[VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-18 09:26

Hij vindt het heel lastig. We zijn pas een setje geworden toen mijn huis al verkocht en gekocht was. Dus dat is nog heel pril. Hij heeft geholpen met de verhuizing en in de kerstvakantie ongeveer bij mij gewoond. En na de dagen daar snapt hij wel waar mijn enthousiasme vandaan komt. Het is nu nog te pril, maar we hebben het wel over samenwonen gehad. Als in: wat doen we als het zover is? En hij wil naar mij toe komen. Vindt het daar ook mooi en werk is daar voor hem ook wel te vinden.
En voor nu slaap ik 2 nachten doordeweeks bij hem en hij komt dan het weekend naar mij. Dus we zien elkaar ook nog regelmatig gelukkig :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:32

Ah...
In principe wel "fijn" dat je alles al in werking had gesteld voordat je hem leerde kennen anders was je keuze of je beslissing daarin misschien wel anders geweest en nu heb je toch maar mooi je hart gevolgd.
En als jullie beiden graag willen komt het ook helemaal goed met de relatie, kost misschien iets meer moeite ;)

ONDERSCHRIFTLOOS

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-18 09:39

Ja precies, zo staan wij er ook in inderdaad. :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 14:39

Jim moet nog even een snelcursus "hoe-word-ik-bospaard?" volgen. En er is een bromance ontstaan :')

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 11:52

Ik vond het erg gezellig :j
Jim ook :D
Heerlijk gereden!


∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:32

Was zeker erg lekker! Heeft jim nog veel last van spierpijn gehad?

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 13:33

Ja hij was wel wat stijf gister. Maar na een rondje wandelen was dat weer over. Komt wel goed, dat moeten we gewoon op gaan bouwen :D
Denk dat ik 1 of 2x heuveltjes ga trainen in het Middachten-deel. Dat is prima te doen. En dan 1 of 2x per week een rit zoals zaterdag. Dan moet het wel goed komen met een paar weken :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:35

Ik heb het topic het even doorgelezen, ziet er heerlijk uit! Fijn dat je het voorlopig zo kunt regelen met je werk en je vriend, hopelijk kan je op termijn de randstad volledig achter je laten. Ik ben haast een beetje jaloers :D

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:42

Klinkt als een fijn ritje! Jim went vanzelf wel aan het bospaard zijn, oefening baart kunst he, zo te zien op het filmpje, geniet hij er in ieder geval al van :)

Het afstand probleem met je vriend is nu even vervelend, maar jullie komen er vast wel doorheen, als ik het zo lees :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 09:03

Oooh wauw, ik ben heel benieuwd naar je huis! Wat een heerlijk bad zeg!

Je katten inmiddels al een beetje bijgetrokken?

:+

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-18 10:58

Ja katten gaan wel goed. De jongste is nog wel onrustig, maar dat is ze van karakter al wel, dus dat heeft (veel) tijd nodig.
Ik heb zelf wat meer problemen met de afstand en 2 nachten niet thuis zijn. Ik moet echt mijn draai nog vinden met Jim, werk, vriendje en thuis zijn. Daarom ben ik wel wat fanatieker naar vacatures aan het kijken. Want zoals het nu gaat, werkt het niet echt lekker voor mij. Ik merk dat ik er toch wat moeite mee heb dat ik Jim minder zie en minder thuis ben voor de katten.
Overigens krijgen ze allemaal gewoon hun natje en droogje en hebben ze gezelschap, maar is vooral mijn gevoel.

Net als gister ook. Dan stormt het en kan ik die dag niet naar huis. Door een afspraak wordt dat ook nog eens pas 4 uur vanmiddag waardoor ik weer met donker bij Jim ben.
Ik wist het van tevoren en moet het ook maar even accepteren. Het is tijdelijk. Maar ik vind het stiekem gevoelsmatig toch wel lastig.

Morgen lekker saampjes het bos in. Even qualitytime samen. Daar kijk ik heel de week al naar uit <3

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 12:47

Amanda, dat is ook je draai vinden na zo een stap.
Heel herkenbaar. Wij zijn van de zomer van Utrecht naar Eerbeek verhuisd.

Fiesta, freiberger, what else?

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 12:54

Ik kan begrijpen dat het inderdaad echt wennen en aanpassen is in het begin, je hele ritme en doen is veranderd, dat is een ingrijpend iets, hopelijk vind je snel je draai een beetje en kan je genieten van meer tijd samen met je knappe Jim!

Geniet maar van jullie q-time samen morgen :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 16:36

Een verhuizing op zich gaat je al niet in de koude kleren zitten, en dan ook nog je paard verhuizen en 2 nachten per week niet thuis slapen, dat is niet makkelijk.

Komt goed.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 17:29

Ach klinkt niet echt heel blij zo. Begrijpelijk dat je even moet wennen aan een nieuw regime. Je paard redt zich wel, staat lekker buiten neemt zijn beweging ook zelf. Katten redden zich ook wel zonder je. Alleen voor jezelf is omschakelen lastiger. Snel werk vinden heeft zijn voordelen. Maar ja je nieuwe liefde komt op een ongelukkig moment. Al heb je er nu ook wel weer voordeel van. Je kunt bij hem blijven slapen.

Laat je schuldgevoel los, dat denk ik is de meest verstandige wat je kunt doen. Je dieren lijden er niet onder zo.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:01


Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-18 20:05

Ik hoorde het :\
Plan was om het stukje Middachten te doen. Dicht bij huis :j

Vanmiddag toch nog wat eerder naar huis kunnen gaan en paardlief even een kroel kunnen geven. Vooral voor mijn gemoedsrust, want hij stond vooral te vreten :Y)

Vanavond lekker thuis met de katten op de bank. Zelfs de jongste ligt erbij <3
Nog even een sfeerplaatje van de woonkamer.
Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:08

Fijn dat je nog even bij Jim langs bent kunnen gaan, hij vermaakt zich volgens mij helemaal prima op zijn nieuwe stal, maar begrijp dat het voor je gevoel leuker is om meer met hem te doen, dat komt nog wel.

Geniet van je rustige avondje, lekker met de poezels op de bank, filmpje op en genieten van je nieuwe huisje, woonkamer ziet er super gezellig uit! :j

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 20:14

Wat fijn dat je eerder weg kon en even rust kon pakken met katten en paardlief.

Fiesta, freiberger, what else?

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-18 12:14

Vandaag even Amanda/Jim-tijd gepakt. Heerlijk!

Ik heb vanochtend voor het eerst helemaal alleen in het bos gereden. <3
Klein rondje maar, lekker gestapt. En bilspieren getraind, want het stijgt en daalt hier behoorlijk :D
En wij zijn niks gewend natuurlijk :))
Afbeelding

Afbeelding

Hij ziet er ook goed uit. Wordt zelfs brutaal en ongeduldig. Hij verveelt zich.
Afbeelding

En hij staat sinds deze week volledig in de groep. Hij doet het super goed! Zo blij mee. Hij staat zo op zijn plek hier :+:
Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

tones

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:17

Wat een leuk topic!

Geweldig dat je deze stap gewoon neemt, en dat Jim het zo goed doet.

Snap dat het reizen nogal tegen valt, hopelijk vind je hier een baan die je past.
Wat voor een werk zoek je?

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 14:41

Leuk, een positieve update. Dat lees ik graag.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

DiantaM
Berichten: 11272
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 14:44

Ziet er goed uit. Hoeveel bos ligt er eigenlijk om de stal heen? Of misschien wil ik dat helemaal niet weten Haha.

Ik moet zeggen dat zo'n ritme als jij hebt nu, mij ook tegen zou staan. Ik ben daar heel slecht in, paar dagen van huis zijn.

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-18 14:52

Ik werk nu als kwaliteitsmedewerker bij een onderwijsbestuur. En ik heb jaren als beleidsambtenaar Sociaal Domein bij de gemeente gewerkt. Beiden zijn nu ook zeker een optie :j

Tulandro, dat wil je niet weten :D
Heb het kaartje even. Uitgezoomd.
Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [VOLG]Verhuizen van de Randstad naar de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 15:06

En op t uitvergrote plaatje zie je nog maar een klein stukje. Je zou door kunnen rijden naar ede als je wilt

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers