Eindejaarskadootje voor je stalhouder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Eindejaarskadootje voor je stalhouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 22:53

Elk jaar met de kerst krijg ik van een hele lieve pensionklant een kadootje als dank voor de zorg van haar paard voor het afgelopen jaar.
Krijgen of geven jullie ook een kado aan je pensionhouder? En wat krijgen of geven jullie zoal?
Ik vind het zo'n lief gebaar.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:03

Hij krijgt al een flink bedrag van mn salaris aan stalling en les elke maand :+

Nooit over nagedacht eigenlijk. Wat zou je kunnen geven?

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:05

Wat lief! Geeft een goed gevoel lijkt me :D

Ik gaf mijn pensionklanten elke kerst een klein pakketje met elk jaar andere kleine cadeautjes. Ik heb er wel eens tijdschriften in gedaan, zelfgemaakte cupcakes voor paarden en cupcakes voor mensen, een paardenornament voor in de Kerstboom, een zeepketting/slinger met een klein fotolijstje eraan, een zakje biologische brokjes om te testen, geurkaarsjes. Ik vond het altijd heel leuk om te geven, net als wat jij zegt als bedankje :)

Autumnn

Berichten: 8037
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Eindejaarskadootje voor je stalhouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:07

Vorig jaar hebben we met een grote groep pension klanten een grote stalklok gegeven en nog heel veel leuke losse dingetjes. We wilden alleen de klok doen maar er was daar te veel geld voor gedoneerd :+

Judith68

Berichten: 276
Geregistreerd: 23-05-14
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:13

Iets lekkers in de kerstsfeer met een leuk kaartje erbij voor mijn pensionklanten als dank voor de goede samenwerking en om ze te laten weten dat ik blij met ze ben. Met de Pasen doe ik ook altijd iets. Gewoon leuk om soms iets te geven.

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:15

Ik heb vorig jaar begin dec een taart gegeven.
Dit jaar nog niets... ik heb mijn stal opgezegd :o

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Eindejaarskadootje voor je stalhouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:20

Wij stellen een soort kerstpakketje samen, maar wel met dingen waar onze stalhoudster wat aan heeft / wat ze lekker vindt.

apollootje

Berichten: 1056
Geregistreerd: 18-03-08

Re: Eindejaarskadootje voor je stalhouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:23

Onwijs leuk!

Zo heb ik zelf het idee om mijn lieve vaste verzorgmeiden iets te geven voor kerst, als dank voor onze fantastische samenwerking.
Iemand tips en ideeën?

Het zijn meiden in de leeftijd van 10-14jaar en eentje van 28.

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Eindejaarskadootje voor je stalhouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:27

Voor mijn toenmalige verzorgster heb ik een mok met foto van haar op mijn paard gegeven

Nessie

Berichten: 8580
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Eindejaarskadootje voor je stalhouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:43

Op onze vorige pensionstal kregen wij altijd wat met kerst van onze manege eigenaar (iedere pensionklant). Op de huidige stallen is dat niet, maar we geven ook niets aan de stalhouders.

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:48

Wij gaven altijd met zijn alle een gezamenlijk cadeau (tenminste de stadgenoten die mee wilde doen), daarna werden de cadeaus wat afgezaagd, en gingen we uiteten en dan betaalde iedereen wat extra voor de boer en zijn vrouw. De laatste 3 jaar doen we nog steeds eten maar dan bij iemand thuis en maken we allemaal wat lekkers. Is altijd erg gezellig.

Wij krijgen ook ieder jaar wat van de boer, vroeger was het een kerststol met een kaars, tegenwoordig altijd iets met de stalnaam erop. Dit jaar een muts, vorig jaar een zaklamp.