Dilemma Sioux <-> Carla, eindelijk besloten :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (Belgiƫ)

Dilemma Sioux <-> Carla, eindelijk besloten :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 09:57

Hoi,

een tijdje geleden zat ik in een groot dilemma Schijnheilig . Ik wist niet wie te kiezen, Carla of Sioux. (Voor meer info zie topic)

[VMR] Help, jullie mening gevraagd!!

Nu ben ik er eindelijk uitgeraakt. De eigenaar van Carla heeft me al verschillende keren gevraagd om Carla te rijden. Wat ik weliswaar met veel plezier doe Tong uitsteken Clown . Zo kwam het dus dat ik steeds minder en minder naar Sioux kon gaan. Omdat ik zaterdags Zenga natuurlijk ook nog moest rijden. Dat was er dus eentje om 10u en eentje om 17u. En omdat ik de dekens moest verwisselen na de les van 10u, geraakte ik niet weg. En daarna dan had ik vaak tijd te kort om eventjes naar Sioux te gaan, dan zou ik te laat zijn. Zo ging ik steeds maar minder. En ik begon meer en meer eraan te denken om met Sioux te stoppen. Het is ook niet echt mijn type paardje vind het wel jammer, maar heb echt geen tijd meer voor hem, en dan heeft ie ook niets aan mij, dat ik de helft van de tijd niet kom .

Een week geleden had ik dan eindelijk besloten. Ik was vastveraden ermee te stoppen, en dan met Zenga en Carla verder te gaan. . Gisteren zijn we langs geweest om de eigenares het te vertellen. Uiteindelijk moet ik zeggen dat ik het er best wel moeilijk mee had. Als je daar zo staat, en weet *nu is het hoofdstuk *Sioux* afgesloten* Verdrietig . En zeker wanneer je je spullen bij elkaar gaat zoeken. Ik voelde me even heel rot. Verdrietig Maar tegelijk ook wel wat opgelucht. Cool Ik had besloten. Het was een moeilijke keuze geweest Maar ben blij dat ik eindelijk uit dit dilemma ben *LOL* . Of ik nu de juiste keuze heb gemaakt, weet ik ook niet. Maar ik ben wel blij dat ik Carla nu ook heb. Zenga gaat nooit weg Tong uitsteken . Dat was mijn eerste echt *half-pensionpaardje* dus, daar ga ik nog zo lang mogelijk mee door!!! Maar nu ging het tussen Carla en Sioux dus. Maar dan gaat mijn hart toch meer naar Carla. Ook al kan ik daar voorlopig geen wedstrijdniveau mee halen.

Carla heeft nu voor het eerst na haar peesblessure terug een jumping gedaan, en dat ging eigenlijk vrij goed (naar haar normen Tong uitsteken ) hier staan we dan nog maar aan het begin wat springen betreft, terwijl ik met Sioux al 1m10 in parcours heb gedaan, maar dan bereik ik liever zelf dat niveau, dan dat je met een paard dat iemand anders zover heeft gebracht gaat springen. Ik zal veel gelukkiger zijn op een foutloze ronde met Carla in 50-60cm, dan een 1e plaats met Sioux in 1m. Want dan weet ik dat ik dat niet echt heb bereikt,.... terwijl met Carla, ik ben degene die haar heeft leren springen, we hebben samen dat bereikt *LOL* Haha!

[ITP] Foto's van Carla en ik op jumping!


Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:41

Veel succes dan met Carla (en Zenga).
Ik hoop dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Maar als ik dat zo lees denk ik wel dat je dat wel hebt gedaan. Het is altijd moeilijk om afscheid te nemen van een paardje.. Maar succes! OK dan!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 09:55

Wentos schreef:
Veel succes dan met Carla (en Zenga).
Ik hoop dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Maar als ik dat zo lees denk ik wel dat je dat wel hebt gedaan. Het is altijd moeilijk om afscheid te nemen van een paardje.. Maar succes! OK dan!

Bedankt OK dan! Ik hoop het ook Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, IASCrawler, MerelV, nick_en_ik, paljaslaura, Utixo en 93 bezoekers

cron