en en dit dan wel gezellig met verzorgpaard van 26 ; een weekje of maanden doorbrengen . Hij en ik vermaken ons altijd samen uren ook gewoon tegen elkaar staan. . Dus gezellig bed erbij zeker weten dat hij ernaast komt ( pony zou dat maar even leuk vinden) netflix, boekenkast gevulde keuken . En wanneer we zin hebben ongestoord wandelen in ons tempo. Lekker zonder halster mbt privebos/ heide , kan ik tenminste ook overal neerploffen.

Cerastes

Berichten: 2402
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Noord-Holland, Schermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 10:50

Ik ben ooit eens met m'n paard door de mcdrive gegaan en een hamburger besteld!
Zo grappig was dat!
Was 15 jaar geleden ongeveer.

Ik stond toen met m'n paard bij het Diemenbos en ging vaak op buitenrit zowel in het bos als langs de weg richting de eindpunt de tram (9?) en ben daar in Diemen bij de Mcdrive langsgeweest!

Edit:zou nog graag een strandrit willen maken en zwemmen met m'n paard, heb dat helaas nog nooit gedaan!

Ziezo_X
Berichten: 389
Geregistreerd: 07-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 15:03

A3a1 schreef:
Oef ja, zo'n golf parcoursje zou ik ook graag willen lopen :D

Verder zou ik graag de reis naar Santiago de Compostella te/met paard en hond willen doen.


Beide :o (maar dan zonder hond). En in de bergen rijden, zo tussen de 800 en 1800 meter hoogte.

Monique1963

Berichten: 8628
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:15

Wat een leuk topic! En wat een leuke wensen zitten ertussen. Ik zou heel graag met mijn paard en mijn honden en eventueel mijn shetten als "pakezels" een meerdaagse trektocht in Frankrijk (waar ik woon) gaan maken. Dat is altijd een droom geweest en ik hoop ooit het te gaan waarmaken, weet alleen nog niet in welke samenstelling en welke vorm.

Kimmsel

Berichten: 812
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Wieringerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:31

nine1987 schreef:
Ik wil nog eens met mijn paard door de McDrive :')


Tried that, maar ik werd weggestuurd... _/-\o_

Ik zou graag een trektocht gaan maken van een week ofzo in Nederland met mijn rijpaard + handpony. (Wie weet ooit nog wel...)

En die boeren weilanden met gras, zo verleidelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:33

Ik zou ook nog wel eens een dag met de beredenen meewillen. En dan 's avonds door de straten van een grote stad, kijkend naar allemaal dronken koppies.
Maar dan wel op een goed opgeleid paard :D

Kabayo

Berichten: 13902
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 18:14

Moest aan dit topic denken :+
Afbeelding

Monique1963

Berichten: 8628
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 19:48

LOL Kabayo!

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:46

Olikea schreef:
Ik heb ooit de golfbaan verleiding niet kunnen weerstaan. Nou ik kan je zeggen. Ze waren not amused.. heb dus ook maar gedaan of mijn paard op hol geslagen was :Y)


Tja....als je met je paard over de green dendert (het super kort gemaaide deel van de baan waar je uiteindelijk de bal in het gaatje moet slaan) dan richt je zomaar Euro 10.000,= schade per green aan en maak je dat deel van de baan van een maandje of wat onbespeelbaar. Kan me er wel iets bij voorstellen ja.....

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 11:00

Naar het strand en door de macdrive! :Y)

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 11:06

Niet het sprookjesbos van de Efteling maar wel de golfbaan zou ik willen al heel wat jaren :x