Paarden kliniek rekening.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
marleen_usar

Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Paarden kliniek rekening.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-17 15:49

Wie is hier mee bekend, ik vind het een beetje gênant om aan hun zelf te vragen. Kan je bij een dierenkliniek in termijnen betalen? Ik heb daar namelijk geen ervaring mee.


Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Paarden kliniek rekening.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 15:50

Meestal wel.. ik moest bij mij toen de helft in 1x betalen en de andere helft kon in 2 of 3 termijnen.

Caily

Berichten: 12516
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 15:51

Bij grote bedragen kan dat sowieso wel, denk een enting in termijnen ze je raar aankijken :P

marleen_usar

Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-17 15:52

Ja het gaat om een groot bedrag, fijn dat het in termijnen kan.

LauraO

Berichten: 311
Geregistreerd: 24-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 15:53

Gewoon vragen. Er zijn echt wel meer mensen die in termijnen betalen. Ik moet zelf ook binnenkort een heel grootbedrag betalen (ongeluk in de vrachtwagen heeft geleidt tot een oaar dagen op de kliniek en heel veel medicijnen etc). Waarschijnlijk kan ik dat ook niet in 1 keer betalen...

Les causes ne sont que des conséquences d'autres causes

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 15:54

Dat kan meestal wel, zéker als je al een aanloopbedrag (een deel van de te verwachten kosten) meteen kunt neerleggen/overmaken, is wel van het individuele beleid afhankelijk. Maar dat heb je bij DA's ook.

GIVE ME THE COURAGE TO ACCEPT WHAT I CAN AND CANNOT CHANGE... AND THE WISDOM TO DISTINCT BETWEEN THOSE TWO

Yessy