Wat heb jij van Krämer.nl ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-18 01:01

Hello!

Ik ben soms opeens zo fan van Krämer.nl .
https://www.kramer.nl/

Ik durfde in t begin niet echt te bestellen, maar toch een keer aan gewaagd om een aluminium poetsbox te bestellen aangezien die van plastic bij mij soms maar kort meegaan. Werd keurig tijdens de bestelling op de hoogte gehouden en pakket werd tijdig volgens afspraak geleverd. Moet wel uit Duitsland komen dus ze geven 6 dagen op eer het bezorgd is, maar dat gaat nog altijd prima!

Verder heb ik nog 2 paar handschoenen besteld en een hele mooie zweetdeken
Afbeelding

En daar ben ik heel blij mee.
Dus ik heb er nu weer eentje besteld (zelfde, andere kleur)

Afbeelding

Het leuke vind ik dat ze merken/spullen hebben waar niet de rest van je stalgenoten ook mee lopen, en voor n leuke prijs.

Heb jij weleens besteld daar?
Wat? En wat vond je ervan?


*edit: typefouten + prijsindicatie*
Laatst bijgewerkt door kobuss1 op 20-01-18 01:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Whoever said diamonds are a girls best friend, never owned a horse
*Mexx, you left paw-prints on my heart!*


FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 01:05

Ik ben een tijdje terug erheen gereden! Ik vond het een super fijne winkel! Ik heb toen 2 jassen gekocht (dikke winterjas en een dunnere jas) halster+touw, dekje, outdoorlaarzen, teugels met clips, rijhandschoenen(heel leuk voor 10 euro maar zijn ook helaas al kapot...) en verder nog kleine dingen zoals sokken en een emmer met elastiekjes. Ik ben nogsteeds tevreden! Alles is voor een leuke betaalbare prijs!

Sandro † 24.06.1998 - 15.12.2020 ★

Sterlyn B+10 ~ L1+10 ~ 0.80m+1
Volg ons op Instagram:
https://www.instagram.com/haflingersterlyn/

Met de code FLEURXEJ krijg je 5% korting op je gehele bestelling op https://www.ej.nl
(Enkel sale artikelen uitgesloten, werkt dus wel op vaste prijs artikelen etc)

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 01:08

Ik heb er nog nooit besteld, maar wel regelmatig de winkel bezocht in Neukirchen/Vluyn. Ik woon zelf in Venlo, dus dat is lekker dichtbij. Ik ben vooral heel erg fan van hun fleecevesten van Steeds, die met klittenbandkraag en extra lange mouwen met duimgat. Heerlijk warm voor op stal! En mijn pony is gek op hun vanillesnoepjes :P Maar heb er al meer gekocht trouwens. Een reflectievest in het roze, een liksteenhouder, spoortjes, sporenriempjes, sloffen, mokken, kerstboomballen met paarden erop, een kruidenliksteen, halsters, touwen, sokken, dekjes. Ik krijg met kortingsacties een kaartje in de brievenbus en dan ben ik meestal wel met een vriendin daar :)

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 01:10

Verschillende dingen. Ik ben gek van hun stonedeek hoodies met duimgaten. Ik kan niet meer zonder.
En heb daar een keer Chicago schroeven besteld die daar best goedkoop waren en precies wat ik zocht. Kon ze eigenlijk nergens anders vinden.
Verzenden duurt wel iets langer maar valt altijd reuze mee.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-18 01:10

Ik zou ook zo graag eens naar de winkel zelf gaan!! Maar dat is voor mij echt heeeeeel ver rijden vanuit zeeland.
Maar is wellicht best een keer in te plannen!

Whoever said diamonds are a girls best friend, never owned a horse
*Mexx, you left paw-prints on my heart!*

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 01:19

Ga er altijd heen als ik naar mijn familie ga (in de buurt van München), super leuke winkel! En hele leuke spullen uiteraard :D

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 03:06

Terug van vakantie langsgereden in Noord Duitsland en heb toen een fijne winterjas gekocht. Heb hem nu nog niet naar de paarden aan, want zocht een jas met bewegingsvrijheid die warm en niet te lang of kort was zodat ik hem ook in m'n rolstoel kon dragen. Hij blijkt ook slijtvast, want ik rol vaak mouwen stuk door de wrijving, maar dat is nu nog niet aan de orde.
Waren in de winkel blij verrast met het assortiment, óók eens keus voor mannen, prijzen zijn prima en er was vriendelijk personeel. Volgende keer dat we in de buurt zijn gaan we weer langs, denk ik zo. :)

Op een paardenrug hoog boven de grond
Voel ik mij pas echt gezond
Ondersteund door vier gezonde benen en een sterke rug
Heb ik telkens voor even die van mij terug!


Koper

Berichten: 30225
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 04:25

Ik heb fijne hooinetten van Krämer. Ook heb ik een leuk, mooi halster met töltende paardjes en sneeuwkristallen erop, sommige IJslanderdingen die ze hebben zijn echt geinig. Het touw wat ik er bij besteld heb ben ik wat minder tevreden over, het bleek een slap touwtje te zijn wat snel slijt. Qua kleur past het wel heel goed bij dat halster. Voor mijn merrie heb ik ook eens een halstertouw daar besteld, de kleur bleek niet helemaal te kloppen en binnen een paar weken heeft mijn ruin de haak aan gort getrokken.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Texas02

Berichten: 4566
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 07:32

Ik heb er al vaker iets besteld, en in oktober ben ik er ook voor het eerst geweest, in Achim / Bremen. Geweldig mooie winkel, ga ik zeker nog weer naar toe!! :D

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

LadyFiesta
Berichten: 685
Geregistreerd: 07-12-12

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 08:58

Ik vind de prijs-kwaliteit van Kramer supergoed. Ik heb er 2 jassen van (FB en CMP), dekjes, touwen, jodphurs, shirts, vesten, 3 bodywarmers, etc. Felix Buhler altijd tevreden over, goed spul en vaak wat sportiever qua stijl.

Anniekskie

Berichten: 2176
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Ysselsteyn (lb)

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 09:09

Wij bestellen er de laatste jaren eigenlijk alle paardenspullen. Al heb ik niet zoveel meer nodig met pensionados ;)

Maar mijn goede en oude winterjas komen ervandaan, mijn vriend zijn goede en oude winterjas. Halsters, wat stal spullen en verder nog wat klein spul. Wij zitten ongeveer 45 min van neukirchen vluijn dus ook al een aantal keer in de winkel wezen shoppen.

*06-11-2012* *18-01-2022* Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad!

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 09:21

Ik shop er graag, heb er mijn isolatie, poortgrepen en draad vandaan en vast nog wel meer zoals mestboys etc.

Kwaliteit is niet super maar daar is de prijs ook naar.

Anoniem

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 09:47

Ik heb er een geweldige dikke fleecezweetdeken met hals vandaan.

Ik ben er een keer geweest, maar toen was er een soort mega-uitverkoop. Toen stond ik ook heel snel weer buiten. Één grote mierenhoop.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101644
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 09:52

Ik heb er snowboots/winterlaarzen vandaan en ben er super blij mee!!

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 09:54

Ik ben er toevallig afgelopen zomer geweest voor het eerst. Grote winkel met een ruim assortiment. Ze hadden ook een hele western afdeling! Ben zelf geen western ruiter maar vond het echt leuk, want dat zie je in 'gewone' ruitersportzaken niet zo vaak.

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 10:03

Fijnste kaptoom ooit hebben ze (noemen hem longeerhalster) en dat voor nog geen 15 e.

Enige aanmerkingen, de maatvoering valt vaak vrij groot en de frontriem ervan vrij klein. (Maar goed, wie heeft er een frontriem nodig?)

Because the line between wrong and right, is the width of a thread from a spider's web. The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

http://www.lucies-paardenadvies.nl De basis in balans.Bewust trainen omg NH en midden Nl.

Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:00

Ik en mijn vriendin zijn er gister geweest.... supergoed geslaagd :D

Vriendin spijkerbroek, beenbescherming, Western pad en riem.

Ik ging voor n browband hoofdstel en kwam thuis met hoofdstel en 4kant beschermers en springschoenen die perfect bij mijn show set passen :)
Afbeelding
Afbeelding

Mijn dame met n gedeelte van ons showset (foto van afgelopen zomer) ;)
Afbeelding

Beide zijn we Western ruiters en ik was erg verrast door het zeer ruime assortiment, zowel voor Engelse ruiters als dus voor Western ruiters

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Fientj

Berichten: 158
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:02

Tegenwoordig bestel ik regelmatig dingen bij kramer. Vind de webshop erg fijn en ze hebben veel keuze!
Ik ben echt dol op de extra sterke antiklit die ze verkopen. Het plak niet, heeft geen gekke geur en haalt echt heel makkelijk klitten weg.
Ook heb ik een reflecterende jas gekocht van steeds waar ik heel blij mee ben. Geen gedoe meer met hesjes.
En voor de rest een paar mooie lekker dikke dekjes.

Lilly, Fientje, Shine

†Beauti, Tedje

mairead

Berichten: 3214
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:10

Ik heb er een keer een (Engels) hoofdstel besteld van hun huismerk.
Te kleine maat besteld, dus uiteindelijk nog moeten ruilen voor een maat groter.
Allemaal prima geregeld. Goede klantenservice. Met het hoofdstel zelf ben ik nog steeds erg tevreden.

Ik rijd ook Western, dus ik vind het wel fijn dat ze ook een Westernshop hebben.

Loesdau vind ik overigens ook een fijne winkel. Heb ik ook al eens wat besteld.

kerstmuts :j Nu met aanklikbaar onderschrift:
Fjord. Feel the difference!

MarliesV

Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:16

Ik heb Kramer in mijn vaste rijtje staan waar ik bestel.

Zij hebben vaak een ruime keuze in maten. Waar je in NL een korte dressuursingel bijna geen keuze in hebt, kan je daar kiezen uit meerdere soorten.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

FriesWytske
Berichten: 9896
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:20

Koop ook regelmatig dingen bij Kramer. En ben daar zeer tevreden over.
Heb wel even een vraagje. Heeft 1 van jullie daar ook al eens een winterdeken gekocht? En zo ja, hoe viel hij. Zie er nl. een paar leuke winterdekens op de site staan. En wil er misschien eentje kopen.

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:25

Ik heb daar een winterjas vandaan. Ik heb nog nooit zo’n warme jas gehad. Ben echt super tevreden daarover

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:44

Ik bestel hier ook regelmatig. Mijn beide winterjassen komen hier vandaan, zijn allebei heerlijk warm. Voor kerst nog een paar winterlaarzen gekregen, ook echt heerlijke laarzen!
Verder ook al eens een hoofdstel, broeken en dergelijke gekocht. De winkel vind ik ook heerlijk om jn rond te neuzen.
Vooral het brede assortiment trekt me enorm.

IJslanderstal Efnisstaðir - http://www.efnisstadir.nl

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: Wat heb jij van Krämer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:47

Ik heb een vest en een hoofdstel bij de kramer gekocht! Beide bevallen mij nog steeds super, al is het hoofdstel wel prijs naar kwaliteit. Dus niet het aller mooiste leer ofzo, maar dat valt niet op :D

Hurby (Prinz K3 x Kennedy) ZZL+1 // Kronos Z1+2
Tongerenhof Pyriet M2
Roulette Fly Della Loggia M1 (verkocht) // Wobke R. M1 (verkocht) // Blinky M1 (verkocht)

dravergekkie

Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:07

Ja hier ook sinds vorig jaar maar eens besteld en vind het een fijne webshop tot nu toe :)

Mijn pony's zijn gek op die emmertjes slobber.

Heb er een geweldig vliegenmasker voor mijn shetlander vandaan en laatst ook een reflecterend halster voor haar.

Afbeelding

Kan er ook nog een neusflap aan ritsen.

Sjimmy & Goldy :+:
★ Binky&Rocky first you were the best on earth, now you're the best in heaven.★


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, IASCrawler, Kirrr en 103 bezoekers