Paarden instagram pagina's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janinevv

Berichten: 13241
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:40

Hoihoi

Ik zit er aan te denken om voor mijn fries veulen ook een instagram aan te maken :D

Janinevv

Berichten: 13241
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:50

Hmm ik kan geen account aanmaken..

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 15:39

Jammer!

Je kunt maar een bepaald aantal mensen per keer ontvolgen @[***]

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:09

Miefje schreef:
Jammer!

Je kunt maar een bepaald aantal mensen per keer ontvolgen @[***]

Volgens mij niet? Ik heb laatst mijn eigen account opgeruimd en heb er echt wel +250 ontvolgd

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 17:31

Oh ***, het maakt mij niet hoor.

Ik probeer inderdaad af te wisselen. Scheelt wel dat ik 1000000den foto’ s heb :')

Ik krijg allemaal van die vage volgers. Australische merken enzo dat ik denk waarom volg je mij? Zijn vaak ook volgers die ik de volgende dag alweer kwijt ben :j

Vind de boktpod trouwens wel echt heel leuk
Laatst bijgewerkt door Berdien op 24-02-18 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd.

Janinevv

Berichten: 13241
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 17:43

Wat is de boktpod?

charlot_s

Berichten: 118
Geregistreerd: 27-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 18:03

Vind de boktpod ook erg leuk! Weet alleen nog niet of bij eentje wil aansluiten want heb niet altijd de tijd om veel te reageren :o

Ik volg zelf vooral mensen die actief zijn in de sport, vind het leuk als er regelmatig videos worden gepost zodat ik een beetje in de keuken van andere ruiters kan kijken! Gaat mij daarin denk ik vooral om het volgen van de combinatie.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 18:33

charlot_s schreef:
Vind de boktpod ook erg leuk! Weet alleen nog niet of bij eentje wil aansluiten want heb niet altijd de tijd om veel te reageren :o

Ik volg zelf vooral mensen die actief zijn in de sport, vind het leuk als er regelmatig videos worden gepost zodat ik een beetje in de keuken van andere ruiters kan kijken! Gaat mij daarin denk ik vooral om het volgen van de combinatie.


veel mensen reageren gewoon door te zoeken onder #boktpod
dan hoef je inderdaad niet persee in zo'n pod ;)

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:07

SindyKaya schreef:
Miefje schreef:
Jammer!

Je kunt maar een bepaald aantal mensen per keer ontvolgen @[***]

Volgens mij niet? Ik heb laatst mijn eigen account opgeruimd en heb er echt wel +250 ontvolgd


Ligt eraan hoeveel je er doet per minuut oid. Een keer kon ik er maar 15 per keer ontvolgen en ik wilde iedereen ontvolgen, heel irritant

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:16

Yay ik heb de 15K gehaald! Toch wel een mijlpaal al zeg ik het zelf :D

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:55

Celine_Famke schreef:
Yay ik heb de 15K gehaald! Toch wel een mijlpaal al zeg ik het zelf :D


Gefeliciteerd! :D

Volgen jullie vooral Nederlandse en Engelse accounts of ook Duitse enzo? Want als ik opzoek ga naar nieuwe accounts om te volgen lijkt de grote meerderheid naar mijn idee toch Duits haha, maar zelf volg ik dan toch liever niet. Wil de captions kunnen lezen :')

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:56

Celine_Famke schreef:
Yay ik heb de 15K gehaald! Toch wel een mijlpaal al zeg ik het zelf :D


Gefeliciteerd!! *\o/* *\o/*

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:57

Kunga schreef:
Celine_Famke schreef:
Yay ik heb de 15K gehaald! Toch wel een mijlpaal al zeg ik het zelf :D


Gefeliciteerd! :D

Volgen jullie vooral Nederlandse en Engelse accounts of ook Duitse enzo? Want als ik opzoek ga naar nieuwe accounts om te volgen lijkt de grote meerderheid naar mijn idee toch Duits haha, maar zelf volg ik dan toch liever niet. Wil de captions kunnen lezen :')


ik volg inderdaad ook duitse accounts
en ook andere landen :P of buiten europa

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:00

Ik volg geen Duitse accounts, heb die laatst allemaal ontvolgd ook.

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:05

Ik volg ook wel Duitse accounts, maar dan moeten ze wel Engels schrijven haha. Ik volg geen mensen die alleen maar Duits schrijven, wil het graag ook kunnen begrijpen, hoe gaaf de foto's ook zijn.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:21

Je hebt mij ontvolgd terwijl ik vooral buiten rij, regelmatig op wedstrijd ga en richting eventing wil gaan :+

Helaas is mijn wedstrijdseizoen gedaan en zit het verder niet echt mee, dus ook wat minder actief op IG qua paarden.

Mij maakt het niks uit verder hoor. Ik vraag me soms wel af waar sommige volgers vandaan komen. Zie echt geen link met mijn feed...

Janinevv

Berichten: 13241
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:06

Kan je ook een account verwijderen??

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:27

Varekaj schreef:
Je hebt mij ontvolgd terwijl ik vooral buiten rij, regelmatig op wedstrijd ga en richting eventing wil gaan :+

Helaas is mijn wedstrijdseizoen gedaan en zit het verder niet echt mee, dus ook wat minder actief op IG qua paarden.

Mij maakt het niks uit verder hoor. Ik vraag me soms wel af waar sommige volgers vandaan komen. Zie echt geen link met mijn feed...


Ja dat laatste dus, toch vreemd

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:53

Celine_Famke schreef:
Yay ik heb de 15K gehaald! Toch wel een mijlpaal al zeg ik het zelf :D


Wat goed ! Gefeliciteerd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:58

Miefje schreef:
SindyKaya schreef:
Volgens mij niet? Ik heb laatst mijn eigen account opgeruimd en heb er echt wel +250 ontvolgd


Ligt eraan hoeveel je er doet per minuut oid. Een keer kon ik er maar 15 per keer ontvolgen en ik wilde iedereen ontvolgen, heel irritant


Het zal zoiets geweest zijn :j Daarna ging het wel, al heb ik bij een aantal wel een paar keer moeten proberen..

Heb er trouwens misschien teveel ontvolgd maar die vis ik dan wel weer op via de boktpod ofzo :Y)



En wauw! Gefeliciteerd Celine_Famke *\o/*

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 23:08

Ik volg alles wat ik leuk vindt en het maakt me dan niet uit uit welk land mensen komen. Engels kan ik lezen en Duits vloeiend spreken, verstaan en lezen dus dat is voor mij geen probleem.

Met Zweedse etc accounts volg ik er meestal niks van maar dan zijn de leuke foto's ook voldoende. :D

Ik volg voornamelijk mensen die ik ken en wedstrijd-sport amazones/ruiters.

charlot_s

Berichten: 118
Geregistreerd: 27-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 23:34

Ik volg ook mensen uit allerlei landen!
Maar zoals idd al vaker wordt gezegd, wel alleen als er in het Engels geschreven wordt zodat ik het snap.

En 15k _/-\o_ Gefeliciteerd!
Bizar veel zeg, zou het al leuk vinden als mijn nieuwe account een keer de 100 aantikt hahaha

Vraagje: lijkt het zo of hebben veel instagrammers standaard een pocketsize huisfotograaf bij zich? :')
Hoe zorgen jullie voor veel scherp/ mooi beeldmateriaal?
Hebben jullie zelf een spiegelreflex oid? Vaak iemand bij je om foto's te maken?

Anoniem

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 23:39

Dat laatste vraag ik mij ook af. Er worden zoveel mooie foto's geplaatst, net alsof iemand elke dag met een fotograaf op pad is.. of toch minstens 1x per week en dan verschillende dingen fotograferen zodat je verder kan :P

Ik volg vanalles maar wil wel Nederlands of Engels lezen :j Denk dat er nog 1 verdwaalde Duitse account tussenzit maar die foto's zijn gewoon te mooi/leuk om te moeten missen.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 23:57

Ik heb zelf een archief van ruim 10 jaar aan foto's, die regelmatig met mijn telefoon wat filmen, ook tijdens lessen en heb inderdaad een spiegelreflex camera. Maar het is lang niet altijd handig om in je eentje foto's met een spiegelreflex te maken :') hoewel ik deze foto toch wel enorm goed gelukt vind :D

Afbeelding

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:15

Ik heb enkel foto's met mijn mobiel op eentje na.

Zijn er nog mensen die vaak alleen op pad gaan? Zo was ik laatst op wedstrijd. Had heel graag filmpje van mijn proef gehad maarja, als je alleen bent gaat dat lastig. Helmcamera's zijn verboden dus eens een (oefen)crossje filmen is zo ook geen optie jammer genoeg.

Dus de vraag: hoe doen jullie dat om dan aan leuk materiaal van jezelf te geraken?