Paarden instagram pagina's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 14:34

Ik ook. :j
@secretlifeofliberty

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 17:29

Ik wil ook wel! @eeeveelution

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 18:17

Ik volg het horsemanship trainings programma van “cowboy” warwick schiller en heb het daar vaak over op mijn insta “naturalhorseiom”.

Maar ik plaats ook andere dingen met m’n paard hoor :) en we wonen niet in NL, dus probeer soms ook wat van onze natuur op de achtergrond te krijgen :D

www.instagram.com/naturalhorseiom

nadine_yvana

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Emmen

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:10

Ik wil ook wel in boktpod 4, was net te laat voor de andere boktpods. Worden deze nog wel intensief gebruikt dan? Anders heeft het weinig nut. Mijn insta is: @theblackbeautiesss :)

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 10:08

Heb Je toegevoegd in 4. :)

Kady1
Berichten: 2505
Geregistreerd: 03-06-07

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:24

Ik zit in boktpod3 en deze word zeker wel veel gebruikt en als je een dagje niet kan reageren word er ook door niemand moeilijk over gedaan. Ik probeer wel iedere dag maar lukt niet altijd vanwege werk

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:26

Hoe kun je toegevoegd worden aan die pod? Krijg je dit te zien op Instagram?

Aan de ene kant vind ik het idee van zo'n pod leuk, maar aan de andere kant staat het "verplicht" reageren (nee, dit is geen regel, maar blijkbaar wordt het wel verwacht) me tegen. Ik reageer liever als ik oprecht iets te zeggen heb.

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:27

Als je je naam geeft zet ik je bij 4 :) ik zal zelf ook dagen hebben dat het zo druk met werk is dat het reageren even wat minder is

Kady1
Berichten: 2505
Geregistreerd: 03-06-07

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:44

Als je allemaal zo veel mogelijk probeert te reageren is het toch goed. We zijn allemaal mensen en als je het een keer te druk hebt word dat werk begrepen hoor

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 20:48

Lijkt me ook leuk om in zo'n boktpod te zitten. Ik post zelf niet veel maar ik like heel actief en zonodig zal ik ook reageren op posts!
Mijn instagram is @byoukarbaat
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk bokkers terug te volgen, als ik je nog niet terug heb gevolgd stuur me dan gerust een berichtje want op sommige dagen krijg ik er wat meer en heb ik soms geen zin al die profielen te bekijken :')

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 20:56

Heb je toegevoegd :)

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 22:02

Ik wil ook wel in de nieuwe pod, eens even proberen! :D
Ik heb weer een nieuw paard, dus ben weer actief @friesiandieuwke

Sanne_92
Berichten: 83
Geregistreerd: 07-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 22:03

Hoe werkt zo'n boktpod? Weet niet of dat al verteld is maar dat is helemaal nieuw voor mij :(:)

Ik heb zelf alleen een prive Instagram en daar staan niet alleen paardendingen in... Ik hou het ook bewust nog prive omdat ik niet weet of ik alles met de hele wereld wil delen, maar soms denk ik daar wel over na.
Ik heb wel een aantal favoriete Instagram paginas die hier vast al genoemd zijn maar waar ik vaak leuke interessante dingen zie.
Mijn favorieten zijn bijvoorbeeld de Instagram van Aztec Diamond Equestrian, Jill Huijbregts, BudgetRuitershop.nl, Spooks, Equiline, EquiWorks en Dressage Pro.... zoveel inspiratie op al die mooie accounts <3 <3 <3

Wat is voor jullie de motivatie om een account prive of openbaar te zetten? En als je twee accounts hebt (bijvoorbeeld 1 voor prive en 1 voor paardendingen) waarom doe je dat dan op die manier en hoe precies?

Ik ben wel benieuwd!

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:01

Sanne even op de vorige pagina kijken daar had ik een bericht gekopieerd en geplaatst wat t idee erachter is

vidya

Berichten: 303
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Wolvega

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:06

Ben wel benieuwd wat jullie nog meer interessante accounts vinden? Ik zoek vooral leuke filmpjes waarin 'les' wordt gegeven of training wordt uitgelegd, beetje richting horsemanship.

Ik denk niet dat ik actief en leuk genoeg plaatjes kan schieten voor boktpod hahaha

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:09

Ik kan me mateloos irriteren aan de mensen die je voor een uur volgen en daarna weer gaan ontvolgen. :')

Als het morgen tijdens mijn training met de 4 jarige droog is dan plaats ik daarover een filmpje! @eques.elysa

vidya

Berichten: 303
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Wolvega

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:06

Leuk, ik volg je dus CHANGEX3 dus ben benieuwd.

Ik heb wel twee aparte accounts, zo wil ik mijn paardenvrienden niet lastig vallen met de 150e foto van mijn kwijlende baby. En mijn vrienden niet met m'n hobby. Bovendien houd ik t eerste ook graag privé :Y)

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 01:07

Gooi mij er ook maar in: @haflingerwes

Anoniem

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:56

Hoe gaan jullie op zoek naar leuke accounts? Of hoe komen jullie deze tegen?
Probeer weer wat (inter)actiever te zijn maar het is precies moeilijk de "juiste" accounts te vinden. Kom precies altijd hetzelfde tegen, haha.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:10

Ik zoek eigenlijk niets op, zou er een keer voor moeten gaan zitten. Ik bekijk wie mij volgt en indien interessant volg ik hen terug.

Het leukste zou zijn om mensen uit de regio te vinden die bijvoorbeeld ook routes delen. Ik zet soms een screenshot van mijn buitenrit met endomundo erop. Stel dat ik iemand kan treffen die dat ook doet, dan zou dat heel fijn zijn om die routes okk te kunnen gaan rijden.

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:46

Soms krijg ik via een leuk account een knop met 'laat vergelijkbare accounts zien' (of zoiets) en via die weg kom ik veel leuke dingen tegen! Of ik zoek gewoon op hashtags.

Anoniem

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:00

Dat kan ik ook eens proberen ja, klik ik eigenlijk nooit op..
Heb wel het idee dat het allemaal helpt, gisterenavond best actief geweest (veel rondkijken en liken en een aantal nieuwe gaan volgen) en mijn foto heeft best wel wat likes van mensen die ik nog nooit gezien heb, en ook een aantal nieuwe volgers. Vraag is maar hoelang dit gaat duren/hoelang ze gaan blijven hangen maar we zullen zien. Ga in ieder geval mijn best doen om niet alleen te kijken naar de degene die ik volg maar ook gewoon random via de tags enzo..

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:09

De meeste ontvolgers zijn van die "gratis stemmen" accounts of personen die enkel reageren met f4f please. Doe ik niet aan mee.

Anoniem

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:19

Ja, is ook zo :j Of van die mensen uit landen en met profielen waarvan ik denk "en waarom moet jij nou mijn paardenaccount gaan volgen?". Die blijven ook nooit lang :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:29

Of iemand die helemaal into katten is en me volgt omdat ik net een foto van een kat heb gepost :)) terwijl mijn profiel openbaar staat en echt een mengelmoes is. Je ziet dat toch gelijk?