Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:46

Ooit wel eens met mijn hafje door de mc drive geweest, met deze pony zou ik graag eens een ploegwedstrijd doen! Mijn dochter heeft andere ambities die wilt er een glam en glitterpony van maken!
verder zou ze ooit nog eens willen ringrijden en ik het aangespannen sjezen rijden!
Niet heel spectaculair maar wel gewoon leuk en haalbaar!

En een ding wat we al aan het voorbereiden zijn ik wil de wind route lopen met haar als pakpaard langs de Zeeuwse kust! *\o/*

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!


spatter

Berichten: 14454
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:25

Trektocht over het strand lijkt me gaaf, maakt niet uit dat je af en toe moet uitwijken naar wegen , paard is mak zat.
En anders een trektocht door een mooi gebied, minstens een week of zo.

♥ Blue ♥ ♥ Tika en Kimber ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [RIJ-ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:30

Ik zou graag een keer in de avond of vroege ochtend door de binnenstad van Amsterdam willen rijden.

Ook een trektocht te/met paard door Frankrijk naar Zuid-Spanje (naar de roots van mijn paard).

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Cowboy55
Berichten: 8475
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:50

Parachute springen. Bowlen. Schaatsen.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

spatter

Berichten: 14454
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:56

Cowboy55 schreef:
Parachute springen. Bowlen. Schaatsen.


met je paard?

♥ Blue ♥ ♥ Tika en Kimber ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [RIJ-ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika

Cowboy55
Berichten: 8475
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:04

spatter schreef:
Cowboy55 schreef:
Parachute springen. Bowlen. Schaatsen.


met je paard?


De vraag was: wat voor geks zou je willen doen. Niemand had het over realistisch..... :D

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Anoniem

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:05

Bowlen met je paard lijkt me van die 3 dan zelfs nog het meest onmogelijk _O-

Cowboy55
Berichten: 8475
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:08

Anoniem schreef:
Bowlen met je paard lijkt me van die 3 dan zelfs nog het meest onmogelijk _O-


Ik denk dat die bal haar mateloos zou boeien....in elk geval totdat ze de bal met haar voorhoef slaat en de bal tegen haar achterbeen aan rolt.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:03

meisje schreef:
RedKiwi schreef:
Heerlijk topic dit!
Meestal reageer ik niet, maar voor deze kom ik wel van onder mijn steen vandaan:

3. Dit is hét plan: wil de GR5 doen met mijn merrie, dus je start in Hoek van Holland en eindigt in Nice (Zuid Frankrijk), maar laatste stukje gaat door de Alpen en dat is niet bepaald geschikt voor paarden, dus we kunnen ook eindige in Geneve/Chamonix. Ik zoek eigenlijk nog iemand om het samen mee te doen (vriendlief wilt best te voet mee maar dat is niet hetzelfde), dus als iemand binnenkort tijd over heeft...


Trektocht dat lijk mij ook echt leuk, maar zou denk eerder in de Ardennen ofzo willen doen.

Er is niks mis met door NL rijden. Gewoon vanaf je stal opstappen vertrekken is de simpelste manier om te beginnen.


kwita schreef:
En een ding wat we al aan het voorbereiden zijn ik wil de wind route lopen met haar als pakpaard langs de Zeeuwse kust! *\o/*

:j
Heb ik al enkele keren overwogen, maar er kwam steeds wat tussen, dus is nog een van de dingen die ik graag zou willen doen.

Ik heb ook al eens geprobeerd om met de strandzesdaagse mee te doen met paard, maar dat zag de organisatie niet zitten, helaas. Wellicht dat ik het volgend jaar of zo nog eens probeer maar dan ga ik die gasten bellen want ik had het idee dat ze allemaal beren zagen die er helemaal niet zijn.
Ik snap best dat zij niks geregeld hebben voor paarden en dat ook niet gaan doen, maar als zij aangeven hoe hun logistiek eruit ziet en waar de overnachtingsplekken zijn, regel ik de rest voor het paard wel. Met Bokt en de NVVR mag dat geen probleem zijn :D

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Fanou

Berichten: 36
Geregistreerd: 14-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:04

Ik heb geen eigen paard maar meespelen in een cliché paardenfilm (beetje penny’s shadow idee)!

pien_2010

Berichten: 43110
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:39

Vanmiddag toen we aan het zwemmen waren , kwam Polie ons waterratje weer verlangend dichterbij. En voor de zoveelste keer zei ik tegen manlief : "wat zou het gezellig zijn als ze zo erbij kon plonsen ".
Dus mijn wens is met Polie zwemmen in ons eigen zwembadje.

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:57

Mijn fries opnieuw geboren laten worden en dan zonder gebreken :j.

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:59

Over het golfterrein dat hier 2 dorpen verderop ligt racen <3

Zowel met sulky als ohz :D

Zwemmen met de paarden lijkt me ook heel erg leuk.

pjotrg

Berichten: 1158
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 19:06

Al gedaan, maar het was wel leuk! Wil ik weer eens doen...

Middeleeuwse spelen
Afbeelding

Staan (nou ja staan) op een galopperend paard in de circus piste
Afbeelding

Sinterklaas
Afbeelding

3 oktober optocht in Leiden
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pjotrg op 17-09-18 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Groetjes,
Pjotr en Junkie: Spikkels rule :P

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 19:17

fransje23 schreef:
Ik zou graag een keer in de avond of vroege ochtend door de binnenstad van Amsterdam willen rijden.

Ook een trektocht te/met paard door Frankrijk naar Zuid-Spanje (naar de roots van mijn paard).


Dat kan aangespannen met de hoofdstad aanspanning. Elk jaar een nachtritin centrum Amsterdam

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

pjotrg

Berichten: 1158
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 20:05

Rivendell schreef:
fransje23 schreef:
Ik zou graag een keer in de avond of vroege ochtend door de binnenstad van Amsterdam willen rijden.

Ook een trektocht te/met paard door Frankrijk naar Zuid-Spanje (naar de roots van mijn paard).


Dat kan aangespannen met de hoofdstad aanspanning. Elk jaar een nachtritin centrum Amsterdam


Dan hoop ik voor je dat die het parcours goed kennen en niet over al te gladde straten gaan. We hebben laatst met één aanspanning en een groep ruiters dit in Besançon (Frankrijk) gedaan. Daar was één van de straten gelegd met een zo glad plaveisel dat het eerste paard onderuit ging en we daarna allemaal af hebben moeten stallen om daar door te komen

Groetjes,
Pjotr en Junkie: Spikkels rule :P

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:10

Ik zou wel eens als ridder met mijn paard gaan LARPen. En dan de hele tijd met mijn goedendag zwaaien.

Julius <3

lies_sparkle

Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:12

Ik zou heel graag eens zonsop- of ondergang bekijken samen met mijn pony, we wonen nu 1,5 uur vanaf het strand en hij heeft nog niet genoeg conditie en ik weet ook niet of dit nog gaat lukken. Maar dromen mag toch?

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 22:48

Rivendell schreef:
fransje23 schreef:
Ik zou graag een keer in de avond of vroege ochtend door de binnenstad van Amsterdam willen rijden.

Ook een trektocht te/met paard door Frankrijk naar Zuid-Spanje (naar de roots van mijn paard).


Dat kan aangespannen met de hoofdstad aanspanning. Elk jaar een nachtritin centrum Amsterdam


Heb ik inderdaad weleens gelezen :j
Maar paard kan,nog, niet voor de wagen.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:01

De kinderen laten boogschieten met een nerf gun...
Afbeelding Afbeelding

Heul vroeger eens ons verzorg-ezeltje samen met een vriendin mee naar school genomen voor een spreekbeurt... Helaas geen foto’s van.
Ik wil wel met m’n ponykes op kampeervakantie. Eentje die het wagentje trekt en de ander als handpaardje mee.
Nog even m’n man ervan overtuigen dat hij dat ook echt heel graag wil O:)

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:25

Het laatste ongewone te paard hebben we vorige keer op wedstrijd gedaan :+ niemand anders dat het gedurfd heeft :')

[RIJ-ITP] Andalusian Furioso Fun On A View


Afbeelding


De echte leuke foto’s staan in het topic :D

Nog zoveel ideeën maar daar komt ooit wel beeldmateriaal van :+

Thea_Ste
Berichten: 716
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: Zonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 00:00

Een gek ding dat ik eens zou willen doen is wanneer het autoloze zondag is hier in België te paard door het (historisch) centrum van Gent rijden . In mijn gedachten lijkt het geweldig! In de praktijk vrees ik dat het niet haalbaar is, en dat al die fietsers ect niet gaan kunnen lachen als mijn paard plots haarbehoefte doet :')

Waranta.. :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 07:51

Door de stad is best leuk, al ben ik tot nu toe alleen door Lunteren en Ermelo gegaan te paard. Niet bepaald plaatsen van wereldformaat. Maar toch leuk als je paard dat braaf doet en je gewoon lekker kan voorsorteren bij een stoplicht. In het huidige verkeer echter (bovenstaande was jaren terug) zou ik het niet zo snel weer doen. Teveel ongeduld bij de overige weggebruikers en een stuk drukker als wat jaren terug.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Re: Wat zou jij nog graag voor geks willen doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:29

Meedoen met de training voor prinsjes dag!!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

JoviManoe

Berichten: 362
Geregistreerd: 01-01-13
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:35

SusanH schreef:
In volle galop over een golfbaan gaan. Lijkt me zo heerlijk om zo dat perfecte grasveld om te ploegen.

hahaha ik ook!!!

of galopperen over een vol strand

Dougar, My golden star. I miss you..
[IM] Oppersheide Dougar, i dont know what to do..
Blits: B+14 L1+10
vind me leuk op facebook l https://www.facebook.com/liefssam http://www.liefssamfotografie.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, Bontfire, GrapeshotBot, har166, Lisette1987, Meert, NinaCharlie, Ptl4ever, schumiegirl, TamaraFloor, Tieme, xSCWx en 85 bezoekers