Kinderen en hun pony's kletstopic?

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Maartje_M

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 19:28

Ideaal! Ook al is het wat kleiner, je kunt wel altijd droog aan de slag!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 19:39

Oh dat is wel heel fijn!

Hier automatisch minder met dit weer. Geen bak. Op de wei glibberen in de blub is niet mogelijk qua rijden.

Vandaag weer gaan lessen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 20:50

Lekker hoor binnenbak :j die van mij had vanavond les in de stromende regen :brr: . Als het goed is wordt er in januari ook begonnen met de bouw van een binnenbak. Wel fijn want de bak die er nu is is eigenlijk niet te doen nu zo nat.

Hocus Pocus Branco

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 20:56

Dat is niet fijn, idd. Als de bak nu redelïjk te rijden blijft en niet te nat, dan is het nog te doen.

Ga morgen naar de buitenbak, is n goede eb en vloed, lijkt t strand wel. Super te rijden, wel nattig.

Ga in de winter wat extra lessen, in de zomer kunnen we goed op de wei.

Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:31

Nou ja, het is niet glad of zo. Maar zo nat in de buitenbak. En morgen nog een bak regen. Dat is soppen. Heb je bijna een snorkeltje nodig als je gaat rijden. Eb vloed bodem is wel fijn, al wordt dat ook nat met zoveel regen als er nu gevallen is.

Hocus Pocus Branco

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 08:12

Ik ga zo naar de buitenbak: longeren

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 08:37

Ons topic staat in uitgelicht.

Longeren is ook nog wel een idee voor vandaag. De longeerbak is wel droog bij ons.

Hocus Pocus Branco

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 09:56

O ja zeg, wat leuk :)

Succes met longeren, hier is het weer behoorlijk herfstig :') Die binnenbak op je foto ziet er mooi licht en ruim uit!

Heb de trailer en auto ingepakt, morgen met Nick naar de veluwe voor een dagrit.
Ook daarom zou ik er wel graag een pony bij willen, lijkt me zo leuk om dat eens samen met Marloes te doen.
Echt een paardenmeisje, 's avonds in bed leest ze de penny. Heb een hele stapel van iemand gekregen en ze vindt het geweldig. Op haar kamer ook allemaal knuffel- en barbie paarden. En zelfs haar playmobil is allemaal paard ;)
Zo was ik vroeger ook haha.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 12:52

Zo ja: kijk bij Flevo ponys , echt n aanrader.

Was niet geheel droog, maar blij dat ik ze lekker heb kunnen werken.

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:53

Heel herkenbaar Chasey, hier ook alles paard of eenhoorn.

Ze is ruim 4 jaar en sinds een tijdje wil ze veel los draven. Gaat nog goed ook, Chips is echt zo’n gouden pony. Ze mag hier rijden wanneer ze wil, lukt alleen niet altijd vanwege haar jonge zusje. Moest deze week zo lachen. Ze was na school en bij oma spelen thuis, zag mij daar rijden en ze zou even met tante snoepje aan pony geven. Duurde alleen best lang.. Had ze haar tante verteld dat ze Chips op moest zadelen, want ze moest ook rijden :P

Ik ben blij met jullie ervaringen over wanneer met les starten. Twijfel nog een beetje of het al tijd is voor les. Zelf hobbelde ik op deze leeftijd al in de les (oké, galop moest nog met moeder erbij :+ ). Ook lastig om een geschikt persoon voor privélesjes aan huis te vinden.

**