Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 08:36

Ik zou mijn deken singels ook nog eens wat strakker moeten doen, maar 9 van de 10 hangen ze vol modder Haha :+


TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 08:47

Caily wat heb je dan een vooruitgang geboekt, helemaal als je het dan zo eens allemaal op een rijtje zet, wat leuk dan he!!

sbravour longeren kan idd veel toevoegen, het is toch erg fijn dat ze ook goed naar je stemhulpen luisteren voordat je erop stapt. en idd worden ze zich veel meer bewust van hun lijf. toen we de connemara van onze dochter kochten wist hij dat hij een hoofd en schouders had maar verder niet, kwam je aan hem bij het zadel stond ie stokstijf stil en nog verder naar achter schoot hij weg := hij wist echt van voren niet dat ie van achter leefde zeg maar, dus ook die veel aan t longeren gegaan en nemen we nu eigenlijk standaard eens per week mee in de training.
en mooi hoofdstel hoor, tja als ik een geldboom had, haha, hier ook een bit geintroduceerd zonder druk, hij wilde zelf overal in happen dus mondje maar open en happen maar, had ie zo het bit in, dus toen het hoofdstel lekker omgehad en lekker kauwen op dat bit, daarna gaan longeren met halster eroverheen en nu ondertussen wel met druk op t bit.
en hoe krijgt ie dat voor elkaar....hoefje in de singel....ik heb die van ons ook niet strak trouwens, hangen altijd lekker los, zodat ze er ook lekker mee kunnen gaan liggen,

caily aan de hand ben ik gewoon niet zo goed in, dat ligt eraan dat ik dat nooit geleerd heb net zomin als de dubbele longe, maar lichamelijk lukt dat bij mij ook niet dus tja je doet het dan toch op de manier die wel lukt.

apple wat een boef ~~}> maar wel knap dat je daarna de rust weer vindt, ook al is het op een afgezet stuk, dat maakt niet uit, toch super afgesloten en ook nog eens langs de weg, hoe heerlijk is het dan dat je merkt dat hij zich van die wind eigenlijk niets aantrekt.

nynkster die van jou dus wel last van de wind, maf ding, en idd dan maar stoppen als het net even goed gaat, dan heb je toch goed afgesloten, soms lukt dat niet maar als dat wel kan is het echt wel heel fijn.

gister hier toch wel even een mijlpaal, onze merrie opgezadeld, ghadir opgezadeld en na het longeren van ghadir ben ik op onze merrie geklommen en onze dochter op ghadir. touw eraan, zodat ik ghadir vast kon houden en we zijn de bak rond gaan stappen, ging hartstikke goed, twee x halthouden en weer weg stappen op stem en zelfs een lange zijde en halve grote volte in draf *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* super braaf was ie. dus bij ghadir doen we t op die manier, gaat beter dan de eerste x aan de longe erop denk ik, zo heeft ieder paard toch zijn eigen manier van dingen aan willen leren en vertrouwen krijgen en hij liep al met een paar mnd oud naast zijn moeder mee in een optocht en op t strand en bij een demonstratie, daar is toch veel van blijven hangen en dat geeft hem vertrouwen. dus hoe heerlijk is dat. helaas geen beeldmateriaal, manlief kwam wel even kijken en vond t hartstikke gaaf maar dacht er niet aan een foto te maken of te filmen en ik wilde dat ook niet gaan roepen want ja focus ligt bij ghadir he. maar ik zit wel n beetje op een roze wolk sinds gister :D

Nynkster

Berichten: 5330
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 08:48

Afbeelding
Hier komt geen been doorheen

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 08:57

Bij mij zitten ze ook op zijn strakst hoor! Het is gewoon een flexibele slanke merrie :D ach het is veilig is gebleken dus ik maak me er geen zorgen over!
Wauw tineke! Trots mag je zijn. Goed hoor :)

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:31

@Tineke; Wat gaaf :D Snap dat je trots bent :D

Dat been in die deken! Schrikken zeg -O- Zou hier opzich wel kunnen gebeuren want bij die Shet is alles zo laag en klein. Komt toch ff sneller bij elkaar in de buurt.

AnnetteFlame

Berichten: 1434
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:02

Wat goed Tineke, snap dat je super trots bent! Zag ook nog een superknappe Phoebe van Caily voorbijkomen, wat jij nu doet wil ik ook zoooo graag, lekker naar buiten. Lina blijft ook knap he! En sbravour heeft een micklem, het is zo jammer dat die krengen zo duur zijn, ben benieuwd wat je ervan vindt!

Hier gelongeerd met zadel met de beugels naar benedem, gaf geen kik, reageerde suuuper op mijn stemhulpen mooi voorwaats :D

Daarna nog even krukje gepakt en ernaast gaan springen en hangen. Als op dat moment een handje in de buurt had geweest, had ik er weer op gezeten :D

Afbeelding
Afbeelding

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:59

Haha snap ik hoor. Fijn dat ze zo braaf is :) knapperd!

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 17:24

Annetteflame heerlijke foto's. Zo fijn als het al zo vertrouwd is :D

Ik heb de singels niet op het strakst. Vind een strakke riem de hele dag zelf ook niet fijn..

Tineke beste bijleespost :)
Super gaaf zeg! Gaat goed zo te horen met de paarden in dit topic!

Eng zeg sbravour. Maar gelukkig niks gebeurd!
Fijn dat het probleem van de longeersingel is opgelost! En mooi hoofdstel!

Nynke heb voor je gegoogled maar ook ik kon helaas geen kleine micklem vinden... alleen maar pony maar dat zal wel te groot zijn.
Longeren gaat goedd 8-)
Dankje!

Xapple wat een fijne voorwaarste fjord! Ziet er ook erg goed uit :)

Ik heb weinig nieuws aangezien ik dus in Zweden ben. Heb al 3 dagen achter de rug. Zo nog even rijden.
Heb helaas al sinds ik hier ben last van heimwee. Heel vervelend. Eten gaat moeilijk, dan word ik direct misselijk. Al gaat het vandaag weer wat beter omdat ik veel bezig ben.
Voor zilver word goed gezorgd!
Met mijn vriend <3
Afbeelding
En haar lieve snuitje
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Dawson123

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 17:57

sbravour , gelukkig dat er niets ergs gebeurd is!

AnnetteFlame , cool dat ie braaf was! Altijd vet bijzonder als je er voor het eerst op zit vind ik...

Kabayo, misschien heb ik er overheen gelezen maar wat doe je en hoelang moet je daarvoor dan in Zweden zijn? Super lief dat je vriend naar je paard dan gaat <3 <3

Vandaag mocht die van mij eindelijk weer naar buiten na 6 weken stappen *\o/* *\o/*

Afbeelding

e06

Berichten: 53
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 17:58

hallo allemaal uk volg jullie lang maar ik reageer niet zo vaak dat komt omdat ik het best druk heb maar ik was best beniewd of er mansen vlak bij mij wonen en misschien zijn meer mensen dat dus lijkt mij het leuk als iedereen of de stad zegt waar die dichtbij woont of de provincie laat weten wat je wilt dat we zeggen

Happy,Marinka

AnnetteFlame

Berichten: 1434
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:24

Balen van de heimwee Kabayo, hopelijk kun je er nog wel van genieten, Zweden is prachtig!

Oeh Dawson dat klinkt goed, gedroeg hij zich een beetje of was het een energiebommetje?

wennie19

Berichten: 1250
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:03

weer ff bijgelezen
Nynkster schreef:
Wat een ruige bok zeg! Erg gaaf!
dank je ben ook erg trots op hem
Murosch schreef:
wennie ik herinner me jouw veulen nog uit het dikke buiken topic van 2015! Wat is die mooi uitgegroeid zeg! Leuk dat je hier ook je vorderingen wilt komen delen.
wat leuk. ja ben blij dat ik hem gehouden heb. was eigenlijk de bedoeling om hem als veulen weg te doen maar kon geen afscheid nemen van mijn knappe verjaardagscadeautje
Art_Ificious schreef:
Nouja limo ging liever draven op het bospad en was het er niet mee eens dat hij het niet mocht. Ging bijna steigeren en schudde met zijn hoofd. Maar op een strenge NEE stopte hij er wel mee :)

Vij terugkomst op de paddock gezet, deze keer niet de kleinste want die is te nat en zompig dus limo's vaste paddock. En daar voelde hij zich duidelijk beter in dan in de kleine paddock.
Maarja maak hem eens duidelijk dat bokken niet mag :')
[ Video ]
haha ja lastig
k_m schreef:
Vinden jullie het goed dat ik me ook meld? Heb geen jonge maar wel een 7 jarige merrie die we terug aan het beleren zijn. Heb haar zadelmak gekocht maar we zijn echt terug van 0 begonnen. Ze had enkel stap en draf gedaan en wij zijn nu terug begonnen met hangen enz. Alles is voor mij ook nieuw dus super interessant dit topic!

Mijn merrie Callista dag dat ik haar ophaalde:

[ [url=m/oKBnwP.jpg]Afbeelding[/url] ]

4 weken geleden
[ [url=m/HepMaI.jpg]Afbeelding[/url] ]

We liggen even stil ivm het weer nu. Ik longeer haar zelf en doe veel grondwerk. Als het weer wat beter wordt gaan we verder met het doorrijden. Ben er in het begin 2 keer op 1 dag vanaf gebokt. Dus nu doen we het rustig aan.

Hopelijk mag dit ook in dit topic!
welkom
_Zoe schreef:
Svlr, haha denk het ook, ze staat ook echt zo van wat moet ik hiermee :')

Sbravour, knap koppie, fijn dat ze gisteren zo braaf was!

Murosh ja zeker leuk om erover te posten! Knap koppie maar wat ziet hij er ondanks leeftijd nog puppy uit zeg!

Kleinvosje inderdaad hopen dat de verhuizing en het buitenstaan met vriendjes Knox wat rust gaat geven :)

Wennie19 leuk zeg welkom wat een knapperd <3

xApple beetje rustig aan is ook lekker inderdaad, kunnen ze ook mooi nadenken over wat er nu eigenlijk allemaal gebeurt. Hier is het verharen ook echt weer begonnen, maakt het poetsen zoveel leuker vind ik haha.

Art wat een heerlijk dier is limo toch, hij ziet er weer goed uit. Beetje bokken kun je inderdaad niet tegenhouden beter zo buiten waar ze ruimte hebben dan dat ze het in stal gaan doen, want dat heb ik ook wel vaak gezien bij paarden die echt volledige stalrust moeten.

K_m welkom, leuk paard zeg! Jammer dat er geen papier bij zit inderdaad maar papier kun je toch niet op rijden. Alleen als je nog eens wilt fokken zou het leuk zijn.

Hier een rustig dagje gehad, spekkie heeft een nieuw vriendje. Eindelijk iemand die het aandurfde, meeste hebben nogal een hengstenfobie namelijk. Maar hij heeft zich beeldig gedragen en echt alleen gespeeld niet eens geprobeerd te dekken of iets. Ook eentje van zn eigen leeftijd dus lekker speels ook, echt fijn!


[ [url=m/JyWtYD.jpg]Afbeelding[/url] ]
dank je die van jou is ook erg knap <3
Nynkster schreef:
Even snelle egopost, ben in Mn nopjes :):)
Ik zou eigenlijk zaterdag die sulky ophalen uit Cappelle aan de IJssel maar was vandaag eerder vrij. Dus auto gepakt en 250km erheen gereden. Sulky’s bekeken maar de oxer was zo ontzettend groot. Overlegd met de eigenaresse van de winkel en die zei dat de cavalettie dan toch beter zou zijn met een langere lamoen. Dus langere lamoen erbij gekocht en de sport editie gedaan. Zag er toch wat degelijker uit en was allemaal net wat sterker.
Dus daarna weer naar huis gereden en even snel bekeken. Morgen ga ik m in elkaar zetten :list:

[ [url=m/BVbR4I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x3e1wQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CjLBlP.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooie sulky
Nynkster schreef:
Ik ben vandaag nog eens los gegaan. Nieuwe beschermers, onderlegger en hoofdstel
[ [url=m/bD2g5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uhFo3u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MsFKDW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HCyNWD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit : sulky zit in elkaar!! Zondag pony maar even ervoor zetten
oe nice zou er bijna weer een pony erbij willen
EdkingEnzo schreef:
wennie19: Welkom! Wat een mooi eigen gefokt paard! Mag je trots op zijn :)
dat ben ik zeker had nooit verwacht dat ik meteen bij de 1ste keer zo'n knapperd zou fokken. jouw paarden zijn ook mooi al moet ik niet aan al dat waswerk om ze wit te houden denken
SBravour schreef:
Nynkster wat een mooie onderleggen zeg! Heel comfi!
Enzo, wauw actieve bijleespost, leuk zeg. En wat een knappe paarden heb je zeg! Leuke collectie :D En knap hoor met zadel! Zadel is inderdaad weer een ander verhaal dan bbp. Kwa gewicht en drukpunten!
KM ik zou zelf de eerste keer zonder zadel doen! Maar dat is persoonlijk denk ik. Ik neem graag kleine stappen, dat werkt beter bij mijn merrie.

Wij hebben woensdag voor het eerst een Longeersingel omgehad, rondje aan de hand gestapt, géén enkele reactie. Dus vandaag aan de longeerlijn ipv leadrope en voor het eerst longeerzweep, beide kanten draf mee genomen en wat was ze zoet. Even een foto’tje vanmorgen gemaakt van de knapperd:
[ [url=m/7tYBzj.jpg]Afbeelding[/url] ]
lekker dat ze het zo braaf op pakt
xApple schreef:
@Nynkster; wat goed van je sulky! Is het allemaal gelukt? Ik vond het in balans krijgen nog een heel gedoe.

Hier een super trotse mama. Lars vandaag voor het eerst gelongeerd met zadel én in de stal weer gehangen met mn been over hem heen gezwaaid. Hij geeft er niet om.

Ook manen geknipt en moest toen wel even boos worden want hij vindt stilstaan nog moeilijk. Maarja dat hoort er ook bij.

SORRY VOOR MIJN SUPER LELIJKE OUTFIT EN VEROTTE KOP IK BEN ZIEK, HEB 100 LAGEN KLEDING AAN EN MN HAAR IS VET :')

Meest charmante filmpje van mijzelf ever:

[ Video ]

[ Video ]
leuk brave vent
kvulden schreef:
Hoe hebben jullie het gedaan net het eerste zadel? De paarden zullwn vast nog groeien. Dus ben benieuwd hoe jullie er mee om gaan.
ik heb het springzadel waarmee ik mijn merrie heb beleerd erop
Murosch schreef:
Goede voorbereiding scheelt een heleboel denk ik Apple. Onze volgende stap is ook wat leunen vanaf een trappetje. Ik wil daar nog even mee wachten (daarom volgende keer maar even vrijspringen als de bak tenminste een beetje droger wil worden). Hier is 9 april de datum waarop het "mag" :)

Flo heeft nog wel even heel knap staan kijken trouwens. Het is gewoon een charmeur he <3
[ [url=m/cc1fxL.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooie foto knappie
kleinvosje schreef:
AAaaaaaaahhhhh ik loop weer achter, moet nog bijlezen hoor, maar even een ego-postje.

Knox is verhuisd naar een nieuwe stal, smane met de paarden van mijn vriendin. Ik kreeg een heleboel blije appjes, want meneer liep gewoon in 2x keer de trailer op, heeft in totaal 3 minuten geduurd om em te laden *\o/* *\o/* *\o/*

Op de nieuwe stal aangekomen was hij heel relaxed en heeft ie binnen het uur zijn manen helemaal volgerold met vlas, helemaal zen! Gisteren (dinsdag) naar buiten gegaan met haar paarden, ze stonden alle vier samen en geen draadje gesneuveld, geen gegil, niks! Hier ben ik zooo blij mee, en het geeft me stiekem toch weer hoop op een verhuizing!

Sorry, moest het even kwijt, zal me nu weer gedragen!
wat fijn dat scheelt een hoop stress
Dawson123 schreef:
kvulden , prima toch iedereen zn eigen mening. Als we het allemaal maar eens met elkaar waren zou t ook zo saai worden {:}

Mijn trainster heeft een broer van mijn paard dus die moesten we natuurlijk even samen op de foto zetten <3
Zo grappig om te zien dat ze ook echt op elkaar lijken! De linker is zn broer {:}
[ [url=m/SsUt58.jpg]Afbeelding[/url] ]
wat leuk ze lijken echt op elkaar

kabayo lief die veulenfoto's en veel plezier in zweden

zag ook wat over custom zadels voorbij komen mijn ervaring is een heel slecht passend zadel bij een paard wat ik reed zo erg dat ik mijn eigen zadel erop heb gelegd en het paard van niet willen lopen/staken naar best fijn paard ging. nou werkt custom met verschillend passers dus zal er wel aan liggen wie je hebt deze dame moet je niet hebben in ieder geval. al zijn de recensies top op internet maar dat is omdat ze negatieve laat verwijderen door de sites

verder wat tandjes voorbij zien komen hier is 31 januari de tandarts geweest en die heeft een wolfstandje 3 voortanden en wat doppen verwijderd

met kallistos gaat het erg goed hij heeft nu 2 keer een zadel op gehad en doet het erg braaf
Afbeelding
Afbeelding

:+: Ehnlay :+: Kallistos Birthday Present :D :+: Y;( Jolly Jumper 25-2-2016 Action D.N. L1+11 sabatini 11-06-2010 mis jullie nog iedere dag Y;(
[ITP] met Ehnlay op het strand tijdens een fotomeeting

odenxia

Berichten: 1301
Geregistreerd: 12-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-18 10:17

Wennie: Wat braaf zo met zadel. Knap kind hoor!

Dawson: OOohhh wat fijn dat hij een luchtje mocht scheppen. Vond hij erg fijn zo te zien :j

Kabayo: Vervelend je heimwee. Hopelijk kun je nog wel genieten daar.

AnetteFlame: Stoer zo alleen zeg hangen. Braaf zat geloof ik?

SBravour: Gelukkig je deken singel afgebroken, je zou er niet aan moeten denken als het niet zou breken. En gelukkig een longeer singel die niet schuift. Ik moet ook een nieuwe zal eens kijken naar die van MSFC.

Nynkster: Fijn dat je goed hebt kunnen afsluiten met longeren. Blijf het een knap ding vinden zeg.

Voor de mijne gaat het nu opschieten. Over 3 weekjes gaan we dr wegbrengen.
Tevens gisteren een nieuwe trailer uitgezocht <3 Na onze vakantie gaan we hem halen. (plaatje van internet gehaald)

Afbeelding

Kensi B3 (v.All At Once x v.Jester) L1+13

Odenxia (v.Goodwill x v.Balder) Voor altijd in mijn hart 12/04/1996 - 19/12/2016

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:24

Wauw!! Mooie trailer zeg! Fijn dat aluminium. Krijg je vast veel plezier van.
Over de Longeersingel, ik heb een gewone goedkope Harrys horse Longeersingel, maar daarvan het singeltje vervangen door een MSFC anatomische singel. Het schoftje is dus gewoon nog zo een goedkoop ding. Maar werkt perfect dit!
https://www.tweespan.nl/msfc-dressuursingel-leer

Dawson123

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:39

AnnetteFlame schreef:
Balen van de heimwee Kabayo, hopelijk kun je er nog wel van genieten, Zweden is prachtig!

Oeh Dawson dat klinkt goed, gedroeg hij zich een beetje of was het een energiebommetje?


We sederen hem uit voorzorg een beetje :o

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:27

Dawson
Ik ben in zweden voor 2 weken lange stage :D Ja mijn vriend is heel lief voor mijn paard <3 Hij is weekends bij mijn ouders , dus ook bij mijn paard (Zilver staat bij mijn ouders)
Heerlijk dat hij weer buiten heeft gekeken !

Odenxia. Lief :* Gelukkig voel ik mij steeds een beetje beter. En gelukkig komt de dag van terugkomst alleen maar dichterbij. Nog 10 dagen te gaan :Y) Maar het is hier wel leuk! En erg lieve mensen
Spannend bijna wegbrengen! Mijne gaat ook al bijna :):) prachtige trailer!!

Wennie mooie bijleespost! Dankjewel :) over custom , ik weet niet of de zadelmaker hem slecht passend heeft gemaakt of er lang geen controle is geweest? Een zadel kan ook beetje vervormen en onderhoudt is ook zeker nodig. Mag ik vragen welke je had? Hoe ze heette. Mag ook via pb.
Ook hele verbouwing in de mond zo te lezen. Ziet er braaf uit met zadel!

Dankje annetteflame. Het is hier zeker prachtig!

Welkom eefjelief!

Zilver vermaakt zich wel als ik weg ben :')

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:18

@wennie ziet er goed uit!

@dawson, oh wat fijn dat ze weer buiten kan!!

@ anetteflame, zier er ontspannen uit zeg! Bij het hangen bij de mijne was dat toch vaak kop omhoog en wat spanning, bij jou duidelijk niet!

@odenxia mooie trailer seg! lijkt me zo fijn lekker erop uit.

@kabayo, lastig van je heimwee! Maar dit zal vast wel beteren. Zilver ziet er happy uit!

Ik heb vandaag echt meega fijn gelongeerd. Eerst gewoon normaal, dan beugels naar beneden en daarna de longe door binnenste bitring en aan de singel bevestigd. Helemaal geen probleem! Naja soms mini reactie maar het ging echt goed.

Daarna even proberen te leren dat ze moet stil staan aan het krukje, is ze nog niet helemaal mee weg. :+ Ze wil steeds terug naar mij toe draaien. Dus ook bena een half uurtje mee bezig geweest, en dan als laatste nog even rustig gewoon op gezeten. Ze deed niks! Morgen eindelijk nog eens les!! Ben super benieuwd hoe dat gaat. Wil dat mijn instructeur haar rijd morgen, even kijken of dat een groot verschil is omdat ik zelf best onzeker ben.
Afbeelding

Ook nog nieuw super mooi Whitacker dekje gekregen van mijn zus!! Heel blij mee
Afbeelding

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:04

Annette wat een ontzettend brave pony zeg!!

kabayo ik hoop dat je het ondertussen wat meer naar je zin hebt en je heimwee wat minder is, heimwee is knap lastig, sterkte daar en probeer te genieten van al het moois.

Dawson wat zal ie blij zijn!!!

eefje wij wonen in drenthe, vlakbij Assen

wennie braaf hoor met zadel!

km mooi dekje...enne hoe ging de les?

hier verder geen nieuws, vorst sneeuw en nattigheid gaat niet goed samen...volgende week is ghadir weer aan de beurt, hij loopt gewoon lekker buiten overdag en iedere dag mag hij even in de rijbak rollen en gek doen als hij wil want die is wel dooi.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:59

Ja les is niet kunnen doorgaan super jammer maar de helft van de piste was bevroren.. volgende week beter hopelijk. Heb wel dat grondwerk huiswerk gekregen en wil een proberen hoe ze het aan de longe doet met een balkje!

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 12:57

Km balen dat de les niet doorging. Hier was het vanochtend -6 :brr:
Longeren klinkt goed zeg!!
Zo knap paard <3

Tineke lief dat je er naar vraagt! Op dit moment geen last meer van heimwee! Ik tel alleen wel de dagen af :+ Heb het hier nu wel naar mijn zin! Ben alleen elke dag 3 uur al klaar en verveel mij dan een beetje helaas

Het is hier prachtig <3
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:11

Jammer van de les km

Kabayo ziet er wel prachtig uit zeg! Jammer dat er dan na 3 uur niets meer te doen is, dat zou een heel stuk schelen. Dagen afstrepen dan maar.

odenxia

Berichten: 1301
Geregistreerd: 12-03-09

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 15:48

Wow kabayo schitterend. Nog even volhouden!
KM, balen van je les. Maar wat een knappe schimpie zeg en staat leuk dat bordeaux rood.

Kensi B3 (v.All At Once x v.Jester) L1+13

Odenxia (v.Goodwill x v.Balder) Voor altijd in mijn hart 12/04/1996 - 19/12/2016

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 17:23

Ik krijg het hier écht niet meer bijgebeend |(

Wow Kabayo, wat een mooi sneeuwlandschap!! Geniet er maar van. Al kan ik mij goed voorstellen dat de gedachten soms afdwalen naar paardlief, heb mijn dieren nog nooit zo lang niet gezien dus zou het ook knap lastig hebben.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 20:01

Gelukkig is het mooi daar @kabayo! Wat voor stage loop je? Bijzonder dat ze geen werk voor je hebben kom je van zo ver Haha.
Probeer er toch beetje van te genieten! Je bent zo weer terug en anders heb je misschien spijt dat je niet meer hebt genoten van de ervaring!

AnnetteFlame

Berichten: 1434
Geregistreerd: 31-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 20:03

Bedankt nog iedereen voor de lieve reacties!

Wennie, fijn dat hij het goed doet met zadel!
Odenxia een nieuwe trailer!! Dat worden nieuwe avonturen, superleuk!
Kabayo Zweden is zooo prachtig!
Km top dat je hebt gezeten en dat het goed ging!

Hier voor de 2e keer gezeten en zelfs wat stappen gezet. Foto is een still van een gopro filmpje :D
Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, Maaike_Ma, Mark0919 en 44 bezoekers