Een dagje kibo :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Een dagje kibo :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 20:34

Vandaag stapte ik om half 8 mijn bed uit.
Helaas regende het en ik moest de boerderij draaien.
Nouja aan de andere kant wel minder erg, des te minder bezoekers er komen Schijnheilig Bloos!

Om half 9 was ik maar begonnen met de beesten te voeren, eerst achter maar. De ram en bok had ik bij de herten gelaten en hun eten wat aangepast.
Meneer de ram (dikkie dik) stonnd ver weg dus dat was mooi in mijn voordeel (aangezien hij mij niet lief vind en mij al 3 keer achterna heeft gezeten) Alleen hij was sneller dan ik verwacht had en jahoor Melissa kreeg weer een beuk van Dikkie dik

Wat later in de ochtend liep ik door de rustweide zie ik ineens dat Teddy(witte geit) een rode kop had? dus ik kijken naar wondjes, die had ze niet.. Komt Xena (landgeit) aangelopen.. nou die zat helemaal onder Haha! Ik kijken waar dat vandaan kwam maar dat weet ik nu nog niet. Alle eitjes waren een beetje gek aan het doen dus heb ik even staan kijken.

Toen even pauze gehouden. In de veldschuur hebben we een zuivelkeuken en een gewone keuken. Ik moest wat hebben uit de zuivelkeuken loop ik daar naar binnen staat er een pop (die kwam uit de kerststal) dus ik schrok me het laplazerus! Dus ik begon te lachen omdat het toch wel heel dom was. Toen kwam mijn collega en was ik niet meer alleen OK dan! en besloten we dat het dieren verwendag was dus wij de dieren appels en brood gevoerd.
Browny werd helemaal gek en rende en bokte de hele weide door en de schaapjes deden met haar mee.
Hele wei is nu omgespit door brown Bloos

'smiddags na het voeren stonden we nog even bij de konijnen en er was een vrouw die het zielig vond dat er een vlaamse reus (diie zit er tijdelijk) even in een normaal konijnenhok zat (terwijl ie er overdag meestal niet inzit maar oke) hele preek aangehoort, gaan we afsluiten laat ze haar kinderen hun voeten afspoelen in de water/drinkbak van de dieren... Eee h ja hallo das niet zielig zeker Haha!
Maarja ik besloot maar aardig te blijven aangezien ik geen zin in gezeur had.

Bak nog even omgekeerd en gevult en toen maar weer naar huis...
Een dagje met de dieren is dus nooit saai... alleen sommige mensen, die mogen wegblijven Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:45

Volgens mij zou ik het na een tijdje echt zat zijn daar Haha! Toen ik een tijdje terug kwam ook, om de minuut moest je kiddo's van het grasveld afhalen die geitjes aan het pesten waren *LOL*

Als Brown toch zo actief is, moet je binnenkort even vragen of je dr mee mag nemen naar de hei ok? Tong uitsteken Kan Nic zich weer uitsloven voor mooie merries Tong uitsteken!

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:15

Hihi, klinkt cool!

En dat van die geiten met rode koppen, staat er toevallig 'n ram met dekstempel om in de wei? Bij ons waren er 'n stel geiten groen gekleurd Knipoog . Dat was iig mijn eerste gedachte!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 10:44

nee die is al naar de andere wei verhuist, ik dacht het eerst ook maar bedacht me toen dat de ram in de andere wei staat (dom Haha!) maar ik denk dat ze tegen de deur van de stal hebben geschuurt, die is namelijk rood en de verf liet los. maar toen ik er zelf overheen wreef werd ik niet rood Haha! Gekke geitjes!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mirjam en 125 bezoekers