Heeeerlijk rijweer vandaag :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Heeeerlijk rijweer vandaag :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 23:29

Vonden jullie ook niet?
Wat hebben jullie vandag gedaan?

Ik heb effe lekker op Jessie gereden en toen nog even op mn nieuwe bijrijdfries --> [HAW] [FRIES] Na jaaaaren weer onder het zadel... *LOL*
Ik vond het vandaag een beeeetje koud op de fiets, maar om te rijden vond ik het heerlijk weer! Ik wilde eigenlijk het bos in met jessie, maar dan kon ik de fries niet meer rijden, dus ik dacht.. allebei maar n ffkes in de bak dan *LOL*

MOEST GEWOON EVEN KWIJT DAT IK HEERLIJK HEB GEREDEN Haha!

Obelix is gewoon stoer!


LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:34

Haha ik ben vandaag ook lekker met mijn paardje naar buiten geweest. Ik heb alleen niet gereden, wel heerlijk gewandeld en geknuffeld Haha!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:38

Tja ik was overdag aan het werk...
Maar heb zonet gereden, zat om 20.15 in de buitenbak op mn eerste paard, was wel koud... Knipoog
Daarna nog eentje gelongeerd.. morgen is het weekend, kan ik ook lekker rijden met zo'n strak blauwe winterlucht Haha! !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 23:55

Jaa hoop dat het morgen weer beetje hetzelfde weer is als vandaag! sochtends ff de fries rijden, m n ijslandertje en dan komen er mensen voor mn verzorgpony... das wel minder, maar ja niets aan te doen dat ie weg moet..

Obelix is gewoon stoer!

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:57

Jaa, het was alleen wel koud

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:01

snik... heb n whiplash en kan niet rijden de eerste tijd Huilen
ik krijg het zadel niet eens op haar rug zo zeer doet t en ze is maar 1.36 Scheve mond
ik ga zo maar even kijken hoe het met mevrouw gaat, maar haar conditie holt achteruit... gelukkig staat ze in de wei.
ik baal echt heeeeel erg... dus iedereen die wel kan rijden moet er maar extra van genieten!! Knipoog

Faber quisque fortunae suae

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:02

Ik ben ook lekker naar buiten geweest. Het was inderdaad heerlijk weer alleen mijn handjes werden een beetje koud.

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:05

helaas, wij gingen gister naar die trailer kijken dus had geen tijd! en t was nog wel zulk mooi weer, vandaag een her: lekker naar t bos met de ijslandertjes!

Groetjes, Marjolein

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:13

Ik heb ook al heerlijk gereden vanmorgen. Lekker vroeg, nog geen kip op straat Lachen Heerlijk....!!! En ze staat nu lekker buiten in de wei Lachen

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 15:09

ja het was idd heerlijk rij weer!!

Dit weer mag vaker komen!!+:)+

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 15:24

het is vandaag o ok lekker weer hoor!! dus iedereen snel naar ze paard en buiten rijden met die hap Tong uitsteken

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Antgillya, Big_Appie, Eineges, Laibadji, Lola25, lynn_Joy, manou_diablo, Monody, nijnthju, NogSteedsGek, Sandyislief, Vagabondo en 136 bezoekers