Allemaal zenuwtjes *bbrrr*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Allemaal zenuwtjes *bbrrr*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 16:55

Echt niet te geloven, mijn buik is 1 grote knoop Haha!
Als ik er teveel aan denk draait die alle kanten op en zelfs eten is geminimaliseert *dat is dan wel weer positief *

31 Juli gaat Par weer naar de keuring, aan de hand ok...maar domme ik heeft ons ook ingeschreven voor bestgaand rijpaard.
Na wat foto's te hebben bekeken op Bokt heb ik echt zo'n O My God wat heb ik gedaan gevoel Bloos!
Ik vind ze allemaal mooi lopen, netjes nageefelijk, en nog belangrijker: Heb er nog geen 1 rennend de ring uit zien gaan Haha!
Ik ben met Par allang blij als ze zich een rondje op mij concentreert en nageefelijk loopt Haha!
Maar of de jury daar ook zo over zal denken, weet ook helemaal niet waar ze op gaan letten, kijken ze echt naar hara gangen, de ruimheid, van achteruit lopen, of kan je het sowieso wel vergeten zonder dat mooie krulletje van voren?

Dan 1 augustus: De opening van de ruiterwinkel....weer zenuwen....allemala nieuw natuurlijk.
Natuurlijk wil je gelijk ene goede beurt maken, al is het mijn winkel dan wel niet, ik sta er en tsja.....ook ik wil dan een goede beurt maken Haha!
Alles op tijd af en in huis hebben, alles mooi en makkelijk te vinden, aardig zijn tegen de klanten, ze kunnen helpen, niet met mijn mond vol tanden komen te staan als ik ook eens iets niet weet Haha!
Ennuh wat moet ik aan Nagelbijten / Gniffelen
Hhhmm.....op zijn paards, of gewoon normale vrijetijdskleding Haha!

2 augustus: de verhuizing van Par Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen
Meisje zal alles om haar heen geweldig vinden, maar dan moet ze met vreemde het land in, als ze maar wellief voor haar zullen zijn.
Kast regelen voor die tijd, en daar heb ik dus nauwelijks tijd voor, vanwege de winkel die 1 augustus open gaat.
Nieuwe mensen, nieuwe bak, nieuwe wei, eng eng eng, zeker voor een zenuwelijer Haha! *ik dus*
O, en natuurlijk moeten de mensen op de nieuwe stal Par wel geweldig vinden he Knipoog

3 dagen achter elkaar zenuwen, het is nu al een lang verhaal, maar zou nog 10 keer zo lang zijn als ik alle piekerdingetjes er bij ga zetten Bloos!

Aan de ene kant heb ik bij alle drie de dagen een jeeee leuk gevoel, maar bedenk me zoals altijd ook wat er allemaal mis kan gaan, zucht, misschien moet ik echt maar wat minder gaan piekeren

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Ineke2

Berichten: 33034
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:01

Hahaha o o wat erg...pieker nou maar niet meer, gewoon over je heen laten komen dat is het beste
En vooral: Meer dan je best kun je niet doen OK dan!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:26

Ach, het is dat er in 2001 geen foto's van Hof en mij zijn gemaakt bij best gaand!! We zijn wel in de ring gebleven, maar verder de kop lekker in de lucht, oortjes naar voren en gas Haha! Ach... Dan heeft ie iig wel een schattig koppie Tong uitsteken

En de mensen zullen Par vast wel geweldig vinden, kan niet anders Tong uitsteken

Pexluvah

Berichten: 443
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: De Geast [Fryslân]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:32

Bij bestgaand letten ze toch op de natuurlijke gangen van het paard onder het zadel Tong uitsteken ?

Nouwjah, in ieder geval veel succes met alles! OK dan!

Keurig.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:40

Het hangt er vanaf wat ze onder 'bestgaand' verstaan Haha!

Het komt vast wel goed allemaal In ieder geval heel veel succes!!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:50

Dat bestgaand is toch ook gewoon leuk voor de ervaring, al zou het misgaan, lekker belangrijk! Voor Par en jou toch weer een stapje verder!! En het gaat vast wel goed hoor, ik heb er vertrouwen in, en anders hebben andere mensen misschien een grappige show Schijnheilig
Succes iig Tong uitsteken

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:52

Ha ha... ik hoef dan alleen maar de keuring aan de hand te doen met Annelie en ik ben zelfs al zenuwachtig....

Ze gaat de nacht ervoor op stal en ik ben al een paar keer "zwetend" wakker geworden omdat ik had gedroomd dat ze in dat ene nachtje haar staart en manen eraf geschuurd had!!! En zo spoken er ook bij mij nog meer dingen door mijn hoofd....

Maar een stalgenootje van mij doet met haar haflinger ook mee aan bestgaand. Haar hafje loopt ook niet netjes nageeflijk hoor als er daar zoveel te zien is!!! Een ander meisje bij mij op stal deed vorig jaar mee met bestgaand en vertelde dat er toen een meisje op een stuurloze haf meereed en dat die bijna de jury omver hadden gereden. Ze zullen daar dus wel wat gewend zijn... Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:55

Meis maak je niet zo druk joh.
Als par in die ring al wat ontspannen en nagevelijk loopt dan kan je al tevree zijn toch?Dan heb je toch al bereikt wat je hebben wilt.Die prijzen komen het jaar er na wel.
Ik weet zeker dat het met de zaak ook goed gaat aangezien je al maanden gelee ben begonnen met paarden spul en toen was er minder verstand van als nu.Of zie ik dat verkeerd?
En natuurlijk die verhuizing.Ik snap wel waarom die zenuwen hoor heb het meerdere keren mee gemaakt maar je hebt je bekkie bij en dat scheelt wel.Je maakt daar echt wel vriendjes en par al helemaal die weet wel harten te verroven.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:45

Hahaa..
Ik deed ook mee met bestgaand met Jolinda
Na t 1e rondje ging mevrouw richting uitgang Knipoog niet meer te sturen..rent in volle galop op al die mensen af..toen er doorheen
gelukkig stond de eigenaar daar ergens en had die er nog op tijd voor kunnen springen om er te stoppen..
Daarna waren bijna al haflingers op hol..omdat er een hond los was in de ring Nagelbijten / Gniffelen
Een vriendin van mij die op een andere verzorghaf van me reed was 4e geworden van de 10...en totaal geen nageeflijkheid..dus daar lag het niet aan..
Succes iig Lachen

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:48

Ohja, en vriendin was er trouwens ook nog afgevallen omdat Aline hetzelfde deed als Jolinda..snel richting uitgang dus Tong uitsteken (kwam omdat Jolinda stond te hinniken enz..)
Ze was er gewoon weer opgeklommen en verder gegaan ...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:23

Hhhmm...dit klinkt al wat positiever Haha!

Ik doe idd vooral mee voor de ervaring, ben sowieso van mezelf al *te* trots op Parretje Haha!
Maar om nou gelijk een compleet randfiguur te slaan tsja....maak ik me toch best wat zorgen over.

Maar ik lees dat er dus al het 1 en ander gebeurt is op keuringen.

Probleem bij Par is denk gewoon dat ik heel graag wil laten zien dat ze het kan, tsja...zodat de mensen ook zien dat ze geweldig is denk ik Bloos! Haha!

Loontje, als ze ontspannen is en nageefelijk ben ik idd 100% tevreden, dan krijgt ze een gouden halstertje Haha!

Justy misschien krijgt ze juist extra punten als ze laat zien hoe hard ze onder mij vandaan kan crossen Haha!

Ojee...de jury omver lopen....weer een nachtmerrie erbij.....ben ook nog bezig met de nachtmerrie dat ze de ring uitrent en bij de trekpaarden er weer in racet Tong uitsteken Krijg het nog druk.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:33

Haha, achteraf was het zo erg nog niet.. Schijnheilig

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:34

_Kruimeltje schreef:
Haha, achteraf was het zo erg nog niet.. Schijnheilig


Neenee...achteraf kon je er om lachen he Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:39

het is gewoon leuk om een keer mee te maken toch? en als het fout gaat... nouja dan doe je het gewoon nooit weer Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:43

rommie schreef:
het is gewoon leuk om een keer mee te maken toch? en als het fout gaat... nouja dan doe je het gewoon nooit weer Tong uitsteken


Ik wou het juist vaker gana doen als het fout gaat Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:46

Ik moest er toen al om lachen Haha! en tijdens een andere dressuurproef op Aline ging het ook helemaal mis..
Sprong ze over het hekje en ik lag op dr hals
Maar het zal vast wel goed gaan bij jouw .. OK dan!

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:47

Ik geef je trouwens wel goede hoop of niet Haha!

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:48

haha ja dat kan natuurlijk ook... ik zou dan alleen wel een tijdje doortrainen voordat je nog een keer gaat Tong uitsteken Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:57

_Kruimeltje schreef:
Ik geef je trouwens wel goede hoop of niet Haha!


Mwoah....nee...niet echt Haha!
Maar daar zit ook een pluspunt aan: Ben iig niet de enigste Haha! Tong uitsteken

Rommie thuis kan ze het en doet ze het, het gaat mij er meer om dat Par nog weleens kabouters wil zine en er extra op reageert als zij dat nodig acht Tong uitsteken
Ze kan nogal ehm.....aanstellerig zijn Schijnheilig

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:59

ah in dat geval neem ik mijn woorden terug Knipoog ik heb er ook zo eentje op stal Tong uitsteken al ziet die van mij thuis ook wel een spoken...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 22:03

rommie schreef:
ah in dat geval neem ik mijn woorden terug Knipoog ik heb er ook zo eentje op stal Tong uitsteken al ziet die van mij thuis ook wel een spoken...


O ja hoor die zijn er thuis ook, alhoewel ik er wel beter mee om leer gaan.
Het duurt zeg maar geen 20 minuten meer om haar weer rustig te krijgen Haha!

Verder wilt ze alles in de gaten houden, kijkt het liefst naar 10 kanten tegelijkertijd en zo afentoe buk ik eens voorover om te vragen of ze nog weet dat er iemand op haar rug zit Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:04

Sily schreef:
Mwoah....nee...niet echt Haha!
Maar daar zit ook een pluspunt aan: Ben iig niet de enigste Haha! Tong uitsteken


Hahaa, ja dat dacht ik al Knipoog
Maar er waren er nog meer hoor..waarbij het mis ging..een beetje Haha!
Er was ook een trekpaard die op hol sloeg met kar..
Was een klein meisje onder gekomen..iedereen paniek, gelukkig had ze niks..alleen beetje pijn in dr been
Naja..ook fijn voor die vent, daar gaat je kar Tong uitsteken

Ik zal maar is stoppen met mijn verhalen Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 22:05

Ben blij dat ze iig niet voor de kar staat hahahaha

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:08

Haha Haha!
Jolinda was tijdens het losrijden ook nog ' ergens' van geschrokken en ging er vandoor.. rent ze een trailer in Nagelbijten / Gniffelen
Ohja..dat 'ergens' waren de linten waarmee de losrijbak was afgzet..volgens mij

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:20

Citaat:
Verder wilt ze alles in de gaten houden, kijkt het liefst naar 10 kanten tegelijkertijd en zo afentoe buk ik eens voorover om te vragen of ze nog weet dat er iemand op haar rug zit Haha!



Ha ha... dat is Atlantic die in haar naar boven komt hoor! Ik ging voor de gein een ieniemienie sprongetje maken met mijn haf. Ik had haar aan het halstertouw vast. Op het moment dat ze zou moeten springen vond ze het inene nodig om te kijken wat er nou achter haar gebeurde..... Boem!

Of toen ik voor het eerst naar buiten ging met haar en er kwam een hele grote vrachtwagen met aanhanger aan. Ik snel aan de kant. Op een veilige plek gaan staan dat ze er even rustig naar kon kijken. Keurt ze die vrachtwagen dus geen blik waardig, maar gaat ze helemaal staan flippen omdat daar een rode brievenbus stond!

Een vriendin van mij zei; "haar overkomt alles". Volgens mij is dat ook wel voor Par van toepassing of niet?

Ik ben er in ieder geval om je aan te moedigen hoor. Weet je trouwens al hoe laat het rijden is? Kwam niet echt wijs uit de programmabeschrijving wat dat betreft.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Astrid_Brann, Lisewiesje en 36 bezoekers