Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:29

Paljaslaura; Super dat Harley niet gehoest heeft en hij zo braaf was na die paar rondjes!

Melissa_93; Heerlijk een weekendje weg! Ken weer veel geleerd bij de clubles.
Wat gaaf van de oefenwedstrijd! Geweldig dat Ken het 2e rondje zich al zo veel beter voelde bij alles.

xSanne; Ik vind de jouwe echt zo leuk! :D Heel fijn type.
Oh wat super van het hangen en been er al over kunnen doen!!
Apart he dat het via de andere kant zo anders is :').

Murosch; Wat geweldig!! Super Veronia! :D

Nouklime; Geweldig dat hij zo braaf was!! Haha spiegels blijven ook leuke dingen.
Filmpje ziet er an sich fijn uit. Je zou hem van mij alleen nog een stuk meer echt met je been naar je hand mogen rijden. Echt voorwaarts rijden. Het lijkt alsof hij zich vaker net wat inhoud. Dan zal het wisselen in zijn hoofd/halshouding ook stabieler worden :).

Amado; Leuk filmoverzicht zo! Hihi ja begrijpelijk dat je toen toch maar niet bent gaan mennen.

K_m; Balen van de koliek zeg! Gelukkig is het goed afgelopen.

Mirjamalvaro; Aggos, was Sterre er een beetje vanaf op wedstrijd. Toch nog nette punten dan inderdaad.
Balen van je lijf zeg! Rust roest zeggen ze altijd.. dat gezegde gaat écht op.

Zitten wel wat met kneusjes in het topic zeg :+ Hier eerder gediagnosticeerd met fibromyalgie maar ik heb de ziekte van lyme. En ADHD, goede combi.
Heb ook een tijd net niks gekund, maar kan inmiddels al weer véél meer dan ik überhaupt ooit nog gedacht had. Vorige paard zelfs verkocht omdat mijn lijf niet meer deed wat wel ‘moest’.
Tijd gehad dat ik echt niks qua inspanning kon, 24/7 zenuwpijn, dat zelfs mijn vriend mijn eten moest snijden. Kon nog net eten met het bestek oppaken en dan was ik kapot.
Wat voor mij heel erg geholpen heeft is het gebruik van PeaPure pillen van Vitals. Misschien dat jullie daar ook bij gebaat zijn?
Nu moet ik nog wel opletten met wat ik doe maar ik kan al weer zo veel dat ik mezelf rijk reken met alles dat ik kan!

Hier van de week nog een keer met Baby ergens gaan lessen. Vriendin heeft helaas niet meer genoeg tijd om ons fatsoenlijk te begeleiden dus dat houd op. Ging an sich wel oke maar merkte toch weer dat de spanning in haar lijf pas na +/- 30 min weg gaat. Ze had ook nogal wat energie dus dat hielp niet mee.
Ook heeft ze haar 1e buitenrit gemaakt! Met een hele stoet haha. Waren met 1 pony + ruiter, 1 handpony, 2 fieters, 2 mountainbikers, 3 loslopende honden, mensen te voet + een auto die op de weg achter ons reed. Ze was super braaf en heeft heel dapper de meeste tijd voorop gelopen!
Afbeelding

Donderdag mochten Krisje en ik model staan voor een workshop van een fotograaf. Echt heel gaaf! Ook toen was ze ondanks dat ze toch wel druk was en liever bokkend en met 4 benen de lucht in springend toch wel braaf. Liet zich iig corrigeren en had ook rustige momenten. Tis ook wat, nog nooit in een soort van bos o.d. geweest en dan moet je daar wat gaan stilstaan ;).

Afgelopen zondag een clinic gehad met beide. Baby deed goed haar best en kreeg al wat meer lossigheid in haar lijf. Liet al een stuk sneller los dan bij de les. Voor Krisje was ik zelf best wel gespannen maar daar ben ik erg goed mee geholpen! Was vooral mentale training haha. Ze was echt super braaf en liep heel fijn! Was wel erg groot in een bak van 30x60.
Afbeelding


melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 20:25

Mirjam mooi 2 puntjes. Kyara last van de tanden..

Laura wat super dat hij het zo fijn oppakt! Voor je het weet zit je erop!

Murosch inderdaad wel fijn 2 proeven. Had zoiets van als ze echt op is na de 1e starten we de 2e niet maar ze was nog lekker fit, en dan is het toch heel ifijn dat ze het 2e rondje al heel wat meer vertrouwen heeft.

De ander mooi geschoren, super dat het vrij makkelijk ging!
Wat een leukerd ook! Kaal staat m goed!
Wat naar zeg van je ziekte.. Kan me goed voorstellen dat je je soms wel zorgen maakt over je toekomst..

Mirjam wat rot dat je met best veel 'beperkingen' moet leven.. Lijkt me naar om soms zo weinig te kunnen.. Is er ook geen ander werk waar je deeltijd wel wat kan doen? Kan me voorstellen dat helemaal niet werken op den duur ook niet leuk is.

Patty wat jammer dat je vriendin niet meer de tijd heeft om jullie te helpen.. Nu opzoek naar iemand die je kan helpen?
Super van de 1e buitenrit, ga je de 2e keer alweer wat makkelijker
Leuk zo'n clinic! Super dat ondanks je spanning Krisje ook toch zo braaf was! En Baby alweer fijner dan de les, top!

ken vanavond even gereden, morgen de tandarts en dan krijgt ze sowieso even een paar dagen vrij.

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

mirjamalvaro

Berichten: 14644
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 21:45

Patty wat een knapperds, dapper zo op 1e buitenrit!

Melissa, probleem is ook dat mijn dagen heel wisselend zijn. Sowieso lukt wakker worden voor 9.30 niet, dan nog uur nodig om op te staan. Rond 15.00 stopt mijn lichaam gewoon. En bij slechte dagen start hij gewoon weg niet op, zoals vandaag 0.0 gedaan.
Nu ga ik thuis werken, in eigen bedrijfje met hulp. Kan ik toch wat doen voor mijn centjes. :))

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 22:17

Melissa_93; Vind het ook erg jammer! Maar zonder enige vorm van stabiliteit wordt het toch lastig... Ik heb diegene bij wie ik nu 2 x ben gaan lessen met Baby gevraagd of die wellicht tijd heeft/kan maken om Krisje 1 x p.w. te komen rijden/lessen en ook les te geven met Baby. Krisje is bij haar en haar partner ook ruitermak gemaakt. Bij hem gaan we nu ook springles proberen.
Was nog even afhankelijk van wat dingen of zij het zou redden om naar hier te komen, dat krijg ik nog te horen. Iedere keer op en neer met de trailer is ook geen optie helaas.

Ben benieuwd of de tandarts wat vind bij Ken.

Dankje Miriam, vond het ook heel stoer van Baby!
Fijn dat je thuis toch wat aan de slag kan. Dan kan je waarschijnlijk ook zelf je dagen, tijden en rustmomenten indelen of niet? Wat voor bedrijf is het?

paljaslaura

Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 22:33

Lekker hoor het bos in Pattypaard! En wat fijn dat Krisje beide activiteiten braaf doorlopen heeft :)
Wel balen van je vriendin maar hopelijk werkt het met de nieuwe persoon die je gevonden hebt.

mirjamalvaro

Berichten: 14644
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 22:55

Klopt Patty.
Euhmm nou ja "bedrijf" het moet nog officieel aangevraagd, maar de voorbereidingen zijn al goed gaande. 2 stallen voor pensioen, 2 voor fokkerij en 1 voor verkoop. De paarden in dus. Het zal niet veel verdienen, aks ik er maar rond vsn kan komen.

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

xSannee

Berichten: 4341
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 09:48

Mirjamalvaro, wat naar als je lichaam zo tegenwerkt...

Thanks Pattypaard! *D
Andere kant blijft vreemd haha
Gaaf op buitenrit! Stoer! Kan niet wachten tot wij kunnen, je kunt zo mooi rijden hier :+:

Jammer van je hulp.. dat is altijd lastig! Hopen dat je instructie kan!

Gaaf Mirjamalvaro! Hopen dat het goed gaat!

Ik heb vorie week nog een keertje er op gezeten en ook gestapt! Deed ze heel braaf, schrok een keertje maar kon die stress eigenlijk meteen wel weer parkeren!
Daarna op vakantie gegaan dus ze heeft een mini vakantie haha. Vriendin/hulp longeerd d'r af en toe.

En gister APKtje gehad bij de standarts. Stalgenootje was zo lief om daar even bij te blijven maar dat was zo gedaan, even wat kleine haakjes weg vijlen, verder niets. Dus kunnen weer lekker aan de slag komende week *D

mirjamalvaro

Berichten: 14644
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 18:51

Hier vandaag ook tandarts bij Kyara. Wat scherpe randjes en paar kleine wondjes op de wang. Sinds gisteren at ze in rare houding, hopelijk is dit nu dan gelijk over.
Ze is wel duidelijk aan het wisselen, kiezen en 2 voortanden.

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 20:04

Mirjam fijn dat je dan vanuit huis een eigen bedrijfje kan starten! Wat voor bedrijf/richting?

patty hopen dat ze tijd kunnen vinden om jouw te helpen met beide paarden!

Sanne heerlijk even op vakantie, geniet ervan!
Super dat je al wat gestapt hebt, en toch ook altijd wel een fijn gevoel dat als ze eens schrikken ze ook weer snel terug bij de les zijn!
Tanden weer mooi glad :)

Ken vandaag ook de tandarts gehad. Ze had ook aardig wat haken dus dat is mooi weer glad gemaakt. Kiezen had ze nu allemaal gewisseld en de 2e serie snijtanden nog niet maar zal ook niet lang duren.
Kunnen we er mooi weer half jaar tegen aan

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

xSannee

Berichten: 4341
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 22:26

Haha allemaal even naar de tandarts geweest! Toevallig!

Ik ben weer terug van vakantie en rechtstreeks even door gegaan naar stal om te knuffelen. :+:
Afbeelding

Vermoed dat ze volgende winter aan de voorkant uit d'r deken is gegroeid _O-

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 10:06

Geinig Jack gaat vrijdag naar de tandarts!

Beetje weinig gereageerd maar ben niet zo'n winterruiter haha! Vind het helemaal niks in het donker rijden hebben jullie daar ook last van? Ze zijn bij ons op stal wel bezig met een nieuwe rijbaan waar ook goeie verlichting komt dus hoop dat ik dan wel gewoon lekker kan rijden want nu hebben we gele verlichting en ik ga daar zo slecht op haha.

Wodka Lime: He´s my own little fairy tale - Z1+9 geblesseerd & fulltime levensgenieter
Jaqguard-D: #Babyjack M1+3

Wodka Lime, Mijn fulltime levensgenieter + 1 jaar samen met #Babyjack

xSannee

Berichten: 4341
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 12:05

Wij hebben gelukkig een binnenbak *D, en een buitenbak met goede verlichting én een longeercirkel die goed verlicht is. Ben een beetje verwend daarin haha!

Voor mij is 's avonds dus ook niet zo'n probleem. Loop gerust nog om 10 uur op stal te scharrelen.

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 12:25

xSannee haha ja dat heb ik ook allemaal gehad die luxe alleen 2 jaar geleden de keuze gemaakt om te verhuizen naar meer basic in ruil voor hele dagen buiten voor mijn paarden. Ik ben ook totaal geen wintermens met die koud en wind en regen bah doe mij maar lekker de zomer!

Wodka Lime: He´s my own little fairy tale - Z1+9 geblesseerd & fulltime levensgenieter
Jaqguard-D: #Babyjack M1+3

Wodka Lime, Mijn fulltime levensgenieter + 1 jaar samen met #Babyjack

mirjamalvaro

Berichten: 14644
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 19:15

Ik train ze op de dag. 'S-avonds sowieso te ziek om dan nog wat te doen (behalve internetten, netflix oid :') )

Wat een heerlijk weertje vandaag. De 4 jarige mocht aan de bak.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kyara is zichzelf niet helemaal, lijkt ook flink vermoeid. Hopelijk knapt ze snel op.

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

jacqii

Berichten: 333
Geregistreerd: 22-10-06

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 19:34

wat een vriendelijk beeld om naar te kijken mirjamalvaro.

Famboline

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 19:38

Heerlijk weertje he! Plezier straalt eraf op de foto’s.
Probeer je handen iets hoger te houden en te doen daardoor Kun je je armen niet zo vasthouden en aanspannen of je hoofd door een touwtje omhoog getrokken wordt.

mirjamalvaro

Berichten: 14644
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 19:44

Dank je jacqi
Sbravour, mijn armhouding is wel een ding. Of te laag, of te hoog, te ver naar achteren. Ooit krijg ik het goed hoop ik. :')

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

paljaslaura

Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:11

Wat glimt ze mooi mirjamalvaro!

xSannee

Berichten: 4341
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:15

Ziet er inderdaad fijn ontspannen uit!
Herkenbaar hoor van de wisselende armhouding...

Hier de afgelopen 2 dagen weer bezig geweest met het grondwerk. Net les gehad en dat deed ze weer zo knap :+:

Travers heeft nog iets té veel voorkeur, het liefst doet ze dat elke keer _O-

Hier een klein stukje van gister, beginnetje is er :)

Muronia

Berichten: 19500
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 11:30

Jeetje mirjamalvaro dat is niet niks allemaal. Respect voor wat je allemaal presteert zeg! En ik denk ook dat zoveel mogelijk bewegen beter is dan niks doen, daarmee roest je zo snel vast.

Pattypaard jeetje jij ook al, welkom bij de club. Hoe hebben ze bij jou de Lyme gevonden als ik vragen mag? Bij mij hebben ze daar ook op getest (bloedtest) maar niet gevonden. Nu las ik dat het soms heel moeilijk in het bloed te traceren is. Ik twijfel ook wel eens of ik wel de goede diagnose heb gekregen.

Wat balen dat je vriendin geen tijd meer heeft om jullie verder te helpen. ik hoop dat je snel iemand anders daarvoor kunt vinden. Krisje is wel een beetje een hittepit geloof ik? Ik vind het wel een heel mooi dier. Fijn dat de buitenrit met Baby zo goed ging.

Mirjam wat heerlijk dat je thuis iets gaat opzetten. Ik moet wel voltijd werken omdat ik hoofdkostwinner ben. Dat is best zwaar soms, maar met pijnstillers sleep ik me nog aardig door de (werk)dagen heen.

Fijn dat de paardjes weer door de tandarts check zijn gekomen Melissa en Sanne en Mirjam! Toevallig allemaal tegelijk haha.

Sanne leuke vakantie gehad?

Hebben jullie het idee dat jullie paarden nog aan het groeien zijn?

Nouklime ik heb niet anders dan een buitenbak dus we zullen het moeten doen met wat er is. Op dit moment is 1 van mijn bak lampen stuk dus ik heb eigenlijk te weinig licht om 's avonds te rijden. We plannen het nu zoveel mogelijk overdag. Ik las dat de vorst in de aantocht is. Daar zie ik erg tegenop, dat is toch vaak de tijd dat er weinig tot niks gedaan kan worden hier en ik wil zo graag doorzetten.

Wauw mirjam dat ziet er super uit! Inderdaad mogen je handen iets hoger.

Mooi Sanne! Leuk om er zo mee bezig te zijn. ik kan zoiets zelf dus niet door mijn lijf. Na 3 rondjes ben ik op. Ook met longeren krijg ik vaak erg last van mijn armen (het vasthouden van de longeerzweep is al een ding bijvoorbeeld).

Veronia had een tijdje niks gedaan maar gisteren ben ik er eens weer op gestapt. Voor mijn eigen gevoel eerst even aan de longe gezet omdat het even geleden was en gisteren was het erg mistig en koud, ik wist niet of ze daar wat heter op zou zijn. Viel alles mee gelukkig en ze was erg braaf.

Afbeelding

Samen met haar moeder in de baan
Afbeelding

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 12:59

Sanne heerlijk na je vakantie even knuffelen! Haha die gaat wel uit zn deken groeien ja :P
Toen ik Ken van de week onder de deken zag staan gaat ie denk ik volgend jaar ook niet meer in een 195 passen. Heb nu via fb een mooie nieuwe staldeken voor weinig kunnen kopen en dan zien we volgend jaar wel weer

Nouklime ik rij ook veel en veel liever bij daglicht. Kan er prima om rijden maar daglicht is toch wel veel prettiger.

Mirjam lekker aan het werk et de 4 jarige. Kyara alweer wat fitter?

Ziet er fijn uit Sanne!

Murosch Ken is nog flink aan het groeien. Instructrice dacht dat ze zeker nog wel een cm of 5 bij zou komen :j Ze staat op moment achter ook weer hoger
top dat Veronia zo braaf was, heerlijk!

Ken had ook even een paar dagen vrij. Gisteren weer even kort een rondje gedaan en dat ging braaf. Was opstappen en wegrijden :D

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

mirjamalvaro

Berichten: 14644
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 14:19

Ik denk dat dit het probleem is... en dit is foto van vandaag dus NA tandarts bezoek.
Afbeelding
Lijkt of oude tand if gebroken is, of een nieuwe "extra" tand die dwars door het tandvlees heen breekt. Iig iets waar wat aangedaan moet worden. Lijkt ook wat ontstoken. ;(

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 14:34

Oei niet lekker. Wat zij de tandarts er van?

mirjamalvaro

Berichten: 14644
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 14:35

Heb nog geen contact opgenomen. Maandag maar even doen.

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 16:17

Ah, klinkt wel leuk Mirjam! En gewoon zelf in te delen wat je wel en niet doet natuurlijk. Lukt het vandaag niet dan zie je morgen wel weer :).
Wel heerlijk dat je zo overdag kan rijden! Heb je ook rugklachten? Lijkt alsof je wat meer op je kont mag gaan zitten en je bekken wat meer naar voren mag gaan kantelen zodat je wat rechter kan zitten.
Oeh dat ziet er niet lekker uit inderdaad. Lijkt alsof de tand die eruit wil geen ruimte krijgt van de andere en er dan maar op een andere manier uit probeert te komen. De andere wil misschien niet loslaten?

Fijn dat er niets spannends aan de hand was bij de tandarts Sanne! Hihi heerlijk even knuffelen.
Leuk filmpje! Ze doet het enthousiast haha.

Ken ook lekker naar de tandarts geweest! Ook fijn dat er niks spannends was.

Nouklime, ik kan gelukkig bij de buren in de binnenbak rijden met licht. Heeft wel een erg laag dak wat niet altijd even veilig voelt O:). Bij de paarden is wel alles vrij donker, maar ja, daar zouden nog lampen gemaakt kunnen worden.
Wel heel grappig dat er zo veel zijn die net nu de tandarts laten komen haha!

Murosch; Ik ben er ‘toevallig’ achter gekomen doordat wij met ons verhuisbedrijf een bedrijf verhuisd hebben dat gespecialiseerd is in lyme. Daar aan de praat geraakt en toen breed laten testen (op eigen kosten). Bloed is toen opgestuurd naar Duitsland voor onderzoek en daar kwam uit dat ik toch echt Lyme heb terwijl ze met de NL testen zeggen van niet.
Schijnt vaker voor te komen dat er de diagnose fibro gegeven wordt terwijl mensen achteraf lyme blijven te hebben. Mocht je jezelf nog eens willen testen kan ik je hun aan raden.
Ondanks de lange tijd dat ik het al heb hebben ze mij toch nog geholpen met een natuurlijk behandeling waardoor ik nog een stuk meer kon dan ik al weer kon. https://www.prohealth.nl/
Ja Krisje is vooral qua karakter een hittepetit hihi. Die kan zo omslaan en als die ergens geen zin in heeft merk je het wel zegmaar. Baby is momenteel meer hittepetit, gas erop en gaaaan :').
Top dat Veronia weer zo braaf was, heerlijk!

Krisje heeft sinds de clinic zondag vrij gehad. Hopelijk vandaag weer even aan de slag, anders morgen.
Met Baby vooral wat balkenwerk gedaan en geoefend controle daar bij houden ipv als een idioot er over heen rennen. Ze heeft zich ineens bedacht dat dat eigenlijk nog leuker is :+
Gisteren weer sinds 2 maanden een parcours gaan springen. Was showjumping met Pieter Kersten, 15 min met 2 combi's. Idee is leuk maar je krijgt te weinig begeleiding in die korte tijd. Baby was weer heel braaf, ook ondanks alle fouten die ik maakte. Ik reed echt knudde :o

Ze vond ook dat het wel wat hoger kon :') ik vond het al hoog genoeg :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Domiinique, Faya__, Fenders, IndianSu, Kirsha, Laj1, Speirs en 100 bezoekers