Positieve energie gezocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Clasical

Berichten: 1584
Geregistreerd: 25-09-14
Woonplaats: Arnemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 12:56

marleen_usar schreef:
Ik heb een praktijk in het alternatieve circuit en ik ben sponsor van een minima groep, ik bied daar een Reconnective healing sessie aan voor 10 euro. Normaal vraag ik 30 euro, voor een goed resultaat heb je 3 sessies nodig. De reacties waren zo goed dat ik alles op 1 dag ga inplannen. Dit geeft mij echt zo,n heerlijk gevoel, omdat ik weet dat veel mensen graag een sessie wilden in het verleden maar ze konden het dan niet betalen.



Dat is mooi Marleen dat je dat mensen aanbied die het juist zo hard nodig hebben!
Succes ermee!


Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 14:57

@Paardenfan25 Wat een leukie <3 veel plezier met hem/haar

@Tigress wat lief! en erg bijzonder! beterschap

@Chapeau2002 Awhh zo stonden ze voorheen bij ons ook <3

@Festeropre dankjewel! ben ook zo blij met dr ! van de zomer al weer 10 jaar in ons bezit, dat moet wel even gevierd worden *\o/*

@DewiRox wauw gave kamer!

@xHereIsAnne wat een leuke foto's!

@Es_ther haha en is vriendlief daar ook blij mee := wel een leuk gezicht die 2 samen!

@Frummels HAHAHA dat biertje ook! mijn paard krijgt ook echt alle aandacht van iedereen die we mee nemen op stal, iedereen is gek op dr _O-


--


hier nog een foto van mn knappe Fayah als veulen.
word van deze foto ook altijd zo blij van
Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Positieve energie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 15:10

Marleen: Wat enorm lief van je dat je dat zo aanbiedt!

Brittjuh97: Mijn pony kruipt ook het liefst in iedereens binnenzak, en iedereen laat het toe "want hij is zo schattig". :)) Lieve foto van jouw baby!

Anna04

Berichten: 368
Geregistreerd: 07-02-16
Woonplaats: Vaassen

Re: Positieve energie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:16

Afbeelding

Als ik weer in Tsjechië ben en dit meisje weer vas kan houden... <3

kim † ~ to the moon and never back ♥ ~

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:23

ik wordt blij van mijn hondjes in de sneeuw <3 ze zijn zo gelukkig dan en ik ook I love snow <3

Afbeelding
Afbeelding

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3

Es_ther

Berichten: 18705
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:48

@Britjuh, hij wil elke keer mee haha :’).
Wel leuk om te zien, dat ie gek op haar is haha!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Positieve energie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:10

Bedankt! Ik vind het zo bijzonder dat ze het zo goed aanvoelen. De kat ligt ook steeds bij mij, maar haar kennende is dat vanwege het fleecekleed die over mij heen ligt :')
Dr. Jarvis schrijft voor vandaag veel knuffels voor :Y)
Afbeelding

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:38

Ha ha Tigress wat een geweldige foto _O-

~Turbohoof Solutions ~

nafkedemi

Berichten: 1295
Geregistreerd: 31-07-07

Re: Positieve energie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:21

Leuke foto!!!

vikawiek

Berichten: 1477
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Positieve energie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:28

oh wat had ik dit topic nodig <3
Afbeelding
m'n allerliefste meisje die contact zoekt <3

Cartoonist found dead, details are sketchy

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: Positieve energie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 20:20

@Frummels Die kleine Baby is ondertussen 9,5 jaartjes jong := maar ze is uitgegroeid tot een paard waar je iedereen op kan zetten, waarmee iedereen knuffelt dus dat is gewoon zo fijn! <3

@Es_ther ja dat is indd dan erg leuk om te zien!

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 20:21

@Frummels Die kleine Baby is ondertussen 9,5 jaartjes jong := maar ze is uitgegroeid tot een paard waar je iedereen op kan zetten, waarmee iedereen knuffelt dus dat is gewoon zo fijn! <3

@Es_ther ja dat is indd dan erg leuk om te zien!

@vikawiek awwhhh <3 <3

Anoniem

Re: Positieve energie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 22:18

Wat een leuk idee! Ik doe mee :D
Vandaag zijn wij (ik met m'n beste vriendin + haar hond) aan de wandel geweest, ik was even vergeten dat ze storm voorspelt hadden.. Hier in het noorden was het als enige niet code rood dus prima te doen, maar alsnog wel met erg harde windvlagen.
Hond was vooral erg blij met z'n bal en vergat daardoor de kou ook wel even. Heb toch wat afgelachen om die hond vandaag. Bijna aan het eind van het rondje dumpte hij de bal nog even in het (wilde) water, dat was wel even schrikken, bang dat ie er achteraan zou gaan maar hond snel vast gedaan (he loooves the bal...) en de bal nog net uit het water kunnen vissen, toen konden we er ook wel hard om lachen _O-

Afbeelding

wieke_alex
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-01-18
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 22:21

Afbeelding
Super leuk idee. Ik word altijd helemaal blij van mijn stoere welsh hengst Alexandro als ik hem door de bak zie lopen :9

marleen_usar

Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 22:23

Wat een leuke berichten wordt er gewoon blij van.

Mizora

Berichten: 18087
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 22:24

Ik ben vandaag door mijn honden uit wandelen meegenomen toen de storm eenmaal was gaan liggen. Dat betekent dat zij mochten bepalen waar we heen gingen (uiteraard wel binnen de regels: niet zo maar oversteken (wachten bij de stoeprand totdat ik zeg dat het mag, random besluiten dat dit een mooi punt is om over te steken door mij de stoeprand te gaan zitten mag wel), geen winkels in behalve dierenwinkels en geen opritten op als ik nee heb gezegd). Het resultaat was dat ik het winkelcentrum 2x gezien heb, we bij een parkje zijn uitgekomen waar we nog nooit geweest waren, we over het busstation hebben gelopen, random afslagen hebben genomen en daarna twee hondjes heb die de rest van de dag aan het slapen zijn. Heerlijk is dat, terwijl we echt niet bijzonder lang zijn uitgeweest, een dik uur verwacht ik. Maar zelf mogen beslissen is toch duidelijk anders voor ze.

Overigens wel humor: ik heb het gevoel dat ze dus weten dat ze over horen te steken bij zebrapaden, dat hebben ze 3x gedaan, waarvan 2x random halverwege een stoep.

Interesse in een geweldig leuke sportieve pup? Mijn nest Pocket Peruvian doodles zoeken goede huisjes (eenmaal volwassen zo'n 10kg en 40cm). Geteste en goed bevonden ouderdieren (hd/ed/pl/ecvo)
https://link.marktplaats.nl/m2098783146
Ook zijn hun avonturen te volgen op facebook: Sportkennel "Be active with"

Es_ther

Berichten: 18705
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 22:31

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hij leeft hoor!

Stoffer en Blik! Ik word echt blij van ons konijnen duo. Ze zijn grappig, druk, gezellig en super lief!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Yenni
Berichten: 5457
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:45

Zondag een heerlijke avond met mijn pony

Afbeelding

theadora99

Berichten: 3628
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:57

Mizora schreef:
Ik ben vandaag door mijn honden uit wandelen meegenomen toen de storm eenmaal was gaan liggen. Dat betekent dat zij mochten bepalen waar we heen gingen (uiteraard wel binnen de regels: niet zo maar oversteken (wachten bij de stoeprand totdat ik zeg dat het mag, random besluiten dat dit een mooi punt is om over te steken door mij de stoeprand te gaan zitten mag wel), geen winkels in behalve dierenwinkels en geen opritten op als ik nee heb gezegd). Het resultaat was dat ik het winkelcentrum 2x gezien heb, we bij een parkje zijn uitgekomen waar we nog nooit geweest waren, we over het busstation hebben gelopen, random afslagen hebben genomen en daarna twee hondjes heb die de rest van de dag aan het slapen zijn. Heerlijk is dat, terwijl we echt niet bijzonder lang zijn uitgeweest, een dik uur verwacht ik. Maar zelf mogen beslissen is toch duidelijk anders voor ze.

Overigens wel humor: ik heb het gevoel dat ze dus weten dat ze over horen te steken bij zebrapaden, dat hebben ze 3x gedaan, waarvan 2x random halverwege een stoep.

Bepaal je wel zelf wanneer je naar huis gaat? Want als ik dit zou doen mag ik wel een rolstoel meenemen dan ben ik minstens 4 uur onderweg met deze idioot
Afbeelding
Hier overigens heerlijk met de baby poes die niet meer zo baby is (hij is van mei haha). Zijn mama is helaas overleden toen hij een week vermist was en nadat we afscheid hebben genomen is hij teruggekomen en is daarna niet meer van mijn zijde geweken eigenlijk.

Verder dat we de sleutels van ons nieuwe huis dinsdag hebben gekregen en zaterdag gaan verhuizen én mijn verslagen zijn bijna af! Dus helemaal top :)

Carlijn_09

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-04-16
Woonplaats: Dichtbij ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 00:04

Afbeelding

Stoere vizsla reu die niets liever doet dan op schoot zitten <3
Haha let maar niet op mijn hoofd

I wish my eyes could take photos, because they can see you in a way my camera will never understand

Mizora

Berichten: 18087
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 00:07

Uiteindelijk vond ik het mooi geweest, dus dan stuur ik inderdaad wel wat aan richting huis (niet meer de afslagen waarmee we veel verder van huis gaan toestaan), maar eenmaal een beetje op route richting huis begonnen ze zelf ook al meer richting huis te lopen. Uiteraard een onlogische route en juist de stukken waarvan je zou verwachten dat ze die minder leuk vinden, maar toch duidelijk richting huis en ik hoefden ze ook niet meer verder aan te sturen.

1 van mijn honden raakt gemakkelijk overprikkeld, zulke "lange" wandelingen doen we dan ook zelden omdat ze steeds meer gaat pieperen, jojo'en (naar het eind van de lijn rennen en dan weer terug naar jou permanent) en steeds meer alle kanten op gaat schieten. Maar bij deze wandeling had ze daar verbazingwekkend weinig last van, ook op het einde. Ik ben door mijn honden minder gaan wandelen.

Maar ik zou vooral zeggen: probeer het eens uit. Neem 3 uur de tijd als hij dat mag lopen (of langer als je daar zelf de puf voor hebt) en kijk waar je terecht komt, het zou je zo maar eens kunnen verbazen, een hoop mensen op het hondenforum waren in ieder geval al flink verbaast over het resultaat. Ze zijn btw nog steeds aan het slapen. Ik ga ze zo maar even laten plassen en eten geven, en daarna mogen ze voor de nacht.

Interesse in een geweldig leuke sportieve pup? Mijn nest Pocket Peruvian doodles zoeken goede huisjes (eenmaal volwassen zo'n 10kg en 40cm). Geteste en goed bevonden ouderdieren (hd/ed/pl/ecvo)
https://link.marktplaats.nl/m2098783146
Ook zijn hun avonturen te volgen op facebook: Sportkennel "Be active with"

Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 00:12

Mijn knapperd die me bij elke lach en traan bij zal staan en me altijd helpt doorzetten, zelfs in de moeilijkste momenten.
Boef,
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


ik ben je dankbaar voor 2017 en op naar een gezond en gezellig 2018 <3 (ookal is het al 18 dagen 2018)

Cum tacent, clamant.

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: Positieve energie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 07:39

Afbeelding
<3

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

Chapeau2002

Berichten: 897
Geregistreerd: 18-03-15
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 22:01

Afbeelding

Afbeelding
Ik moet altijd lachen om de hond van m'n dochter. Maf dier :D

Alles wat je aandacht geeft groeit..

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: Positieve energie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 23:01

Eerste keer op mijn eigen jonkie van 4.5 jaar, toch wel een speciaal gevoel
Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chan88, Stelvio, Tess__ en 137 bezoekers