Volg je paard, 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Foreverkliek

Berichten: 1353
Geregistreerd: 24-07-15
Woonplaats: Naast Twix

Re: Volg je paard, 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 20:45

Dat is goed nieuws felien_kyra!

Cindyy wat ontzettend goed! De training heeft echt geholpen.

Hier helaas minder goed nieuws. Kliek leek langzaam beter te gaan maar vorige maand is hij opnieuw ziek geworden. Het is niet duidelijk geworden wat hij precies had en een combinatie van antibiotica en penicilline hadden geen effect. Daarom besloten afscheid te nemen voor hij zou gaan lijden.

Ben Twix nu wel serieuzer aan het oppakken, ook om andere redenen maar heb het qua doelen even laten zitten. In 2019 doe ik weer mee!

Fijne feestdagen allemaal {:)

i am the black furred cat, no evil is within, i am the same as other cats, underneath my skin, please help me to dispel, this black myth i bear, not just for me i pray, but for black cats everywhere - in loving memory of doerak



cindyy_1993

Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 14:47

Wat onwijs jammer dat het zo stil blijft in dit topic :( Of is er inmiddels een 2019 topic welke ik ben misgelopen? :o

@ Felien Hoe gaat het met het oppakken?

@ Foreverkliek Wat naar dat je afscheid hebt moeten nemen van Kliek en dat het niet bekend is wat hij precies had :( Hoe gaat het met Twix?

Festival gaat momenteel nog steeds erg fijn! Gisteren heerlijk in de sneeuw gespeeld, zie https://www.facebook.com/cindyy1993/vid ... =3&theater .
We hebben alleen al 5 weken geen les gehad ivm vakantie van instructrice en daarna mn eigen vakantie en toen kwam tussendoor nog de tandarts :') Maar vanavond mogen we eindelijk weer aan de bak!

De doelen van december waren:
- Blijven oefenen met grondwerk/een grondwerk les afspreken Nog niks afgesproken
- Een boog/doorgang knutselen om daarmee te blijven oefenen Niet aan toegekomen
- 4e cranio behandeling (21 december) Behandeling gehad, was dringend nodig! Volgende behandeling in februari
- Zadel weer laten nakijken (15 december) Zadel past niet meer |( Dus we moeten een nieuwe zadel, morgen tm zaterdag een testzadel!
- Zoveel mogelijk blijven lessen
Stond dus even 5 weken stil :')

De doelen voor januari, voor zolang dat nog duurt:
- Blijven oefenen met grondwerk/een grondwerk les afspreken
- Een boog/doorgang knutselen om daarmee te blijven oefenen
- Nieuw zadel
- Trainen richting de wedstrijd van 3-2

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:49

Even omhoog schoppen, vroeg me ook af of er een 2019 topic is?

cindyy_1993

Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Volg je paard, 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 14:45


Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JudithO, Laj1, Monique1963, Supertje en 168 bezoekers