[VOLG]A Penny´s dream

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Chrizta

Berichten: 83
Geregistreerd: 08-10-08
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:44

Mooi verhaal <3

Lach en wees lief voor elkaar


Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:45

:D Wat een mooi voorbeeld geef je de kids mee *\o/*

JA, graag vervolg topic (meelezer) {:} {:} {:}

Misschien nog wat (goede) Omega 3 (Gold) olie ter ondersteuning erbij? (Paardendrogist eigen merk bv)?

Heel veel plezier met haar :Y) _/-\o_ *D

horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Re: A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:03

ja volg topic is leuk ik vind dit zo'n mooi verhaal hoop dat jullie nog lang van de pony mogen genieten

en de regenboog is een kleur armer, een zonnevlam gedoofd. mijn boek heeft nu een hoofdstuk minder
ik heb in sprookjes nooit gelooft maar "er was eens" kreeg ineens zijn ware betekenis!! lieve lieve tadano R.I.P (+21-9-2012)
zal je nooit vergeten je was me allesie

Bruno mis jou ook nog steeds heel veel je gaat nooit meer uit me hart lieverd bruno_power_forever

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:50

Wat een geweldige moeder ben jij! Ik zie het verbaasde gezicht van je dochter al helemaal voor me! Top actie <3

Muronia

Berichten: 19500
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-18 22:01

Dank je voor je tip Willekes! En bedankt voor de andere reacties natuurlijk. Ik zal dan wat updates blijven plaatsen voor jullie. Vandaag was er niet zoveel bijzonders, behalve dat ze hengstig staat en daardoor opeens heel veel contact heeft met de pony die haar in het begin wegjaagde. Mijn vader heeft ook kennisgemaakt met haar, erg leuk!

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78496
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:22

Omdat het een volgtopic gaat worden verplaats ik dit topic in overleg met de TS naar [PP] Paardenpraat.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Namira542

Berichten: 1060
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 23:15

Hahaha pas maar op Murosch! Ze kan een enorm trutje worden als ze hengstig is :D :')

Kattenvrouwtje :o
Helga v. Alteveer *11'05'1993 - †16'10'2017 Y;(

henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 12:56

Wat een mooi verhaal. En fijn de je dochttje en haar lievelingspaard terug zamen zijn.

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:14

Ah wat een lief verhaal! Penotti gaat het vast fijn krijgen bij jullie!

henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:17

Dat denk ik ook. Ik ga vanmiddag kijken om een paard op afstand te adopteren.

Cactusknuf

Berichten: 515
Geregistreerd: 06-01-18
Woonplaats: In de stal

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:51

Hoe gaat het met penotti? *\o/*

some of my best friends, never say a word to me...

Muronia

Berichten: 19500
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-18 10:19

Leuk dat je vraagt! Het gaat goed met haar. Ze eet nu veel beter, maar het aankomen gaat nog niet zo snel. Ik denk dat het haar erg goed zal doen als ze straks de wei op gaat na het dazenseizoen.

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Muronia

Berichten: 19500
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 13:33

Kleine update.. Ik heb 1 van mijn 2 mini's cadeau gegeven aan haar verzorgster. De andere gaat zaterdag naar mijn vriendin, waar Penotti nu staat en Penotti komt zaterdag bij mij thuis te staan! Dan kan ik ook wat vaker hier een update geven omdat ik haar 24/7 in beeld heb. Ze komt dan bij mijn 2 paarden in te lopen en zo kunnen ze alvast aan elkaar wennen voor als ze straks naar de wei gaan eind augustus.

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Muronia

Berichten: 19500
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-18 18:57

Vanmiddag hebben we Penotti eens flink met imaverol gesopt. Ze lijkt een schimmeltje te hebben dus die pakken we meteen maar aan. Oud-manege pony of niet, madame had er wel een mening over dat ze werd ingesopt, geweldig :D. Maar uiteindelijk is het het toch helemaal gelukt. We verheugen ons op zaterdag, dan is ze hier echt thuis.

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje


Cactusknuf

Berichten: 515
Geregistreerd: 06-01-18
Woonplaats: In de stal

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 08:27

Oehh leuk veel succes!

some of my best friends, never say a word to me...

Muronia

Berichten: 19500
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-18 13:24

Ze is thuis!!! <3 *\o/*

De eerste kennismaking met mijn andere paarden is best goed verlopen en ik denk dat ze het wel samen zullen redden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Namira542

Berichten: 1060
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 16:27

Welkom thuis Penot! <3

Hopen dat ze een mooie tijd bij ons gaat hebben :j _/-\o_

Kattenvrouwtje :o
Helga v. Alteveer *11'05'1993 - †16'10'2017 Y;(

Wyb_sterJarig

Berichten: 784
Geregistreerd: 22-10-14

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:09

Aah zo leuk !!!
En ik vind het zo'n leuke pony <3

Geluk is niet te vangen in een potje, wel in een pony

Petpa

Berichten: 1670
Geregistreerd: 13-07-09

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:16

WoW! Wat heb jij een goed hart! Dit is de droom van iedere manege pony.

Voor het eerst bestellen bij Picnic?
Gebruik kortingscode PETR3795 voor 10 euro korting!

Pino96

Berichten: 562
Geregistreerd: 11-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:18

Ahhh <3 Yup, dreams do come true, ook zeker voor Penotti!

Ik heb zelf ook mijn lievelingspony van de manege waar ik jaren reed mee kunnen nemen. Zó veel plezier van gehad ondanks dat rijden er bij hem niet meer in zat. Hij was ook erg mager maar onbeperkt ruwvoer, goede tanden en slobber deed wonderen. Ik had de senioren slobber van Masters, mocht je ooit wat extra's of nieuws willen proberen. Komt vast helemaal goed!!

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 18:45

Wat een heerlijk gezicht zo. Ze is ook al wat opgeknapt of lijkt dat maar zo?
Ik wens jullie een hele mooie tijd toe met deze mooie oude dame. Wat je zegt, ze is eindelijk echt thuis. <3

"There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse." ~ Rolf Kopfle [o]

Algato
Berichten: 177
Geregistreerd: 07-04-16

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 18:52

Wat een heerlijk feel good topic. Je dochter en pony boffen maar met je.

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 19:04

wat kan die pony in der hoefjes klappen dat Jullie de zorg voor haar genomen hebben.
Wat is ze mager.. hopelijk komen er snel meer vetjes op.

You only live once. Make the most of it. Ride as far as you can

Anoniem

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 19:54

Ooh ik herkende Veronia en zag toen pas dat jij het was . Leuk! Nog eentje erbij!

Muronia

Berichten: 19500
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: [VOLG]A Penny´s dream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-18 21:17

Bedankt allemaal, we zijn echt heerlijk aan het penny-en samen (dochter en ik). Penotti of Penottie of hoe je het ook schrijft (de meningen zijn verdeeld haha), we maken er maar beter gewoon "Chocovlokje" van :).

Ze heeft vanmiddag lange tijd lopen ijsberen, maar dat had ik al een beetje verwacht. Dat deed ze de eerste dag ook toen ze bij mijn vriendin thuis aankwam.

Inmiddels staat ze lekker hooi te eten vlakbij de andere twee en hebben ze ook al uitgebreid met elkaar "geneusd". De seniores priores ging er ook heel smakelijk in. Dochter en ik hebben haar heerlijk uitgebreid gepoetst en vertroeteld. Dat vond ze zo te merken wel heel fijn. Ik geloof dat ik er net zo verliefd op ben als mijn dochter inmiddels haha.

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, criollo_yess, Eliana, Facebook, fleur_yen, Karintich, MairiMacBran, Mariska_vD, NorwayFjord, paljaslaura, pien2010, Sanne_com, scrabbel en 141 bezoekers