Wie ook gek van Epplejeck...?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Wie ook gek van Epplejeck...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-18 15:31

Ben van de week nog in de vestiging van Rotterdam geweest. Kan je zeggen, als ik de 100,000 had gewonnen... OEI! Een warme onderdompeling in heerlijke hippische artikelen voor prijzen waar je het eigenlijk niet voor kan laten. En ook de service is +:)+

Maar welke bokker komt daar ook (hoeft niet specifiek ROTTERDAM te zijn hoor)

Kan je wel zeggen, they haven't seen the last of me! }:)

Have You Hugged Your Horse Today?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 15:34

Ik kom ook altijd in Rotterdam. Op zondag is de stal waar ik sta dicht dus dan is de EJ een goed alternatief :D Voor de portemonnee wat minder, dat dan weer wel.

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Wie ook gek van Epplejeck...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:10

Ik woon best dichtbij de EJ in Amersfoort dus als ik iets nodig heb ga ik daarheen. :j

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:21

Ik ga ook in Rotterdam maar vrijwel alleen met 25% korting :P

Goedgekeurd onderschrift :)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:43

Billy schreef:
Ik ga ook in Rotterdam maar vrijwel alleen met 25% korting :P


Maar het mooie is, dat ze bijna ALTIJD korting hebben haha :D
Ze gaan van sinterklaaskorting, naar kerstkorting, naar nieuwjaarskorting, naar voorjaarskorting, naar carnavalskorting, naar valentijnsactie naar ... :D

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Wie ook gek van Epplejeck...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:44

Ideaal toch

Goedgekeurd onderschrift :)

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Wie ook gek van Epplejeck...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:15

De epplejeck vind ik niet zo, producten spreken me niet echt aan. De Krämer is wel een winkel waarbij ik echt op mijn vingers moet zitten O:)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:19

Azmay schreef:
De epplejeck vind ik niet zo, producten spreken me niet echt aan. De Krämer is wel een winkel waarbij ik echt op mijn vingers moet zitten O:)


Die zit voor mij gelukkig (!) echt te ver weg :D

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 19:20

Ik zoek eigenlijk nog paardrijhandschoentjes (leuk woord voor Scrabble!), enig idee hoeveel die zijn? :)

Have You Hugged Your Horse Today?

Sylver

Berichten: 213
Geregistreerd: 21-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:23

CoonArt schreef:
Ik zoek eigenlijk nog paardrijhandschoentjes (leuk woord voor Scrabble!), enig idee hoeveel die zijn? :)


Volgens mij liggen die rond de 15 euro. Maar je kan ook op de epplejeck site kijken! Daar staan volgens mij alle producten ook met prijs en handig in categorieën

[o]

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:40

s_v schreef:
Azmay schreef:
De epplejeck vind ik niet zo, producten spreken me niet echt aan. De Krämer is wel een winkel waarbij ik echt op mijn vingers moet zitten O:)


Die zit voor mij gelukkig (!) echt te ver weg :D


Voor mij ook om even snel langs te gaan gelukkig, de site bekijk ik wel wekelijks :')

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:41

Ik woon op een paar minuten afstand van EJ Rotterdam, maar vind er niets spannends aan eigenlijk :')
Service is top, als je de goede te pakken hebt. Laatst kwam ik voor een duur deken en ik werd afgewimpeld. Gelukkig mijn voet stijf gehouden en daarna fantastisch geholpen. Het ging niet om €50 euro zeg maar.

Maar goed, ik heb er dan ook verder weinig te zoeken op dekens en overige benodigdheden na als Western ruiter.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:44

Billy schreef:
Ik ga ook in Rotterdam maar vrijwel alleen met 25% korting :P


Idem, wacht altijd de korting af als ik iets wil gaan kopen, komt vanzelf weer :+
Geld trouwens ook voor de andere winkels en met je verjaardag krijg je ook kortings bon, ook altijd even in gedachten houden als je weer antiklit of whatever nodig hebt.

En wou dit keer een bepaalde shabrak, alleen die stomme EJ had die alleen in cob vz, ja eeeh, ik wou dressuur paard, dus niets gekocht dat is nog het voordeligste. 8-)

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:50

Ik word gewoon bij elke ruitersportzaak helemaal gek :+

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Wie ook gek van Epplejeck...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:30

Haha ik wilde het acoustic oornetje van Lemieux, die stond steeds alleen in blauw op de site... maar gelukkig gister ook ineens in het zwart, dus besteld en vandaag al geleverd in de EJ. Ze pakken ook op zondag in voor versturen hoorde ik.

Goedgekeurd onderschrift :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Wie ook gek van Epplejeck...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:42

Ging hier wel eens naar Heemskerk maar was er snel klaar mee. Arrogant ondeskundig personeel. Onvolledig assortiment. En bar slechte service.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 20:44

Keet schreef:
Ging hier wel eens naar Heemskerk maar was er snel klaar mee. Arrogant ondeskundig personeel. Onvolledig assortiment. En bar slechte service.

Zo zijn ze niet in Rotterdam zover ik weet...

Have You Hugged Your Horse Today?

Saul

Berichten: 9649
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:47

Hier in eindhoven ook niet al te kundig personeel. Ik vroeg om een deken voor mijn pony in maat 155. En ze wilde me een 205 aansmeren. Waarop ik aangeef een 155 nodig te hebben voor een pony en dus geen deken met een bovenmaat van 155. Ze snapte er geen drol van en keek of ze water zag branden. Dit is een 155 zegt ze kijk maar naar het kaartje.

Zucht, ik zoek een PONY deken geen tandempony deken :Y)

Kom er niet heel vaak, maar ben sowieso weinig in de ruitersportzaak te vinden, die tijd heb ik gelukkig een beetje gehad. Scheelt een hoop geld :D

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 20:53

Tyrcanol schreef:
Hier in eindhoven ook niet al te kundig personeel. Ik vroeg om een deken voor mijn pony in maat 155. En ze wilde me een 205 aansmeren. Waarop ik aangeef een 155 nodig te hebben voor een pony en dus geen deken met een bovenmaat van 155. Ze snapte er geen drol van en keek of ze water zag branden. Dit is een 155 zegt ze kijk maar naar het kaartje.

Zucht, ik zoek een PONY deken geen tandempony deken :Y)

Kom er niet heel vaak, maar ben sowieso weinig in de ruitersportzaak te vinden, die tijd heb ik gelukkig een beetje gehad. Scheelt een hoop geld :D


Afbeelding

Have You Hugged Your Horse Today?

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:54

Ik kan er ook nooit zo slagen. Wel voor mezelf en voor halsters, maar als ik echt iets nodig heb, dan hebben ze het nooit in de maat van mijn pony’s... maar ik ga er alsnog wel graag heen hoor, lekker kwijlen om de veel te dure spullen :=

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-18 21:06

Myrth97 schreef:
Ik kan er ook nooit zo slagen. Wel voor mezelf en voor halsters, maar als ik echt iets nodig heb, dan hebben ze het nooit in de maat van mijn pony’s... maar ik ga er alsnog wel graag heen hoor, lekker kwijlen om de veel te dure spullen :=

Je lijkt mij wel hahaha! You can look but you can't touch BUY! -O-

Have You Hugged Your Horse Today?

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:07

CoonArt schreef:
Je lijkt mij wel hahaha! You can look but you can't touch BUY! -O-



Dat ja _/-\o_

AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:09

CoonArt schreef:
Keet schreef:
Ging hier wel eens naar Heemskerk maar was er snel klaar mee. Arrogant ondeskundig personeel. Onvolledig assortiment. En bar slechte service.

Zo zijn ze niet in Rotterdam zover ik weet...


In Heemskerk ook niet tot zover ik weet, kom er al jaren. ;)

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22


ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:16

Keet schreef:
Ging hier wel eens naar Heemskerk maar was er snel klaar mee. Arrogant ondeskundig personeel. Onvolledig assortiment. En bar slechte service.



Ik heb die ervaring niet, wordt altijd goed geholpen en de service is super.
Als ze iets niet hebben kijken ze altijd even of het in een ander filiaal wel is en halen ze het naar Heemskerk.

Ik zeg altijd de EJ is net een supermarkt, ze hebben alle basis producten, wil je iets speciaals zul je elders moeten zoeken, de delicatessenwinkel zogezegd .

Bij mij zitten ze gelukkig om de hoek en ook ik wacht braaf de aanbiedingen af als ik iets nodig heb.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Donnatella, Igniss, Loe_Loe, Moonlight17, Wijzig123 en 143 bezoekers