Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:55

Ik ga morgen even bijlezen maar mirjam, wat een ellende. Ik denk aan jullie..

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje


mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 12:51

Kyara gaat voorzichtig vooruit. Bloedwaardes wat verbeterd, eet goed gras
Mest nog steeds hetzelfde.

Als het zo blijft is het kwestie van tijd dat ze beter word. Verstoppingen moeten nu zacht worden en er dan uitkomen.
Artsen waren voor het eerst niet ontevreden.pfffff

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 14:59

Sanne super dat je les zo goed ging! soms is dat wel even fijn zo'n opheldering!

Mirjam duimen draaien :(:)

Oh van die lekkere rodeo sprongen Laura.. Beter van niet haha

Mirjam wat fijn dat het iets de goede kant op gaat! Hopen dat deze stijgende lijn vasthoud!

Kendall gisteren weer gereden, ze was eerst even wat gespannen, denk door de wind en donker etc. Uiteindelijk wel lekker ontspannend kunnen rondsturen :)

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 12:36

Nog steeds niet ontevreden. Als ze niet hoeft te mesten is ze blij paard. Moet ze mesten word ze onrustig, rollen etc. Ze gaat dus ook van contineu infuus af en krijgt nu 3x per dag grote hoeveelheid ingespoten.

Bloed vervetting werd erger, dus ook dwangvoederen.

En ze gaan preventief handelen tegen hoefbevangen, voetjes koud inpakken etc.

Maar DA vind toch dat ze babysteps vooruit gaat, dus dat is mooi.

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 13:08

Mirjam fijn dat er toch een stijgende lijn in lijkt te zitten! Hopen dat dit zo aanhoud!

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 19:30

Mirjam hopelijk zet de trend zo door en blijft het de goede kant op gaan. Wat sneu als ze zo'n pijn hebben..

Sanne oh wat herkenbaar, dat moeten blijven rijden. Dat is ook mijn missie. Ik ben soms wat te makkelijk, als het gaat dan is het goed toch? Nee dus. Koppie erbij houden en aan het werk :)

Paljaslaura aii dat is een echte boevenstreek, brrr. Met bolle rug is helemaal niet fijn.

Melissa gelukkig dat de spanning eruit zakte en je toch nog fijn hebt kunnen rijden.

K-M, nouklime en SBravour hoe gaat het bij jullie?

Francien die pakt het mooi op zo te lezen!

MiesjeX oeps, dan toch maar weer aan de slag ermee :)

Wij hebben vandaag stiekem ons officiele B-debuut gehad. (afgelopen herfst een keer een onderlinge gereden). Ik heb een verslagje op mijn facebook gezet, die zal ik hier even plakken:

Vandaag heel stiekem ons officiele B-debuut gehad. Niemand wist ervan dus we konden rustig op pad :). Het was een hele ervaring voor ons beide. Voor Veronia het rijden tussen andere paarden, in een andere omgeving en natuurlijk het ritje met de trailer. Voor mij om te leren om nu eindelijk van mijn wedstrijdspanning af te komen en weer te leren genieten van het fenomeen "wedstrijd".

Enfin, eenmaal aangekomen konden we meteen beginnen met het losrijden in de inrijhal. Na een paar rondjes te hebben gereden daar ging het eigenlijk heel prima. Ik kon ontspannen en best lekker rijden met de jongedame.

Toen waren we aan de beurt en mochten we naar de wedstrijdhal. Eenmaal daar, was het toch wel weer heel spannend. De eerste klus was om Veronia de bak helemaal rond te krijgen en dat was geen makkelijke.. Uiteindelijk, met wat hulp van mijn geweldige instructeur, lukte het en konden we beginnen. De eerste proef stond voornamelijk in het teken van de enge omgeving en het zo goed mogelijk proberen er doorheen te rijden.Er zaten een flink aantal storingen en haperingen in de proef, maar het is gelukt om hem uit te rijden. Dat is al wat!

Meteen daarna mochten we de tweede proef rijden. Inmiddels had ze de bak al een beetje gezien en ik merkte dat ze op stukken al een heel stuk fijner begon te lopen. Ik kon me meer concentreren op de onderdelen van de proef en dat voelde al heel anders. Helaas toch nog een paar storingen, maar wel al veel beter dan de eerste proef.

Het liefste hadden we nog een derde proef erachteraan gereden, want dat was vast nog veel beter gegaan, maar natuurlijk kan dat niet.

Al met al heel blij dat we zijn gegaan en net voor de storm weer veilig thuis waren. Fijne adviezen op het protocol en de beste tip, veel kilometers maken! Dat gaan we zeker doen :). En die punten.. nou, nog 6 puntjes beter dan hebben we die eerste winstpunt, komt vanzelf en wij hebben er zin in!!

Ook nog een paar plaatjes erbij voor het beeld :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En we hadden er een paar van deze bij
Afbeelding
Protocollen
Afbeelding

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:07

Ik ben zo ontzettend trots op Mn Fries! Wat doet ze ongelofelijk haar best! Mn vriend had gisteren een stukje gefilmd en daar wat foto’s uit geknipt. Persoonlijk vind ik dit voor 2 maanden echt een mooi beeld! Makkelijk nageefelijk ontspannen en leert snel! Na Mn oude paard dr overlijden heb ik geen paard meer gekocht en toen ik de kriebels kreeg toch Ilse maar opgepakt en war ben im er blij mee!Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Roze schoentje

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:13

Murosch schreef:
Mirjam hopelijk zet de trend zo door en blijft het de goede kant op gaan. Wat sneu als ze zo'n pijn hebben..

Sanne oh wat herkenbaar, dat moeten blijven rijden. Dat is ook mijn missie. Ik ben soms wat te makkelijk, als het gaat dan is het goed toch? Nee dus. Koppie erbij houden en aan het werk :)

Paljaslaura aii dat is een echte boevenstreek, brrr. Met bolle rug is helemaal niet fijn.

Melissa gelukkig dat de spanning eruit zakte en je toch nog fijn hebt kunnen rijden.

K-M, nouklime en SBravour hoe gaat het bij jullie?

Francien die pakt het mooi op zo te lezen!

MiesjeX oeps, dan toch maar weer aan de slag ermee :)

Wij hebben vandaag stiekem ons officiele B-debuut gehad. (afgelopen herfst een keer een onderlinge gereden). Ik heb een verslagje op mijn facebook gezet, die zal ik hier even plakken:

Vandaag heel stiekem ons officiele B-debuut gehad. Niemand wist ervan dus we konden rustig op pad :). Het was een hele ervaring voor ons beide. Voor Veronia het rijden tussen andere paarden, in een andere omgeving en natuurlijk het ritje met de trailer. Voor mij om te leren om nu eindelijk van mijn wedstrijdspanning af te komen en weer te leren genieten van het fenomeen "wedstrijd".

Enfin, eenmaal aangekomen konden we meteen beginnen met het losrijden in de inrijhal. Na een paar rondjes te hebben gereden daar ging het eigenlijk heel prima. Ik kon ontspannen en best lekker rijden met de jongedame.

Toen waren we aan de beurt en mochten we naar de wedstrijdhal. Eenmaal daar, was het toch wel weer heel spannend. De eerste klus was om Veronia de bak helemaal rond te krijgen en dat was geen makkelijke.. Uiteindelijk, met wat hulp van mijn geweldige instructeur, lukte het en konden we beginnen. De eerste proef stond voornamelijk in het teken van de enge omgeving en het zo goed mogelijk proberen er doorheen te rijden.Er zaten een flink aantal storingen en haperingen in de proef, maar het is gelukt om hem uit te rijden. Dat is al wat!

Meteen daarna mochten we de tweede proef rijden. Inmiddels had ze de bak al een beetje gezien en ik merkte dat ze op stukken al een heel stuk fijner begon te lopen. Ik kon me meer concentreren op de onderdelen van de proef en dat voelde al heel anders. Helaas toch nog een paar storingen, maar wel al veel beter dan de eerste proef.

Het liefste hadden we nog een derde proef erachteraan gereden, want dat was vast nog veel beter gegaan, maar natuurlijk kan dat niet.

Al met al heel blij dat we zijn gegaan en net voor de storm weer veilig thuis waren. Fijne adviezen op het protocol en de beste tip, veel kilometers maken! Dat gaan we zeker doen :). En die punten.. nou, nog 6 puntjes beter dan hebben we die eerste winstpunt, komt vanzelf en wij hebben er zin in!!

Ook nog een paar plaatjes erbij voor het beeld :)
[ [url=m/EArnfh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oel96y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EzQAIZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/evYFcJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En we hadden er een paar van deze bij
[ [url=m/Sua3go.jpg]Afbeelding[/url] ]
Protocollen
[ [url=m/1lNDSZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw echt super goed!! En wat een leuk paard!!

Roze schoentje

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:24

Murosch wat gaaf dat jullie officieel gestart zijn! Super dat je uiteindelijk fijn de baan rond kon sturen, samen weer mooi veel ervaring opgedaan, gaat het de volgende keer alleen maar makkelijker van!
En dat zijn toch prima punten zo voor de eerste keer, lekker km's maken en dan komen de punten gauw genoeg!
Zitten wat hele fijn plaatjes tussen!

Francien die sjouwt er lekker overheen! Voor het mooie mag nog wat meer halslengte maar he voor 2 maand kun en mag je natuurlijk niet alles verwachten.


Kendall mag volgend weekend weer mee voor een BB wedstrijdje :)

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:15

Murosh! Wat lief dat je vraagt hoe het gaat!
Het gaat ontzettend goed bij ons. Onderwijl een zadel aangemeten gekregen en lekker aan het draven ohz. Helaas geen tijd meer om hier elke week bij te reageren, daarom niet meer zo actief, maar ik lees wel!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 22:31

Murosh wat goed, knapperd!
En een heel knap friesje.
Mooi zadel hierboven.

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 23:51


MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

xSannee

Berichten: 4345
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 00:04

Oh Mirjam... sterkte.. ik blijf duimen! Wat een nachtmerrie...

Murosch; STOER! Heel gaaf! Nu lekker kilometers maken <3
Wedstrijdpakkie staan jullie goed *D


En dat blijven rijden heb ik vandaag in m'n kop gestampt haha.
Maar ze was superbraaf! Stalgenootje was aan het springen en dat was de eerste keer dat ze hindernissen zag :+ maar ze gaf er helemaal niets om _O-
Dus ik was blij én ik heb weer fijn gereden.

Francien; fijn dat ze het zo goed oppakt! Zou idd wag mwer lengte mogen maar ach, na 2 maanden!

Mooi zadel SBravour! Lekker bezig dus!

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 00:04

Wat super lief dat je het vraagt murosh! Allereerst gefeliciteerd met jullie debuut echt heel tof!!

Hier heel stilletjes.. schudden gaat nog slecht en ik ben nu nog een paar dingen aan het uit proberen maar ik vrees dat het eerlijkste is om haar te laten inslapen. Hoe verdrietig het ook is maar het kan echt niet verder zo. Breekt m’n hart echt maar ik ga er nu zo kapot aan en Callista is niet pijn vrij. Ze staat nu op een kuur medicatie 28 pillen van 800 Mg per dag en nog werkt het niet.. ga hierna nog de osteo en cranio hun werk laten doen maar het moet ergens stoppen, ik zit er echt beetje doorheen elke keer er naartoe en weer miserie. Helpt ook niet dat de vorige eigenaresse ineens vanavond foto’s van Callista op haar instagram zit te posten met hoe ze haar mist.. ze weet hoe slecht het gaat met callie en ik voel me echt een slecht baasje daardoor ofzo.. achja probeer het me niet aan te trekken maar lig toch maar mooi weer wakker in bed en kan wel weer janken. Leuk is helaas anders..

Ik vind het wel echt ontzettend leuk te zien hoe een grote stappen jullie allemaal maken! Echt heel tof. Ook iedereen in dit topic heeft zoveel respect voor hun paarden is echt heel mooi om te zien!!

xSannee

Berichten: 4345
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 00:06

Nou k_m voel je geen slecht baasje hoor! Jij doet er echt alles aan om het voor je paard op te lossen :(:) en daar kunnen heel veel paardeneigenaren een voorbeeld aan nemen!

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 00:13

Oh wat triest k_m. Vraagje woon jij in kustprovincie of meer richting de bossen?

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 00:19

mirjamalvaro schreef:
Oh wat triest k_m. Vraagje woon jij in kustprovincie of meer richting de bossen?


Ik woon in de Belgische Kempen maar mijn paard schud van regen dus jammer genoeg zou verhuizen voor pollen geen zin hebben.. :(

mirjamalvaro

Berichten: 14648
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 00:26

Prut, dat wou ik inderdaad zeggen. Maandje in kust provinciebom te kijken of het dan weg trekt, nee dus. ;(

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 11:42

Dank voor het vragen Murosh! Gaat goed met Jack we doen oefeningen die we gekregen hebben van de osteopaat en een beetje longeren en aan de hand werken. Zaterdag ga ik er weer een zadel opleggen en als hij dan goed reageert klim ik erop. ben heel benieuwd! Super gaaf je eerste wedstrijd! Vond je het zelf niet onwijs spannend? Ik ben nu al zenuwachtig voor mijn debuut haha! Terwijl ik dat met mijn andere paard Wodka nooit was maar dit voelt weer als een nieuw begin met Jack. Jullie zagen er mooi uit ik vind het een fijn beeld die punten komen vanzelf bij jullie!

@Sbravour ziet eruit als een fijn zadel!

@K_M je bent geen slecht baasje!

@Mirjam jeetje wat zal jij slapelozen nachten hebben zeg ik hoop toch zo erg dat dit snel voorbij is voor je!

Wodka Lime: He´s my own little fairy tale - Z1+9 geblesseerd & fulltime levensgenieter
Jaqguard-D: #Babyjack M1+3

Wodka Lime, Mijn fulltime levensgenieter + 1 jaar samen met #Babyjack

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 16:56

Ik duim voor een goeie reactie Anouk! Succes!

KM: ik kan het mij goed voorstellen. Maar hoe slecht ben je nou werkelijk? Je haalt alles voor haar uit de kast, en zelf het meest gevreesde, haar laten gaan. Ik vind dat veel baasjes daar een voorbeeld aan kunnen nemen. Hoeveel laten hun paard wel niet onnodig lijden?
Ik hoop dat de dingen die je gaat proberen nog wat uithalen. Waarom heeft het vorige baasje haar weggedaan?

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 17:12

SBravour schreef:
Ik duim voor een goeie reactie Anouk! Succes!

KM: ik kan het mij goed voorstellen. Maar hoe slecht ben je nou werkelijk? Je haalt alles voor haar uit de kast, en zelf het meest gevreesde, haar laten gaan. Ik vind dat veel baasjes daar een voorbeeld aan kunnen nemen. Hoeveel laten hun paard wel niet onnodig lijden?
Ik hoop dat de dingen die je gaat proberen nog wat uithalen. Waarom heeft het vorige baasje haar weggedaan?


Ja klopt ben nu weer gekalmeerd was gwn emo door die berichten van haar. Had zo iets van oke bij jou ging het wel goed maar ik kan er niks aan doen dat ze schud!! Maar ja. Ze heeft haar weg gedaan omdat ze een rug operatie had gehad en ze was mega aardig en wou graag contact houden enzo dus was allemaal erg oke. Enkel kwam er deze zomer iemand aan het dak werken en die herkende haar, bleek de stiefvader te zijn en die zei letterlijk tegen de stalbaas 'oh das dat paard dat zo met z'n kop schud'. Heb haar daar op aangesproken maar ze zegt dat ze bij haar heeft geschud van de vliegen en dat het met een vliegenkap over was.. Naja ik wil niemand zwart maken of beschuldigen zonder dat ik zeker ben dus ik doe er geen uitspraken over. Helpt ook niet wordt Callie niet beter van in ieder geval.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:26

Mooi zadel Sbravour!

Sanne super dat ze braaf was en je lekker kon rijden! Niet even een hindernisje meegepakt haha?

KM :(:) :(:) wat ontzettend rot dat Callie nog steeds zo met het hoofd schut en ook pijn heeft..
Duimen dat de osteo etc nog wat voor jullie kan beteken :(:)
En je bent zeker geen slecht baasje, volgens mij doe je er alles aan om het zo goed mogelijk te maken/houden

Nouklime super dat Jack het goed doet, spannend weer erop, maar dat gaat vast goedkomen!
Stom he die spanning. Ik heb Ken nu 2x mee gehad naar een BB wedstrijd. Ben ook nooit zenuwachtig, genoeg wedstrijden gereden in de loop van de jaren maar toch is het met zo'n jonkie wel weer even wennen.

KM zeer waarschijnlijk was het voor haar dus ook wel een bekend probleem.. Zodra callie niet in de regen staat gaat het wel goed?

Ken mocht vandaag modder spetteren. De bak was een beetje nat, maar ze liep er keurig doorheen :) Scheelt denk ik wel dat ze gek is op water.

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

xSannee

Berichten: 4345
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:24

Haha nee! Heb de cavaletti blokken wel gebruikt als "pionnen" voor m'n achtjes en gebroken lijnen _O-
Binnenkort maar eens balkjes meepakken, leuk voor de afwisseling.

Nouklime lekker bezig! Hopelijk gaat het weer goed met het zadel van het weekend!

Oh die van mij is niet zo dol op water _O-
Merk wel dat sinds het nat is in de paddock ze er minder moeite mee heeft. Maar begin van de herfst sprong ze ongeveer 2 meter de lucht in toen ze door een plaz heen moest :')

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:53

K_M heel veel respect voor jouw en hoe je met je paard omgaat!

Ik heb me net ingeschreven voor bestgaande rijpaard bij de Friezen op 11 mei. Hele grote show. Van te voren paar wedstrijden meepakken. Wel snel al maar doelen stellen mag toch? :D

Roze schoentje

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:52

melissa_93 schreef:
KM zeer waarschijnlijk was het voor haar dus ook wel een bekend probleem.. Zodra callie niet in de regen staat gaat het wel goed?


Nop helaas is dat ook heel afhankelijk dag tot dag.. Ene dag gaat het goed, vandaag gaat het slecht..



Echt te zielig voor woorden.. medicatie werkt dus niet maar dierenarts raad wel aan om het af te maken..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, Gub, Isa_Sofie, Manadeluca, Renkle, Vetra en 95 bezoekers