Fotoshoot thema leger/oorlog

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MinaV
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-09-14
Woonplaats: België

Fotoshoot thema leger/oorlog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 22:27

Hoi iedereen!

Ik zou graag een 'fotoshoot' in thema van het leger doen :)
Een dekje en bandages heb ik in camouflage en het is niet dat ik echt van plan ben om mijn paard zo te zadelen/verkleden als een paard zoals in de oorlogen. Maar het zou fijn zijn om inspiratie op te doen voor enkele poses, bewegingen,... die je toch in de leger/oorlogssfeer brengen, zonder er echt hetzelfde uit te zien. Ik zou toch ook mooi in de dressuurstijl blijven met toch de oorlog die boven komt (buiten dan het dekje&bandages in camouflage) :)

Voorbeelden van jullie eventuele shoot in een soortgelijk thema worden zeer geapprecieerd! :D


Anoniem

Re: Fotoshoot thema leger/oorlog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:32

Wat een smakeloos thema. :\

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Fotoshoot thema leger/oorlog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:41

Ik verplaats dit topic naar paardenpraat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:44

Ik vind het niet smakeloos, maar snap het thema ook niet helemaal. Dressuurstijl met de oorlog die boven komt buiten dekjes/bandages in camouflage? Wat wil je eigenlijk precies wel/niet zien in de fotoshoot? Is iemand met een spijkerbroek en een legergroen spaghettibandhemdje en camouflagekleurige bandages al 'leger' genoeg of moet het meer inhoud hebben?

Telpeva

Berichten: 14696
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:52

Ik zit mij eigenlijk vooral af te vragen of er bereden eenheden zijn die met camouflage rijden, ik heb dat nog nooit gezien in elk geval. Meestal zie je ze meer ceremonieel gekleed :)

Wat poses betreft kan je misschien afkijken van oude foto's of van films? Amerikaanse cavalerie bijvoorbeeld?

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

MinaV
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-09-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 22:59

Anoniem schreef:
Wat een smakeloos thema. :\


Wat bedoel je met smakeloos thema? Als je dit geen leuk idee vindt, moet je toch niet reageren? :+
Laatst bijgewerkt door MinaV op 10-09-18 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

MinaV
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-09-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 23:02

Misschien heb ik een wat verkeerde uitleg gegeven :+
Ik zou dus graag foto's hebben van mijn paard en mij als we dressuur rijden met een camo dekje en bandages. Dus een subtieliele indruk van het thema, niet volledig oorlog. Maar het zou fijn zijn om daar enkele foto's bij te hebben die wat meer oorlog/leger achtig zijn, vandaar mijn vraag naar eventuele foto's of ervaringen zodat ik kan kijken of dit mooi zou zijn in de outfit die ik voor ogen heb :)

Misschien moet ik ook zeggen dat ik fotoshoots die je weergeven zoals je niet bent, geforceerd als je het zo wilt noemen, helemaal niet mooi vind. Dus als ik nu volledig harnachement etc zoals ze in de oorlog gebruikten zou nemen, zou de shoot nog op niets trekken want ik vind dat persoonlijk nogal onnatuurlijk :)
(---->> mijn persoonlijke mening!) Dus daar wil ik helemaal niet voor gaan :)

MinaV
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-09-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 23:27

Telpeva schreef:
Ik zit mij eigenlijk vooral af te vragen of er bereden eenheden zijn die met camouflage rijden, ik heb dat nog nooit gezien in elk geval. Meestal zie je ze meer ceremonieel gekleed :)

Wat poses betreft kan je misschien afkijken van oude foto's of van films? Amerikaanse cavalerie bijvoorbeeld?


Weet ik wel dat ze niet in camouflage rijden, maar dat is ook niet zo mijn bedoeling :) Ik heb net ook een 'algemene' reactie gezet dat mijn uitleg achteraf gezien misschien niet zo duidelijk was :+

Ik wil dus simpel gezegd dressuurfoto's die dmv de camouflage outfit toch gelinkt kunnen worden aan oorlog/leger :) en als er een foto zou bij kunnen zitten die door een bepaalde pose toch nét iets meer linkt met thema oorlog, zou dat fijn zijn, en dat is dan vooral mijn vraag :)

Anoniem

Re: Fotoshoot thema leger/oorlog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 23:30

Eigenlijk wil je dus gewoon een fotoshoot met een kleurthema (camouflage in plaats van roze of neon), en je wilt weten welke poses je met je paard kunt aannemen om het een militair/legertintje te geven?

MinaV
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-09-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 09:56

xyzutu2 schreef:
Eigenlijk wil je dus gewoon een fotoshoot met een kleurthema (camouflage in plaats van roze of neon), en je wilt weten welke poses je met je paard kunt aannemen om het een militair/legertintje te geven?


Klopt, maar foto's van mensen die ooit al een shoot hebben gedaan volledig in dit thema zouden handig zijn omdat zij zich wel volledig hebben gefocust op die originele poses enz :) (puur en alleen om zelf zo in die aard ook een 3-tal foto's te hebben) :)


Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Fotoshoot thema leger/oorlog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:06

Leger thema zou ik denken aan Warhorse of iets soortgelijks.. Je kan zoeken op pinterest voor poses? Wat je wilt uitstralen is ook iets om over na te denken.

"Unable are the loved to die, for love is immortal." - Emily Dickinson


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, amaniblauw, FemkeRoosje, Groetje, herous, Jet, M1994, MiVita, nafkedemi, onpaard, vilheide en 109 bezoekers