Hallo iedereen die met mij mee zou willen denken.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 11:55

Monique schreef:
Ik ben toch blij dat ik hier mijn bedenkingen heb neergeschreven.
Is toch niet voor niks geweest.


Doe niet zo respectloos, alsjeblieft zeg.

Je doet net alsof je er 100% van overtuigd bent dat de TS een of andere smerige pedofiel is die jonge meisjes probeert te lokken. Want dat is wat je hier speculeert toch, of heb ik dat fout?

Mensen moeten in godsnaam eens opletten met wat ze hier neerzetten vanachter hun toetsenbordjes, want je kunt er mensen serieus mee kwetsen. Ik wil hiermee niet zeggen dat elke advertentie die zoiets biedt van zuivere aarde is, en ik ben het ermee eens dat het wel vaker uit slechte bedoelingen geplaatst wordt. Je moet echter niet op deze manier gaan reageren, alsof je gelijk hebt en al het fijne ervan weet. Als je het dan zo nodig kán en wil bewijzen dan kom ook met harde feiten, en ga niet zo vaag zitten doen.

Als de TS gewoon legitiem is en oprechte intenties heeft, wat ik wel geloof uit haar berichten, dan is dit gewoon internetpesten. Denk daar maar eens over na.

Gelijk even excuses voor mijn botte toon, het is misschien niet de meest tactische wijze om zoiets te zeggen maar mijn bloed gaat koken van dit soort reacties. Ik vind dat bokt de laatste tijd hard achteruit gaat. Als we in dit soort topics ook al deze reacties gaan tegen komen dan vraag ik me af waar het heen moet. Ik moet nu denken aan het topic van spicegirl die zelfs op haar sterfbed nog kritiek kreeg en haar ziektebeeld in twijfel werd getrokken als ze een goede dag had. Iedereen die daar aan meedeed moet zich kapot schamen.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Hallo iedereen die met mij mee zou willen denken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 13:24

Ik vind het goed van Monique dat ze scherp blijft en eventueel de jongere meiden van bokt wil behoeden voor wat mogelijk is,
Al ben ik het met de rest eens dat het inderdaad op een wat subtielere manier gedaan had kunnen worden.

Helaas heeft TS hier niets aan en is het misschien voor haar fijner dat we gewoon blijven helpen zoeken naar een optie en steun geven waar mogelijk.

"Opinions are like assholes, everybody has one" - Mark Sheehan

Abe <3

rien10
Berichten: 14642
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Hallo iedereen die met mij mee zou willen denken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 13:28

Vandaar mijn vraag ook "welke wending?"
Ben ik naief dat ik gewoon geloof dat TS een vreselijk verdrietige situatie om handen heeft?

Nikass

Berichten: 16673
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:59

xPabloBokt schreef:
Monique schreef:
Ik ben toch blij dat ik hier mijn bedenkingen heb neergeschreven.
Is toch niet voor niks geweest.


Doe niet zo respectloos, alsjeblieft zeg.

Je doet net alsof je er 100% van overtuigd bent dat de TS een of andere smerige pedofiel is die jonge meisjes probeert te lokken. Want dat is wat je hier speculeert toch, of heb ik dat fout?

Mensen moeten in godsnaam eens opletten met wat ze hier neerzetten vanachter hun toetsenbordjes, want je kunt er mensen serieus mee kwetsen. Ik wil hiermee niet zeggen dat elke advertentie die zoiets biedt van zuivere aarde is, en ik ben het ermee eens dat het wel vaker uit slechte bedoelingen geplaatst wordt. Je moet echter niet op deze manier gaan reageren, alsof je gelijk hebt en al het fijne ervan weet. Als je het dan zo nodig kán en wil bewijzen dan kom ook met harde feiten, en ga niet zo vaag zitten doen.

Als de TS gewoon legitiem is en oprechte intenties heeft, wat ik wel geloof uit haar berichten, dan is dit gewoon internetpesten. Denk daar maar eens over na.

Gelijk even excuses voor mijn botte toon, het is misschien niet de meest tactische wijze om zoiets te zeggen maar mijn bloed gaat koken van dit soort reacties. Ik vind dat bokt de laatste tijd hard achteruit gaat. Als we in dit soort topics ook al deze reacties gaan tegen komen dan vraag ik me af waar het heen moet. Ik moet nu denken aan het topic van spicegirl die zelfs op haar sterfbed nog kritiek kreeg en haar ziektebeeld in twijfel werd getrokken als ze een goede dag had. Iedereen die daar aan meedeed moet zich kapot schamen.


Ik ben het volledig met je eens hoor. Zulke suggestieve berichten zijn om te kotsen. :r
(dat mag je van mij gewoon zeggen zonder het subtiel te moeten verwoorden)

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:12

Monique schreef:
Ik ben toch blij dat ik hier mijn bedenkingen heb neergeschreven.
Is toch niet voor niks geweest.

Ohhhh heerlijk.....de dramaqueen van bokt.
Doen alsof je alles weet en dan maar een beetje kicken op aandacht door net niet te zeggen en te wachten tot iedereen vraagt: wat dan? Wat dan?
#aandacht.

Juttertje88
Berichten: 762
Geregistreerd: 07-08-12

Re: Hallo iedereen die met mij mee zou willen denken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:25

ilana, ik stuur je zo even een pb

F13+1

Babootje

Berichten: 26215
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:35

ODonoghue schreef:
Ik vind het goed van Monique dat ze scherp blijft en eventueel de jongere meiden van bokt wil behoeden voor wat mogelijk is,


Dat vind ik ook heel goed van Monique; dat is gewoon de andere kant van internet.
Als de TS realistisch is, dan zou ze dat begrijpen.

Dat ze nu helemaal niets meer van zich laat horen, daar kun je vanalles bij bedenken.

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: Hallo iedereen die met mij mee zou willen denken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:51

Ik wens TS heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. En eerlijk ik hoop op een klein wonder, dat haar zus nog opknapt om duidelijk te maken wat haar wensen nu echt voor Pier zijn. Of dat er bij de notaris iets is waar dat uit blijkt.
Hele dikke knuf!!!

Nikass

Berichten: 16673
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 08:21

Babootje schreef:
ODonoghue schreef:
Ik vind het goed van Monique dat ze scherp blijft en eventueel de jongere meiden van bokt wil behoeden voor wat mogelijk is,


Dat vind ik ook heel goed van Monique; dat is gewoon de andere kant van internet.
Als de TS realistisch is, dan zou ze dat begrijpen.

Dat ze nu helemaal niets meer van zich laat horen, daar kun je vanalles bij bedenken.


Scherp zijn is prima, maar vage suggestieve berichten leveren geen enkele bijdrage, en zijn imo inderdaad pure aandachttrekkerij.

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 08:38

Babootje schreef:
ODonoghue schreef:
Ik vind het goed van Monique dat ze scherp blijft en eventueel de jongere meiden van bokt wil behoeden voor wat mogelijk is,


Dat vind ik ook heel goed van Monique; dat is gewoon de andere kant van internet.
Als de TS realistisch is, dan zou ze dat begrijpen.

Dat ze nu helemaal niets meer van zich laat horen, daar kun je vanalles bij bedenken.


Het enige wat ik kan bedenken is dat Ts haar zus is komen te overlijden en ze dus wel wat anders aan haar hoofd heeft dan op bokt actief te zijn

Heel erg veel sterkte Ts

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

rien10
Berichten: 14642
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Hallo iedereen die met mij mee zou willen denken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:06

Precies. Vreselijk...., sterkte TS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:04

Ik ben toch wel benieuwd of er iemand hier ooit nog iets vernomen heeft van de TS.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Hallo iedereen die met mij mee zou willen denken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 07:49

Ze is al goed 3 weken niet meer online geweest. Geef haar overigens totaal geen ongelijk na wat er hier allemaal tegen haar gezegd is.

Ik hoop dat verder alles goed met haar gaat. Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat haar zus inmiddels is overleden.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Eefje_Sammy, Evelinee_, Hobbyhorse, La_Lune, Lente, Oza04, Sabrinatomic, sasja0705, Sjafrane, stella92, StonedRomy, Willempie_T en 171 bezoekers