Pony/paard kopen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Karma

Berichten: 1872
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 19:27

Mando schreef:
Prima.. dan zeg ik een leuke bonte Tinker.


Wow.... dat is echt een slecht advies -O-
En dat voor iemand die al veel langer in de paarden meeloopt dan TS.

Tinkers zijn bijna allemaal best wel gevoelige paarden die dikwijls toch een zeer geschikt baasje nodig hebben die bij het karakter past.
Want ze lijken zo doodbraaf, ze worden zelfs lomp genoemd maar als je de verkeerde persoon bij een Tinker plaatst, die krijgt geheid problemen en dan worden het opeens Tankers en is de pony de boosdoener. (terwijl je gewoon een onbegrepen pony hebt gecreëerd

Tinkers zijn prima voor TS als ze echt meer verstand heeft gekregen van omgang met een paard en als ze met gevoelige paardjes kan en wil omgaan.

Ik zou je dan willen adviseren neem idd les, probeer eens verschillende pony's uit. En als je niet bij een manege wil rijden, dan zijn er misschien wel mensen op wiens pony je mag rijden, die je prive-les willen geven bijvoorbeeld.
En neem iemand mee bij verkoop want je zal de eerste niet zijn die bedonderd wordt.
Zelfs mensen met "verstand van paarden" worden nog bedonderd. (of ze denken dat ze verstand er van hebben, maar dat is een andere discussie)


Oh is een verzorgpony c.q leasepony misschien niet eerst iets? Dan kun je het eens op je gemakje uitproberen.

Je kunt terug gaan naar veiligheid, of vooruit naar groei

Klik hier om ons te volgen op Instagram


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70435
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 19:30

Ik verplaats dit topic naar paardenpraat.

JustMeI2

Berichten: 144
Geregistreerd: 01-05-18
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 23:35

ik reageer pas na lange tijd, maar ik lees ook dat TS niet van verzorgen houd!?
nou als je niet kán rijden en niet wílt verzorgen zou ik absoluut niet aan een eigen paard beginnen

bren979
Berichten: 211
Geregistreerd: 18-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 04:20

Ik vraag mij af in hoeverre je serieus hierover bent......
Volgens mij is dit op een negatieve manier aandacht trekken :n


Is dit niet het beval, ga dan eerst wat lessen bij een manege of neem een verzorg / leasepaard en neem daarna de beslissing over wat erbij je past


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, Donnatella, Esperanza, JPitty, Mark0919, Vagabondo en 36 bezoekers