Waar koop jij je tweedehands paardenspullen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Waar koop jij je tweedehands paardenspullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 21:33

Een paar jaar geleden kocht ik de meeste tweedehands paardenspullen nog op Marktsplaats en de Boktmarkt, maar daar is steeds minder op te vinden, dus ben ik benieuwd waar mensen nu precies hun tweedehands paardenspullen kopen en verkopen?
Ik ben voor bitloze en boomloze spullen nu uitgeweken naar de Facebookgroep 'Ruil en verkoopplaats Barefoot/boomloos/bitloos producten': https://www.facebook.com/groups/781099768588034/
Wat zijn jullie tips en adressen? :)

imke1

Berichten: 130
Geregistreerd: 10-07-16
Woonplaats: Tussen mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:16

Ik kijk ook op fb en 2dehands.be . Zelf heb ik ook redelijk wat contacten in de paardenwereld en zo krijg ik af en toe wel eens iets van mensen die stoppen fzo.

Anoniem

Re: Waar koop jij je tweedehands paardenspullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:18

Welke facebookpagina's gebruik je daarvoor?

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar koop jij je tweedehands paardenspullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:28

Ik volg even mee, dit is een vraag waar ik ook mee zat. Ik kijk zelf nog wel het meeste op marktplaats of in de fb-groep die jij ook noemt omdat ik zelf ook bit- en boomloos rij, maar verder gaat mijn inspiratie ook niet :+

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:31

Ik ga naar buiten, loop een minuut of 10 en stap de winkel met tweedehands paardenspullen binnen.

imke1

Berichten: 130
Geregistreerd: 10-07-16
Woonplaats: Tussen mijn buren

Re: Waar koop jij je tweedehands paardenspullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:39

Wow Koper, wat heb jij dan geluk zeg!


Ik zit in zo'n beetje alle verkoopgroepen..
degene die jij noemt is idd interessant en ik denk dat de meeste gwn paardenspullen te koop noemen..

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:42

Ik had gezworen dat ik daar nooit meer een voet zou zetten, eerst zat namelijk de dierenarts in dat pand en toen ze vorig jaar failliet gingen had ik daar veel moeite mee. Maar er is nu wel iets heel leuks voor in de plek gekomen. Het vlees is zwak... :')

Je hebt hier in de buurt ook nog de tweedehands toko van de Paardenramp. Fiets ik elke dag langs. Maar daar ben ik nog nooit geweest.

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar koop jij je tweedehands paardenspullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:48

Ik volg een facebookgroep en marktplaats. MP is indd schraal vwb paardenspullen. Best jammer want Facebook wil ik verwijderen.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 17:53

Koper schreef:
Ik had gezworen dat ik daar nooit meer een voet zou zetten, eerst zat namelijk de dierenarts in dat pand en toen ze vorig jaar failliet gingen had ik daar veel moeite mee. Maar er is nu wel iets heel leuks voor in de plek gekomen. Het vlees is zwak... :')

Je hebt hier in de buurt ook nog de tweedehands toko van de Paardenramp. Fiets ik elke dag langs. Maar daar ben ik nog nooit geweest.

Ben er nog niet binnen geweest sinds de winkel er zit, maar het bordje van die dierenarts staat inderdaad nog op het afdak. Helaas nu geen paard meer waar de spullen voor te gebruiken zijn, maar hoop dat dat er wel weer van komt. Hoe is het assortiment en de service?

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 18:00

Ik hoorde het van je vriendin. Zonde ;(

Service goed, erg vriendelijke mensen zonder dat je het idee krijgt dat ze je wat willen opdringen. Assortiment is uiteraard nogal wisselend. Het is allemaal heel mooi en overzichtelijk uitgestald, geen grabbelbakken met rommel zeg maar. Laatste keer dat ik er was hing er een borsttuig netjes op een uitstalding bij voorbeeld. Wat er ligt/staat is nog allemaal goed bruikbaar en in nette staat.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar koop jij je tweedehands paardenspullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 19:13

Ik heb een beetje over ons probleem nagedacht en een concept op papier gezet voor een app/website. Helaas ben ik een designer, en geen programmeur, maar mocht er een bokker zijn die kan programmeren of die iemand kent die het kan, dan kom ik graag in contact :)!