Paard in ruilen of niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Safjelove
Berichten: 110
Geregistreerd: 16-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:47

inruilen, dat is zo wel eerlijk tegenover jouw pony als voor jezelf.
Jouw pony komt nu denk ik ook niet tot zijn recht bij jou

ZarankaII
Berichten: 195
Geregistreerd: 16-11-07

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-17 22:10

Hallo, sorry maar was druk druk druk Haha. Nieuwe maatje leren kennen. Ik vind het erg van mij merrie en ze is naar een particuliere handelaar gegaan zeg maar, ze handelt naast eigen paard in een paard wat ze ernaast houdt en kijkt echt wel naar goed huisje. Die griet heeft meerdere paarden in z gereden en weet van rijden, ze zei je merrie is echt heel slim. Ik kan dit technisch niet oplossen, zo ver ben ik nou eenmaal nog niet. Had haar graag als fokmerrie oid gehouden maar is dit wat goed is voor haar, een veulen machine worden vanwege mijn angst en misschien falen omdat ik nou een keer niet kundig genoeg rijd. Dat meisje waar ze nu staat (heb iedere dag contact over mijn merrie) heeft er al mee gesprongen en al. Ze durft er alles mee, ook al schrikmomenten met gaar gehad maar zij kan die handelen alsook de merrie die zich continu onder het werk uitdraait. Ze ging haar nu eerst verder opleiden, dus dan is de kans groot dat ze bij een kundige ambitieuze ruiter terechtkomt groter. Had ik ze zelf verkocht had ik die ruiter niet gevonden. Nu even over mijn nieuwe paard, hier had ik vanmiddag ook even angst voor omdat je nu eenmaal in die cirkel zat maar ben zijn vorige eigenaresse tegengekomen via de handelaar ( niet zo een verkeerde meid dat ze haar toch mijn nr heeft gegeven) en die is geweest en heeft hem even voorgereden en daarna ben ik er met gerust hart opgestapt want het is zo een heerlijk simpel en lief beestje. Of ja hij is eens zo groot als mijn merrie dus das wel ff beetje wennen Haha. Voel wel dat dit gaat klikken en in mijn vertrouwen met hem terug ga vinden. Zij kon ook zoen dat ie blij was. Want iedereen maakt zich druk om merrie maar wat was er anders met ruin gebeurd? Die heeft nu forever home gevonden en ik hoop dat dit voor mijn merrie ook geld. Paarden zijn geen gebruiksvoorwerp maar merrie had andersom ook geen klik met mij, als ik de ruin nu zie die is na drie dagenlang blij me te Zien. Oortjes naar voren, merrie alleen gericht op soortgenoten. Zegt voldoende dacht ik zo.

Sizzle

Berichten: 35690
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 22:33

Wat fijn :)

Pumpkins

Berichten: 3146
Geregistreerd: 14-05-10
Woonplaats: rotterdam

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 22:41

Wat mooi TS!! Ben heel blij voor je en klinkt goed hoe die andere meid de energie erin steekt om je merrie verder op te Leiden. Geniet van je ruin!

Lukasje
Berichten: 11251
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 22:44

Klinkt toch als de beste oplossing voor iedereen! Het heeft toch geen zin een paard aan te houden waar je je niet fijn op voelt! Veel plezier met je nieuwe TS !

charysaS
Berichten: 104
Geregistreerd: 20-09-17

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 22:57

Wat fijn TS !

Een ander kan niet oordelen over je eventuele angsten. Je hebt een goede keus gemaakt. Je moet plezier hebben aan een paard +:)+

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 11:57

Top TS!!
En je angst moet je gewoon langzaam overwinnen. Met iedere stap ga je weer verder en wordt je minder angstig!! Komt goed, heeft alleen tijd nodig.

charysaS
Berichten: 104
Geregistreerd: 20-09-17

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:59

Hoe gaat het nu met je TS? * :)

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:00

Daar heeft ze gisteren nog uitgebreid verslag over gedaan? Zou nu niet veel anders wezen :D

charysaS
Berichten: 104
Geregistreerd: 20-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:01

Jester_ schreef:
Daar heeft ze gisteren nog uitgebreid verslag over gedaan? Zou nu niet veel anders wezen :D



Had er even snel overheen gelezen :+

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:02

Je hebt er zelf nog op gereageerd :+ blond

charysaS
Berichten: 104
Geregistreerd: 20-09-17

Re: Paard in ruilen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:03

Haha goed excuus op dit moment <<)