De weg lijkt wel een ijsspiegel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:17

Ja sorry. Mijn reactie was ook niet helemaal fair. Maar ik zit gewoon te balen hier, met een zere nek en schouders.
Pompend remmen heb ik gedaan, maar het hielp niets. Maar goed het is gebeurd. En gelukkig ging het zachtjes, anders had ik veel meer last gehad en een veel kapottere auto....

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:17

Mijn man heeft er 4 uur over gedaan om van Ede anar Rotterdam te komen. Normaal doet hij er 1 uur over. Hij was pas na de koffiepauze daar...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:22

okej amanda...dan zijn we weer vriendjes Tong uitsteken Haha!
een ongeluk is altijd klote!
in dit weer is het voor iedereen moeilijk rijden
chauffeurs en mensen die ook elke dag op de weg zitten kunnen de situatie vaak beter inschatten, wil niet zeggen dat ze het in alle gevallen beter kunnen.
maar ik heb vdaag wel meegemaakt dat mensen op slecht gestrooide of niet gestrooide wegen, mij toch kwamen inhalen, terwijl het zicht slecht was en de weg glad
daar kan ik me echt aan ergeren, want naast zichzelf brengen ze zo ook anderen in gevaar !!
dan snap ik ook niet dat mensen zo hun leven op het spel zetten om maar op tijd op het werk te zijn oid??
man, sta dan wat eerder op!!!!
mensen die voor me neus net op het nippertje inhalen , die geef ik een lichtdouche , dan zet ik alle lampen aan die er op de vr8wagen zitten en trek een x aan de luchthoorn
ik hoop dan maar dat ze zo verschieten dat ze het misschien wat minder vaak doen


enne janna, ik deed ook 5x zo lang over hetzelfde stukje als anders...achja hebk lekker van al het natuurschoon om me heen kunnen genieten Haha!

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:26

Ik heb het idd ook gezien gister. Ik reed natuurlijk niet zo hard meer op de terugweg naar huis. En dan gaan mensen me gewoon inhalen... Echt zo bizar!
Maar goed, ik zit ook elke dag op de weg, maar toch. Het gebeurde gewoon.

1 ding heb ik wel geleerd, ik ga met sneeuw de weg niet meer op....

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:30

whaha nee ik was vanmorgen ook bijna omgedraaid!
ik kon ten eerste mijn auto al niet in
nou met enige moeite de bijrijdersportier opengekregen
nou met een hoop gestoot in de andere stoel gaan zitten want het knopje kreeg ik nie omhoog Scheve mond
nou en toen onderweg alleen maar heen en weer geglibberd
een jiep heb nl achterwiel aandrijving, net als vr8wagens
en dat maakt het rijden op ijs zo'n probleem !
want als je voorwielaandrijving hebt, en je raakt een beetje in de slip, dan trekken de voorwielen de achterwielen weer recht, daarom moet je in een slip ook beetje gas bijgeven
dat werkt bij een jiep alleen maar averechts, hoe meer gas, hoe erger het word
mjah een jiep heeft mooie 4wd
maar het differentieelslot zat vastgevroren Huilen dus ik kon m alleen in de 2wd zetten Boos!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 22:49

Gelukkig is het weer nu beter,wel een harde wind en super koud,maar alles beter dan die sneeuwbende!
Hopen dat er niet vannacht weer een paar sneeuwbuien vallen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, GoogleAdsense, joyce83 en 165 bezoekers