[VOLG] Het zoveelste droompony volgtopic…

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopic…

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 01:48

Nikki, anders een BH. :D
Ik had dat bij Veal heel erg, en die dekens paste wel gewoon goed. Maar precies wat je zegt, de kudde controleert het niet.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya


StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-17 10:40

Vealosz schreef:
Nikki, anders een BH. :D
Ik had dat bij Veal heel erg, en die dekens paste wel gewoon goed. Maar precies wat je zegt, de kudde controleert het niet.


Haha precies! Even kijken wat handig is.


Oke, ik kom jullie toch alvast de eerste foto showen want ik vind hem zo mooi!
Fotografe was Eviii_x op bokt! Ik vind hem zelf echt heel gaaf dus ben benieuwd naar de rest <3

Afbeelding

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-18 12:37

Zo, eindelijk weer eens tijd voor een update! Sorry dat het zo lang stil was, ik ben ontzettend druk geweest met mijn afstuderen, wat gelukkig gelukt is! Vrijdag had ik mijn eindpresentatie en daarna ben ik meteen doorgereden naar de paarden om mijn Barefoot Cheyenne eindelijk eens fatsoenlijk te passen op Raven.

Ze stond er heel relaxed bij en ook met aan de hand een rondje stappen was er niks aan de hand. Stalgenootje vroeg of ze anders even moest helpen, dat ik kon zien hoe ze het ermee onder de man zou doen, nou helemaal prima! En Raven liep ZO ontspannen, heerlijk! Voor het eerst boom- en bitloos onder de man en ze deed alsof het nooit anders was geweest. We hebben alleen een paar rondjes gestapt, dat vond ik ook weer prima, want ik had er nog niet opgezeten sinds ze hier staat, dus wil het rustig opbouwen.

Dus gisteren weer verder gegaan en ook wat stukjes draf erbij gepakt. Ze was wel wat aan het schudden met haar hoofd op het moment van aandraven, dus dat moet ik even in de gaten houden. Het is voor ons beide wel wennen, boomloos, maar zelf vind ik het heerlijk zitten (tot nu toe). Ook ons eerste schrikmomentje hield het zadel stand (lees: het waaide hard, dus ging het zeil bij de hooibalen wapperen en Raven maakte een sprong opzij).

Hopelijk kunnen we in deze lijn door! Binnenkort hoopte ik een klein buitenritje te maken, maar het paard van degene die mee zou gaan heeft een hoefzweer, dus die moet eerst even goed genezen.

Afbeelding

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

_Aine
Berichten: 781
Geregistreerd: 19-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 15:04

Wat een leuke update! Gefeliciteerd met je diploma +:)+

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopic…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-18 15:49

Dankjewel :D!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

Daphneeeej

Berichten: 2997
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Re: [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopic…

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:58

Wat leuk om weer te lezen! Ben benieuwd naat jullie ontwikkelingen samen. Gefeliciteerd met je diplomering *\o/* .

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopic…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-18 17:18

Haha ja het moest even duren, sorry!
Dankjewel!!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 15:47

Weer tijd voor een update!

Gisteren zijn we voor het eerst op buitenrit geweest! Met behulp en gezelschap van bokker lisa_xxx en haar stoere Tinker. Raven vond het maar wat spannend, maar volgde heel braaf. Eenmaal in het bos heeft ze echt haar ogen uitgekeken. Ze vond het prachtig! En ze was daarnaast ook ontzettend braaf. We hebben een rit van 2,5 uur gemaakt uiteindelijk := iets langer dan verwacht dus ik gok dat ze nu spierpijn heeft haha. Maar ik ben supertrots op mijn toppony!

Ook het zadel is nu helemaal goedgekeurd en heeft prima gelegen de hele rit! Heerlijk om gewoon bitloos en boomloos te kunnen genieten van paarden in het bos! <3

Afbeelding

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

Eviii_x
Berichten: 788
Geregistreerd: 15-02-13
Woonplaats: Arnhem

Re: [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopic…

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:56

Wat super Nikki

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopic…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-18 11:17

Ja ik ben echt trots! Vorige week durfde ze met heel veel overtuiging een klein rondje om het terrein. Achter een stoere Tinker durft ze alles haha

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

cariena1
Berichten: 916
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopic…

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 11:20

Is ze inmiddels al gevoeld of ze drachtig is?

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopic…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-18 11:36

Nee, ze vertoont geen tekenen en is veel minder rond. Dierenarts vond het niet nodig. Dus ze was gewoon een dikkertje :=

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

_Aine
Berichten: 781
Geregistreerd: 19-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 12:32

Ah een oortjesfoto in het bos 8-) <3

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-18 13:16

Hoe gaat het met de volgers?
Hier niet zoveel gedaan met die vorst, ben blij dat het nu voorbij lijkt!

Kreeg van het weekend een appje dat Ravens deken kapot is, nummer 2 al, ik vrees dat we een dekensloper in de wei hebben rondlopen :roll: . Gelukkig lijkt de winter nu voorbij en kan ze zonder deken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pony vond het wel gezellig dat ik langskwam en was zich van geen kwaad bewust haha. Het grote gat is gelukkig niet te zien op de foto.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat is ze nog mooi wit onder die deken. En nog steeds met appeltjes <3
Maar uiteraard moest er daarna gerold worden, dus zag ze er zo uit haha

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat we van de week weer lekker kunnen rijden als het weer een beetje zo blijft!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977, Vagabondo en 30 bezoekers