Paarden instagram pagina's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:47

xApple schreef:
Deze printscreen is van net. Daar staat alleen wel al dat ik jou ook al ontvolgd heb :)

[ [url=m/xHVeWy.png]Afbeelding[/url] ]

Mijn account zie je hier in Mn onderschrift.


Nou heel raar inderdaad ..
Want ik heb alleen mensen ontvolgd die mij niet volgen,
Maar dat moet dan weer via je insta account , via die followers app kan dat niet.
Maar er staat bij mij nu inderdaad niks meer..
Snap er niks van + je zit ook in me boktpod :+ :+

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje


xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:49

Opgelost toch :D

Maar blijft apart.

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:50

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet iedereen ben gaan volgen hoor, ik dacht dat het meer ging om het liken en reageren. Alleen accounts die mij echt aantrekken volg ik. Voor de rest volg ik gewoon de # en like en reageer ik daarop.

Ik vind zelf altijd het volgen = volgen en ontvolgen/niet volgen = ontvolgen/ niet volgen een beetje apart... Je gaat toch niet iemand/een account volgen wat je niet trekt..? Je volgt toch iemand omdat je denkt: Goh, die foto's zijn leuk, die wil ik zien! Niet omdat diegene jou volgt dus jij diegene ook maar volgt.. Tenminste, zo denk ik :')

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:53

Klopt hoor Céline maar zij zat in de boktpod waar ik ook in zit. Vandaar. En verder maakt het mij niet uit als iemand ontvolgd, maar ze vond ‘t niet leuk dus ik dacht; ik leg ‘t even uit :+

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:54

Ik volg ook oprecht mensen die ik leuk vind
En de mensen van ons boktpod, maar dat vind ik een soort leuk gezellig clubje.
En die mensen wil ik dus gewoon volgen ook omdat je mekaar veel spreekt in die groep.

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:54

xApple schreef:
Klopt hoor Céline maar zij zat in de boktpod waar ik ook in zit. Vandaar. En verder maakt het mij niet uit als iemand ontvolgd, maar ze vond ‘t niet leuk dus ik dacht; ik leg ‘t even uit :+


Celine zit ook in ons boktpod :P

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:56

Echt? :+ Hahah sorry ik ben slecht op de hoogte :') Maar ik volg haar wel want ik weet dat zij die Fries heeft die zo heerlijk aan het bos staat :D

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 00:14

Hahaha ik weet ook niet precies hoe iedereen van onze Boktpod op Bokt heet! :P

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 09:14

Nouja ik ben ook veel van hier gaan volgen maar heel vaak als ik ze dan terugvolgde werd ik dezelfde dag nog ontvolgd. Omdat ik dan het idee krijg dat het gaat om volgers verzamelen, ontvolg ik ook weer :j

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:08

Ik merk dat (buiten de mensen van mijn boktpod clubje, die ik ook erg gezellig vind trouwens) dat er inderdaad ook bokkers zijn die mij eerst volgen, en als ik later kijk me opeens ontvolgd hebben. Tha sorry maar die ontvolg ik sowieso ook,want dat vind ik haast meer aso dan mensen die mij gewoon helemaal niet volgen. Volg me, of volg me niet. Maar niet beide..

Maar ik vind het erg gezellig in mijn boktpodclubje

~Riding is the best solution to any problem~

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:21

Ik heb er laatst heel bewust voor gekozen om alleen nog mensen te volgen waarvan ik het profiel ook echt interessant vind. Dus inderdaad wat mensen uit mijn lijstje gegooid. Wel gebruik ik de boktpod hashtag om op te zoeken en te reageren. Want dat vind ik wel leuk. Doe ik overigens wel niet dagelijks, want al is het niet heel veel werk, je moet er wel echt even een moment voor vrij maken.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:50

Dayanaera schreef:
Nouja ik ben ook veel van hier gaan volgen maar heel vaak als ik ze dan terugvolgde werd ik dezelfde dag nog ontvolgd. Omdat ik dan het idee krijg dat het gaat om volgers verzamelen, ontvolg ik ook weer :j


Ja dat snap ik wel, want dat is inderdaad puur om meer volgers te verzamelen. Dan zou ik ook ontvolgen.

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

paljaslaura

Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:56

Ik doe hetzelfde als Amable :)

LeGigi

Berichten: 5
Geregistreerd: 22-10-12

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:15


Alles over paarden, lifestyle & fashion: www.paardenstyle.nl

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:25

Ik ga zoizo niemand volgen gewoon zodat mensen meer volgers hebben of ik meer volgers heb.

Ik like en reageer op de boktpod # en welke ik leuk vind.
En ik volg alleen mensen die ik dagelijk op mijn timeline wil zien.

Ik zie heel vaak nieuwe volgers en omdat ik niet terug volg dan gaan ze weer.. Ach dat soort volgers doe ik het ook niet voor. ;)

Instagram van mijn paardjesdikkebillenponys

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 18:45

Heb net ook die app gedownload waar je op kan zien wie je terug volgt en wie niet. Heel veel al weer weggehaald die me niet terugvolgen en ook mensen volgend gedaan wat ik wel wil volgen enz

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 19:14

Als iemand mij volgt dan bekijk ik het account. Spreekt het me aan, dan volg ik. Zegt het me niks, dan volk ik niet. Simpel.

Ik bekijk wel dagelijks wat langskomt en probeer als het kan wel te reageren. Ik meen die reacties ook, ik doe niet even gezellig om "mijn marketing te onderhouden " zeg maar.

Momenteel laag pitje hier. Palliatief iemand in de familie en dat in combi met werk heeft nu even voorrang op fotootjes maken en plaatsen.

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 19:23

Ja zo doe ik het ook.. volgen omdat iemand mij volgt vind ik zo'n onzin..
Dan volg je ook niet om de juiste reden denk je ook niet?

Instagram van mijn paardjesdikkebillenponys

Quir

Berichten: 17353
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 23:58

Ik heb vandaag een Instagram account gemaakt van mijn 3 jarige, echt zo'n ondeugende lol broek waarvan je haar gedachten gewoon echt van haar koppie kunt aflezen. Wil t dan ook vanuit haarzelf schrijven zeg maar.

Echter kom ik uit de Hyves tijd en snap ik helemaal niets van al die social media. :')
Snapchat heb ik al opgegeven, brr. Instagram lukt geloof ik nog wel redelijk. :=

Maar ze heeft nu al 0 volgers, maar wel al haar eerste "vind ik leuk" gekregen. *\o/*

Morgen eens naar jullie Instagram account gaan kijken en gaan volgen, als me dat tenminste lukt. :=
Eens zien wat er zoal op Instagram gepost wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:17

Er kruipt toch meer tijd in heel dat instagram-gebeuren dan ik dacht. Ik vind het moeilijk om alles bij te houden, heb zelf nog wel elke dag een foto geplaatst (al scheelde het soms niet veel :') ) maar het wordt steeds moeilijker om leuke/originele foto's te maken/plaatsen.

Wat als je niet elke dag plaatst? Merk je daar nog wat van in de volgers? Dat mensen sneller afhaken ofzo?


Ik heb trouwens een grote opruiming gehouden :o Besloten om echt alleen nog accounts te volgen die mij aanspreken (en regelmatig op te schonen voor zover mogelijk). Zal mij ook wel een heel aantal ontvolgers opleveren maar dan is dat maar zo, heb liever dat mensen volgen om de pony's dan omdat ik ze volg.

Ga wel proberen de #boktpod regelmatig te bekijken en daar te liken/reageren. Maar kan niks beloven over de frequentie ...



Edit; hebben jullie al ooit gehad dat je mensen niet kan ontvolgen? :?
Zat nog eens in mijn lijst te kijken maar een heel aantal blijven er gewoon in staan, ook na de 2e of 3e keer ontvolgen ... Hoe kan dat? :')

charlot_s

Berichten: 118
Geregistreerd: 27-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:05

Wat tof dat hier ook een topic voor bestaat!
Sinds kort ben ik ook gezwicht en heb ik ook een instagram voor de paardjes: @coosadventures

Ik ga eens rustig die lijst doorspitten en een kijkje nemen bij de boktpod! (Dat moet ik denk ik nog even gaan snappen haha)
Leuk om rond te neuzen in andermans paardenleven :D

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 13:21

Heb voor het eerst echt een lelijke foto van mezelf op Instagram gezet maar hij was zo grappig dat ik het niet kon laten :+ :')

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 13:23

[***] schreef:
Er kruipt toch meer tijd in heel dat instagram-gebeuren dan ik dacht. Ik vind het moeilijk om alles bij te houden, heb zelf nog wel elke dag een foto geplaatst (al scheelde het soms niet veel :') ) maar het wordt steeds moeilijker om leuke/originele foto's te maken/plaatsen.

Wat als je niet elke dag plaatst? Merk je daar nog wat van in de volgers? Dat mensen sneller afhaken ofzo?


Ik heb trouwens een grote opruiming gehouden :o Besloten om echt alleen nog accounts te volgen die mij aanspreken (en regelmatig op te schonen voor zover mogelijk). Zal mij ook wel een heel aantal ontvolgers opleveren maar dan is dat maar zo, heb liever dat mensen volgen om de pony's dan omdat ik ze volg.

Ga wel proberen de #boktpod regelmatig te bekijken en daar te liken/reageren. Maar kan niks beloven over de frequentie ...



Edit; hebben jullie al ooit gehad dat je mensen niet kan ontvolgen? :?
Zat nog eens in mijn lijst te kijken maar een heel aantal blijven er gewoon in staan, ook na de 2e of 3e keer ontvolgen ... Hoe kan dat? :')


Mij heb je gisteren ontvolgd.

Wanneer is een account voor jullie interessant/leuk om te volgen? Algemene vraag hoor dus niet specifiek voor jou.

paljaslaura

Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:00

Of hele mooie bijzondere foto's of mensen die de sport echt beoefenen in de zin van ook wedstrijden rijden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:15

@ Dayanaera : als het een troost kan zijn: je was niet alleen. Heb er dik 100 ontvolgd denk ik :o

Ik kijk of de foto's mij aanspreken, niet alleen de losse foto's de voorbij komen, maar ik scroll ook eens door het profiel. Ook zie ik graag afwisseling, na de 5e foto van het hoofd van het paard (bij wijze van) achter elkaar heb ik het wel weer gehad.

En ik volg ook hele specifieke accounts: mensen die veel buiten rijden, werken in vrijheid/met positiviteit, gewoon lol met je knol. En hier en daar een echte dressuur/spring/cross/... ruiter omdat die echt een mooi paard/mooie paarden heeft. Naast wat bomenfotografie-topics want ik vind het bos gewoon mooi, haha.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, dierenfan, EmmyAJ, Freyr, laura22, Mutti, sterregoud en 156 bezoekers