Paard op stal losgebroken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Paard op stal losgebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 21:17

gister op stal hadden we weer wat meegemaakt Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken
En vriendin van ons op stal verzorgd een jong paard van 1½ jaar.... (nog jong en speels dus..)
Maar wij hebben natuurlijk ook weer ddtjes op stal... (dd=Domme Doosjes) En dat jonge paard stond gister dus los in de bak om lekker uit te rennen en te doen.... maar wat doen die DDtjes Boos! Boos! Die rennen dus door de bak, maar wat doet dat jonge paard dus... die rent achter ze aan, maar die DDtjes lieten het hek ook weer open.. want daar dachten ze natturlijk weer niet aan, ze waren veel ste druk bezig met wat voor mooie roze/lichtblauwe paardrijsokken ze aan hadden... (allebei natuurlijk dezelfde sokken aan.. Boos!) en wat doet dat jonge paard.. die denk leuk..! spelen... Haha! Haha! Knipoog en die rent dus uit de bak.. de laan op.. gaan die STOMME, DOMME, DDtjes erachteraan rennen..! Verward >;) Verward >;)
En wat roept die vriendin dus van me tot 5X toe... NIET RENNEN!!!!!!! en wat doen ze...
maar gelukkig hadden we het jonge beestje al weer snel te pakken.. Haha!
en wat denk je..?¿? Die K*T DDtjes.. lopen lachend weg.. Boos! Boos!
wat vinden jullie hier nu van..? we hebben het al tegen de eigenaar van stal verteld.. hij zei dat ze ook nooit meer komen.. en elke dag dat ze niet komen.. moeten ze € 2,- betalen.. Nagelbijten / Gniffelen:=:= of.. moeten we hun maar wegsturen...? Verward
Groetjes Tiska

witte_spook

Berichten: 527
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: R'wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:32

Ik ken het *LOL*
Zoveel die achter een losgebroken paard aanrennen, domdomdom.
Maarja domme doosjes blijven bestaan

*LOL*

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:33

Haha.. of achter 7 paarden, ook leuk Lachen

En dan over een lange dijk.. hehe..

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 23:49

Wat een fietsbellen bestaan er toch!!! Schijnheilig
ik hoop maar dat er geen drukke weg in de buurt is, anders kunnen er vreselijke ongelukken gebeuren.
Heb ik namelijk ook gehad. Op de manege waar ik stond hadden een paar ddtjes Verward ook het hek opengelaten waar 8 manegepony's in stonden. Ik moest die dag een proef rijden en ik ging dus mijn toegewezen pony ophalen uit de bak en kwam tot de ontdekking dat ze de hort op waren. Erg leuk toen ze over een drukke weg naar een weiland crossten en bijna een ongeluk veroorzaakten!!! Boos!