Wat als je weer helemaal opnieuw zou mogen beginnen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joltsje

Berichten: 9020
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Wat als je weer helemaal opnieuw zou mogen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-20 15:45

Hallo Bokt,

Jaren heb ik paarden gehad en zelf de opleiding paardenhouderij gedaan. De laatste 10 jaar vooral paarden van anderem gereden omdat het geld en de tijd er niet was. Plus het gaf toch ook wel rust, wel de lusten, noet de lasten. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en in 2018 heb ik een veulen gekocht wiehoe. Eind juni wordt ie 2.

Aan het einde van het weide seizoen wil ik hem ergens op pension en dan rustig met m bezig.

Nu fantaseer ik over val alles en dan denk ik vaak. Hoe zal ik het aanpakken. Wat ga ik anders dan vroeger. Nou genoeg, maar bij veel dingen denk ik ook, pff hoe zal ik dit nu aanpakken.

Stel jullie kunnen opnieuw beginnen (want zo voelt het echt voor mij). Wat had je anders gedaan?

Ik nu:
- Stalling met veel meer buiten in de winter
- niet in 4 of 6 weken vol gas beleren, maar eerst echt een band opbouwen
- laten beleren en daarna voldoende ondersteuning. Ik hoef het noet allemaal zelf te doen, mag best hulp vragem, het een ander laten oplossen. - het is een hobby ik m oet wr van genieten.

Be your best self


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70435
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Wat als je weer helemaal opnieuw zou mogen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:24

Ik verplaats dit topic naar Paardenpraat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, BimAsSpi, DogWords, Elegance_, LisaVH96, onpaard, SusanH, XladyX, xVerax en 36 bezoekers