Ken je dat? Mega trots zijn op jezelf?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Ken je dat? Mega trots zijn op jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-18 21:28

Ik had het van de week met mijn bijrijdpaard, en vandaag met 'mijn vaste manege paard'.

Met mijn bijrijdpaard reden we standaard met thiedeman. Zonder komt ze omhoog. We hadden geen les, en met thiedeman liep ze heerlijk. De andere bijrijdster ging met haar lessen en die thiedeman moest eraf dus van de week zat ik erop zonder thiedeman, en dat het dan zo goed gaat, en ik het aandurfde ZELF zonder dat ding op te stappen gaf me zo'n trots gevoel!

Ik rijd ook manege lessen, kan er geen afstand van doen en vind het belangrijk te blijven lessen. Mijn vaste paardje is een heel lief dier dat veel heeft mee gemaakt. In de binnenbak gingen wij met sprongen vooruit maar dit jaar heb ik haar nog maar 2 keer aan het einde van de les in de buitenbak gereden. Paar rondjes gedraafd en klaar. Vandaag zulk lekker weer dus de hele les buiten. Ze was zo braaf maar ik vond het ZO spannend..! Zo erg dat ik mij erop betrapte dat ik niet meer goed kon ademhalen. En toch heb ik haar fijn kunnen rijden. En het uiteindelijk een beetje van me af kunnen zetten. En dan ben ik zo trots op mezelf dat ik het toch maar even gedaan heb. :=

Is het raar? Nog meer bokkers die wel eens verschrikkelijk trots zijn op zichzelf bij een (kleine) overwinning?

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Ken je dat? Mega trots zijn op jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 21:31

Je mag gerust fier zijn. Jouw angsten in de ogen kijken en dan ervaren dat het lukt is heel fijn. Geniet er van, zo kan je veel leren!