[VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hannanas
Berichten: 13015
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:27

Hoe kan dat nou..
Veel niet gechipte en ongeregistreerde huisdieren? En weet men dan niet de juiste paden te gaan om hun huisdier te vinden?

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:55

Zo heftig :(

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:01

;( Vreselijk
Heb er geen ander woord voor ...
Die giraf. Te triest voor woorden dat die lui hun auto's verkiezen boven een dier.
Ik hoop zo dat het bij een beetje regen blijft en er nu geen modderstromen aankomen...

Libera

Berichten: 3974
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:18

Huisdieren worden hier amper gechipt... dat gaat hier echt helemaal anders als in NL ;)

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 03:10

<|- Merry Christmas lieve Bokkers <|-



Afbeelding

Afbeelding


Het is even stil geweest, ik zit sinds een week met een burn-out thuis dus alles ligt even stil. Ik hoop in februari weer te kunnen beginnen, er staat namelijk ook een reis naar Indonesië gepland waar ik met een paard aan de slag ga.

Ik wens jullie (een beetje laat) hele fijne, warme en gezellige Kerstdagen toe en een veilige jaarwisseling {:) Tot in 2019! :wave:

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 04:44

Fijne kerst!

Hoe zit het nu met die branden? Is alles weer een beetje herstellende? En die mensen uit dat stadje paradise? Ik hoor nu helemaal niks meer in het nieuws en kan er ook niks meer over vinden..

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:24

Ohjeetje! Hopelijk gaat het snel weer beter met je. Ben je in nl of usa?

Beste wensen in ieder geval :)

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-19 21:10

Nou hé hé, eindelijk even antwoorden :D

Ik ben nog in de usa, de verhuisdatum staat nu op 1 oktober dus ik ben benieuwd := Nu het einde in zicht is beginnen mensen zich te realiseren wat er allemaal nog moet gebeuren dus het zou me ook niet verbazen als het weer met een paar maanden wordt verlengd.

De branden zijn al een tijdje over gelukkig, Paradise (het stadje) is helemaal weg en je ziet nu veel mensen dakloos/geen kleding/geen auto en daar wordt veel voor geregeld ook door de community zelf.
Het opbouwen zal nog wat voeten in de aarde hebben en veel dieren wachten nog het asiel om herenigd te worden met hun baasje.


Met mij gaat het inmiddels beter, even de rem erop was wel goed voor mij :D

Ik ben in de tussentijd ook niet naar de rescue geweest, het plan is om morgen na 2.5 maand weer eens te gaan en twee keer per week aan te houden. Het is nog steeds een mooie plek en prachtig werk maar veel dingen zou ik daar ten behoeve van het paard anders doen, meer bewegingsruimte ook al kun je dan minder paarden houden...

Maar goed, niets aan te doen het is niet mijn stal. Ik ben deze week begonnen met mijn nieuwe job, bij een lieve vrouw een halfuurtje hier vandaan die heel succesvol paarden koopt, hertraint en weer verkoopt. Ze heeft een zwak voor Mustangs en Azteca's en haar mond-tot-mond reclame gaat zo hard dat ze aanvragen voor lessen kreeg, die ze zelf ivm tijdgebrek niet kan geven.

Ze heeft een officieel bedrijf, staat als vendor bij een charterschool ingeschreven en op papier sta ik dan ook als werknemer bij de school geregistreerd. Na mijn sollicitatiegesprek heb ik wat formulier in moeten vullen en vingerafdrukken af laten nemen voor het achtergrondonderzoek. Dat is dit maandag afgerond en goedgekeurd en ben ik aangenomen als Horsemanship & Horse Riding instructor *\o/*


Afbeelding


Zal er later meer over vertellen met wat foto's want het is gaaafff *D :oo <3 Ik probeer mijn tijd beter te managen dus 1x per week even bijkletsen op Bokt :) En niet vergeten te genieten van de 'laatste maanden' hier, niet normaal hoe snel de tijd voorbij gaat -O-


Deze is wel heel leuk om even te kijken, over Eden de Mustang die inmiddels "the perfect horse' is <3

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 16:23

ik lees dit serieus nu pas net!

hoe is je nieuwe job? klinkt als een super mooi plekje!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 17:00


Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 07:00

Nou dat 1x per week posten komt er ook niet van :') I'm so sorry!

Ladybird schreef:
ik lees dit serieus nu pas net!

hoe is je nieuwe job? klinkt als een super mooi plekje!

Het is echt zo fijn <3 voelde me al vrij snel helemaal op m'n gemak en blijf vaak na de lessen nog even rondhangen tussen de geiten en schapen :D

Jet schreef:
Ik kwam in februari dit bericht nog tegen, fijn voor die eigenaren dat ze hun hond na zo lange tijd weer terug hebben: https://www.nu.nl/opmerkelijk/5752536/b ... asjes.html .


Dat soort posts doen mijn hart echt smelten, tussen alle narigheid van de branden door. Die berichten ook van honden en katten die bij hun afgebrande huis staan te wachten op hun baasjes die vaak na weken pas terugkeren.


Het heeft de afgelopen tijd echt veel geregend, als ik naar Pearblossom moet om les te geven moet ik een paar bergen door en die wegen zitten nu dicht. In plaats van een halfuur ben ik nu bijna een uur kwijt om daar te komen dus van mij mag de zon wel weer komen {:}

Twee weken geleden sneeuwde het zelfs, het haalde hier het nieuws want ja mensen denken wat is dat witte spul :') Ik kreeg die week ijsvrij, had ik nou nooit verwacht toen ik naar Californië ging verhuizen whaha. Het is nu wel heel mooi hier overal, veel groen en bloemen die beginnen te groeien. Alleen maar meer risico op natuurbranden maar ja, we genieten er maar van zo lang het kan...


Bit heeft mijn laatste vlog niet gepubliceerd, ook geen reactie op gehad. Elke maand een vlog maken is voor mij niet te doen dus ik heb in overleg met de redactie afgesproken dat ik iets instuur wanneer ik iets heb. Mijn motivatie is wel compleet verdwenen, vind vloggen echt verschrikkelijk en het publiek van Bit is ook niet helemaal mijn ding... Anyway, ik wil het nog een kans geven dus wie weet :D



Mijn nieuwe werkplek is echt helemaal the bomb, tot nu toe geef ik drie lessen per week waarvan 1 meisje met Asperger's. Heel lief en intelligent meisje dat zich al snel 'dom' voelt of denkt dat ze het fout doet. Na onze laatste les riep ze vanuit de auto bij het wegrijden: "This is even better than Disneyland!!" :D <3 *\o/*
Haar moeder is ook blij dat ze het nog steeds leuk vindt, ik denk dat ze in het begin dacht "wat doet die rare Europeaan hier" maar ze is (logisch) heel beschermend over haar dochter.

Dit vorige maand was net na het opstappen, Madison zei dat ze hoopte dat het zou gaan sneeuwen tijdens haar les en tadaa:

Afbeelding

Afbeelding

Mirage kijkt na de les nog even door de keukendeuren naar binnen waar al die mensen met snoepjes gebleven zijn :D

Afbeelding

Even de paarden voorstellen: Linksvoor is Mustang Eden en drachtig, rechtsvoor is Azteca Charm en nieuw, linksachter is Azteca Lucky en ook nieuw maar kreupel en rechtsachter is Arabier Mirage
Afbeelding


Afgelopen donderdag ben ik voor het eerst mee geweest op een buitenrit, handig om te weten waar ik heen moet en dat er een Beer en Puma in de bergen wonen -O-
Als de eigenaresse weer tijd heeft gaan we een groter rondje doen de bergen in, lijkt me ook super gaaf <3

Klein stukje gefilmd (ik reed op Eden):





Afgelopen vrijdag heeft de rescue (in Palmdale, waar wij wonen) een fundraiser georganiseerd in een grote pizza place *\o/* Leslie (de eigenaresse) heeft er de hele dag gezeten met een foto-album van alle paarden van de afgelopen jaren. Toen kwamen we erachter dat er in 2018 toch nog 16 paarden zijn geadopteerd <3 Mijn man en ik zijn 's avonds geweest en er zijn echt veel mensen op komen dagen, vooral veel mensen die interesse hebben in paarden die rustig zijn tijdens een buitenrit dus ik mag weer aan de bak :') *\o/*

Een vriendin van Leslie die regelmatig op de rescue kwam met haar kids en ook twee paarden had, is verhuisd naar een andere staat. Dat betekent twee stallen vrij maar ook handen tekort. Er zijn nu gelukkig voldoende mensen om elke dag de stallen te doen, water te geven en de paarden in groepen los te laten.
Leslie is er (bijna) altijd, wel handig want de meeste vrijwilligers hebben geen ervaring met paarden en komen alleen om de stallen te doen en paarden te poetsen en te kletsen en kijken. Ze leren dan een beetje samen met Leslie hoe het werkt om groepjes paarden naar buiten en binnen te doen, dus elk paard komt in ieder geval lekker in de turnout elke dag _/-\o_

Via Instagram is er een nieuw meisje bij gekomen, woont vlakbij de rescue en haar eigen paard is twee jaar geleden overleden. Ik heb Leslie altijd beloofd dat ik een vervanger zou regelen voor ik weg ga in oktober dit jaar en zij ziet het wel zitten. We proberen minstens 1x per week samen op de rescue te zijn, ze kijkt nu mee naar mijn Liberty sessies met JP en Luther:

*Filmpje!*


Long story short: Ik heb sinds oktober niet meer met JP gereden, ze kreeg steeds meer spiermassa en haar lijf veranderde waardoor ik twee keer van zadel moest wisselen. Vervolgens paste ook die niet meer en JP is nou net het laatste paard waar ik zonder zadel dus echt niet serieus op ga rijden :o
Dit jaar ben ik weer met haar gaan werken maar alleen grondwerk en liberty stuff. Ze bloeide weer helemaal op en vanuit daar heb ik als regel ingevoerd: als we allebei niet relaxed zijn, doen we helemaal niets.
Vandaag voor het eerst weer op haar gestapt om te zien hoe ze is, het waaide echt kei- en keihard dus ze was nerveus o.a. door de metershoge balen hooi die met plastic afgedekt zijn... maar it went perfect :D

Luther heb ik toegevoegd omdat hij enorm chagrijnig is, de osteopaat is twee keer geweest maar hij blijft boos ondanks dat zijn lijf OK is. Inmiddels is hij net een blij kind als hij mee mag richting round-pen :+ Voorlopig blijf ik met hem en JP spelen, kan ik mijn eigen dingen mooi oefenen :D Snugger als ik ben heb ik alle paarden Nederlandse cues aangeleerd, ook daar moet ik dus nog even wat aan doen voordat er mensen komen kijken :') :=


Deze week begin ik ook weer met Wild Child (de kleine wilde merrie bij de rescue in Littlerock, lang lang geleden), ik hoop haar naar de round-pen te krijgen dat werkt wat makkelijker... Fingers crossed dat we deze maand ons doel bereiken en de mensen van de rescue daar haar kunnen overnemen.



Ik beloof plechtig wat eerder een update te geven zodat jullie niet in 1x gebombardeerd worden met mijn overload aan informatie _O- :)F


By the way! Wat vinden jullie van mijn logo :o <3

Afbeelding

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:44

Zo, dat is inderdaad weer een heel verslag! Gelukkig wel positief overall gezien. Jouw logo is mooi geworden zeg!

miezelke

Berichten: 1316
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:04

Heel mooi, krachtig, luxueus logo. Is The Horsewoman jouw bedrijfsnaam?
Leuk verslag om te lezen!

Zhads

Berichten: 52
Geregistreerd: 01-01-17

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:46

Ik ben je topic vandaag tegengekomen, in een keer doorgelezen en man man wat een mooi plekkie is het daar zeg! Helaas ook wat tegenslagen dus, maar fijn dat het weer beter klinkt!

Mooi logo zeg <3

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 06:52

Jet schreef:
Zo, dat is inderdaad weer een heel verslag! Gelukkig wel positief overall gezien. Jouw logo is mooi geworden zeg!

Dankjewel! <3

miezelke schreef:
Heel mooi, krachtig, luxueus logo. Is The Horsewoman jouw bedrijfsnaam?
Leuk verslag om te lezen!

Dankjewel! En ja dit is inmiddels mijn bedrijfsnaam, ook voor in Nederland :)F

Zhads schreef:
Ik ben je topic vandaag tegengekomen, in een keer doorgelezen en man man wat een mooi plekkie is het daar zeg! Helaas ook wat tegenslagen dus, maar fijn dat het weer beter klinkt!

Mooi logo zeg <3

Dankjewel en welkom! *\o/*



Even wat leuke foto's van vandaag op de rescue :D :


JP & Luther
Afbeelding


Stiekem verliefd op JP... <3
Afbeelding


Halfzusjes Rowan en Chatterbox worden dit jaar alweer drie :\ Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat, in mijn ogen zijn het nog steeds babies :+
Afbeelding


Pip was blij dat het eindelijk mooi weer was en hij weer mee kon *\o/*
Afbeelding


Roxy
Afbeelding



Awesome (de Mustang van BLM) heeft het maar druk met 'zijn' hengstige merries achterna zitten :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Lieve Sassy, de volbloedmerrie met een scheef gezicht + scheve tong die altijd uit haar mond hangt. Ze is dit jaar met pensioen gegaan en dus een Sanctuary Horse (een groepje van nu ca. 5 paarden die niet geadopteerd kunnen worden en op de rescue blijven). Ze is vorig jaar een keer over de kop gegaan tijdens een ritje door de bak met iemand, niet lang geleden is ze een paar keer gevallen tijdens het spelen met andere paarden en was haar nekwervel verschoven. Er zat een bobbel aan haar nek dus het moet echt een flinke val geweest zijn, wil een nekwervel zo verschuiven. Ze is inmiddels gelukkig helemaal de oude maar haar coördinatie is niet zo best, dit schijnt wel vaker het geval te zijn bij paarden die een lichamelijke/gezichtsafwijking hebben icm een verleden op de renbaan en quenstionable trainingsmethoden, etc. Ze krijgt nu iets vaker behandelingen van de osteopaat zodat ze in ieder geval zonder zorgen met de rest van de groep kan rennen
Afbeelding



En tot slot nog even een leuke groepsfoto van de paarden die ik naar buiten heb gedaan :D
Helemaal links in de stal onder het afdak: Zeus, volbloedruin 30+
Helemaal links achteraan: Awesome, Mustang ruin
Paard daar links van: Rowan (alleen benen zichtbaar :+ ), drie jarige volbloedmerrie
Paard daar links van/tegenover Zeus: Peyton, drie jarige volbloedmerrie
Paard daar links van: Sage, Quarter Horse merrie en "Company Horse", ze wordt niet meer gereden
Links vooraan: Sassy, volbloedmerrie en Sanctuary Horse
Rechts vooraan: Chatterbox, drie jarige volbloedmerrie
Rechts achteraan: Roxy, Missouri Fox Trotter merrie

Afbeelding

Getup

Berichten: 8274
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:08

Wel erg leuk, zo'n mega update! Met vele foto's.

Ook ik vind je logo erg mooi en sterk :-)

thequeensmum
Berichten: 3523
Geregistreerd: 20-08-12

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 20:50

Wat leuk om te lezen zo'n uitgebreide update. Maar dat eerste filmpje dat je gisteren uploadde, zitten ze nu met twee op één paard?

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-19 06:13

Getup schreef:
Wel erg leuk, zo'n mega update! Met vele foto's.

Ook ik vind je logo erg mooi en sterk :-)

Thanks! :D Ben er echt heel blij mee.

truus1957 schreef:
Wat leuk om te lezen zo'n uitgebreide update. Maar dat eerste filmpje dat je gisteren uploadde, zitten ze nu met twee op één paard?

Yes, met een tandemzadel :) Kan zo geen foto vinden, maar is speciaal voor kinderen die achterop mee willen.


Even een korte compilatie (mét foutjes!) van gisterochtend, JP heeft weer een passend zadel en ze is voor het eerst in de bijna twee jaar dat ik haar ken niet meer schizofreen onder het zadel :') _/-\o_



Na het weekend gaan we weer verder knutselen, fingers crossed dat ze zo relaxed blijft {:}

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 18:49

Wat leuk al je updates! En mooi logo hoor +:)+

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-19 06:50

Deni11 schreef:
Wat leuk al je updates! En mooi logo hoor +:)+


Dankjewel :D


Even een hele andere update, wolkjes!


Afbeelding

Afbeelding


Genieten van eindelijk mooi weer afgelopen weekend <3
Afbeelding

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-19 05:53

Het is EINDELIJK lekker weer *\o/* dus dat werkt geweldig voor mijn humeur :D :')

Ik ben vrijdag weer even op JP geklommen, de rijbak was leeg dus ik dacht we gaan eens met de neckrope de bak in, gewoon rustig stappen en draven... uiteindelijk ging het zo goed dat we zo in de galop zaten en de rem doet het ook uitstekend :o :

Afbeelding


Luther heeft nog steeds 'mood swings', ondanks dat de behandelingen van de osteopaat hem goed doen blijft hij regelmatig bijten of 'happen' naar mij en andere vrijwilligers. Een filmpje van wat we vrijdag gedaan hebben:






Dan....
Kan ik nog iemand blij maken met spulletjes uit Amerika? *\o/*


Eind oktober staat onze terugkeer naar NL in de planning, we hebben al een paar keer een oriëntatie gedaan en we hebben nog best wat ruimte over :D Handig voor familie & vrienden, die hebben ook een plekje voor hun spulletjes gereserveerd.

Ik neem inmiddels al wat andere paardendingetjes mee voor mensen in NL en voor mezelf (ik ben denk ik de enige die kruiwagens op de lijst heeft staan :') ) maar dit zette me aan het denken:

Als er Bokkers zijn die heeeel graag iets uit Amerika zouden willen maar het wordt niet naar NL verscheept/verzendkosten zijn veel te hoog: stuur even een PBtje en dan kijk ik of ik het voor je mee kan nemen +:)+

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:15

is dat bijten naar je hand als je bij de buik zit een aanwijzing voor maagzweren?

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 06:08

mirgino schreef:
is dat bijten naar je hand als je bij de buik zit een aanwijzing voor maagzweren?


Ja, dat kan een oorzaak zijn. Vaak kun je het een en ander uitsluiten als je een tijdlijn kan maken en eventuele veranderingen kan zien in voeding/huisvesting/ander tuig/net ontwormd/etc.


Lekker aan de bak met Paso Fino Chloë sinds afgelopen week, ik heb inmiddels een hele leuke en geschikte vervanger voor mij gevonden :j Een vrijwilligster van ongeveer mijn leeftijd, heeft een Paso Fino gehad maar is twee jaar geleden overleden. Ze wil heel graag liberty dingetjes leren en Chloë is 'haar' paard op de rescue, maar nog een beetje te heftig voor haar nieuwe vrouwtje. 1x per week werk ik alleen met haar en 1x per week werk ik samen met Anaïs (het nieuwe meisje) op de rescue, onder andere met Chloë.

Afbeelding


Awesome (de mustang die via BLM bij de rescue kwam vorig jaar) voelt al een tijdje Lentekriebels en heeft het druk met iedereen bespringen, including mensen tegenwoordig -O-
Hij heeft een paar keer vrijwilligers gebeten, zich los getrokken, trappen, in je nek springen (hij zet zijn knieën in je rug -O- ) Hij heeft in het wild hoogstwaarschijnlijk een paar keer gedekt en is geruind toen hij bij zijn trainer terechtkwam, waarna hij weer naar de rescue kwam.

Sage is favoriet! Meteen de grootste merrie, en hij is de kleinste ruin :+ Maximum effort :D
Afbeelding

Met je ogen dicht en met toeschouwers erbij is alles nog leuker :')
Afbeelding

Roxy showt haar moves :)F
Afbeelding

Vindt Sage niet zo leuk :D
Afbeelding

Macho!
Afbeelding



Ergens voor de zomer organiseert de rescue een Horse Handling Day, dan worden alle (inmiddels twaalf!) vrijwilligers geholpen met eventuele problemen met binnen/buiten zetten en leren ze (opnieuw) de basis dingetjes. Awesome willen ze ook kunnen gebruiken, dus ik mag vanaf deze week met hem grondwerk doen (en meteen liberty oefenen met een Mustang, nog nooit gedaan :D ) om ervoor te zorgen dat hij weer de lieve oude Awesome wordt :)F

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-19 21:26

Mijn man had gistermiddag wat tijd vrij, dus die kwam met de hondjes naar de springles om wat foto's te maken <3


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: [VOLG] Een kijkje in mijn leven op een ranch in Californië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 23:03

Wat een leuke updates weer :)
Awesome levert wel leuke foto's op zo hihi :D

Hopelijk hebben de vrijwilligers er niets te ernstig aan overgehouden? heftig wel :=