Een paard en 2 kinderen, hoe doen jullie het?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 11:47

Ik ben hoogzwanger van mijn 2e kindje maar heb het tot nu toe goed kunnen combineren (paard en kind). Mijn paard staat bij mijn ouders waardoor ik ook regelmatig tijd vrij moet maken om de stallen te doen en andere klusjes.

Ik heb met mijn man de afspraak dat ik maximaal 3x per week ga rijden. Ik probeer dit vooral te doen als mijn man thuis is zodat hij bij mijn dochtertje kan blijven. Verder heb ik het geluk dat ik haar regelmatig mee kan nemen als mijn moeder thuis is en kan ze daar spelen.

Het enige wat ik soms lastig vind, is het plannen van wedstrijden. Vaak weet je pas last minute hoe laat je moet starten en dat komt soms echt niet uit met het thuisfront waardoor ik soms afhankelijk ben van anderen...

Nu dadelijk nr. 2 erbij komt zal het inderdaad allemaal wat lastiger zijn omdat je dan toch weer met voedingen en slaapjes etc zit. Maar gelukkig gaat mijn vader in september met pensioen en denk ik dat hij het helemaal niet vervelend vindt om af en toe op mijn kleintjes te passen.

Én ....ik heb mijn merrie laten dekken. Nu ik zelf dadelijk 2 kleintjes heb en waarschijnlijk minder tijd leek me dat een ideaal moment om haar een keer te laten dekken. Was al lang een keer de planning, dus dan is dit het ideale moment. <3


MizzMontana

Berichten: 5669
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Een paard en 2 kinderen, hoe doen jullie het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 13:55

Hihi dat excuus heb ik ook gebruikt om onze merrie te laten dekken :D

Samen met mijn team zet ik me in voor MAKE-A-WISH
https://www.actiemakeawish.nl/actie/team-vakgebieden
Help mee en laat wensen van ongeneselijk zieke kinderen uitkomen.

Gwenvd

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Een paard en 2 kinderen, hoe doen jullie het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-18 16:28

Als ik een merrie had had ik hetzelfde gedaan!

Fijn dat je het o met je ouders kan regelen.

Strooigoed

dms91

Berichten: 12
Geregistreerd: 27-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 09:27

Haha, ik heb een 6jarige, een 1jarige en een paard. Mijn leven is nu zo chaotisch druk dat ik er maar een blog over ben begonnen :D het is echt een grote puzzel en zonder verzorgerster had ik het niet gered! Echte tips heb ik niet voor je.. om heel eerlijk te zijn doe ik ook maar wat mij het beste lijkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coentjuh, dierenfan, roucha1 en 7 bezoekers