Vlogmaatje gezocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Vlogmaatje gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-17 21:46

Heee hallo allemaal!

Ik ben sinds een paar maanden aan het vloggen over mij en me paard desi yt naam is Quincy&Desi. Ik vind het onwijs leuk om te doen alleen ik red het lichamelijk niet meer om het alleen te gaan doen. Het lijkt me leuk om samen met iemand te gaan vloggen.
Dus samen een youtubekanaal met videos samen en ook ieder apparte videos.

Wie o wie lijkt het super leuk om samen met mijn te gaan vloggen?

stuur me een priveberichtje als je het leuk lijkt!

Ik woon trouwens in Noord-Holland! zou wel leuk zijn als je ook hier in de buurt woont maar verder is voor mij ook geen probleem. Ohja ik ben 21 jaar. zou het leuk vinden iemand van mij leefdtijd niet te jong.

Groetjess
Laatst bijgewerkt door quincydesi op 24-11-17 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

AlwaysH

Berichten: 11268
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Vlogmaatje gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:06

Ik zou graag ook gaan vloggen, woon ook in NH, alleen ik sta op een behoorlijke dressuurstal en ben een beetje bang dat ik door m'n andere stalgenootjes wordt afgekeurd daar op. :=
Maar anders lijkt het me wel leuk, ik ga alleen veel in de avond weg.

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-17 22:12

AlwaysH schreef:
Ik zou graag ook gaan vloggen, woon ook in NH, alleen ik sta op een behoorlijke dressuurstal en ben een beetje bang dat ik door m'n andere stalgenootjes wordt afgekeurd daar op. :=
Maar anders lijkt het me wel leuk, ik ga alleen veel in de avond weg.


Leuk! had ik ook heel erg! ben verhuist van stal waar het onwijs rustig is en iedereen vind het zo leuk!☺️

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:13

Lijkt mij wel leuk! Ik woon wel zh

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Re: Vlogmaatje gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:20

Succes met je zoektocht! Wel leuk als je het straks met 2 gaat doen :)

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-17 22:23

Mallootje schreef:
Succes met je zoektocht! Wel leuk als je het straks met 2 gaat doen :)


Thankss! Zou het heel graag willen!

Anne3112
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-11-12
Woonplaats: Molenhoek

Re: Vlogmaatje gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:33

Ik zou het erg leuk vinden! Ik heb op dit moment een kanaal met 3 anderen maar de kans is groot dat ze alle 3 willen stoppen en heb ook geen tijd om het helemaal alleen te doen. Ons kanaal is Bless (mijn naam is Anne trouwens). Ik ben 18 jaar en woon in Zeist maar heb een auto dus kan makkelijk af en toe langskomen om samen dingen op te nemen! Mijn huidige ‘team’ woont ook allemaal ver weg maar dit is zeker geen probleem geweest. Als je het leuk vindt dan hoor ik het graag in pb, misschien kunnen we dan even nummers uitwisselen en even whatsappen, dit vind ik altijd wat makkelijker ;)

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-17 22:36

Anne3112 schreef:
Ik zou het erg leuk vinden! Ik heb op dit moment een kanaal met 3 anderen maar de kans is groot dat ze alle 3 willen stoppen en heb ook geen tijd om het helemaal alleen te doen. Ons kanaal is Bless (mijn naam is Anne trouwens). Ik ben 18 jaar en woon in Zeist maar heb een auto dus kan makkelijk af en toe langskomen om samen dingen op te nemen! Mijn huidige ‘team’ woont ook allemaal ver weg maar dit is zeker geen probleem geweest. Als je het leuk vindt dan hoor ik het graag in pb, misschien kunnen we dan even nummers uitwisselen en even whatsappen, dit vind ik altijd wat makkelijker ;)



Ja leuk!!

Muronia

Berichten: 19534
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Vlogmaatje gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 08:39