[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Monique1963

Berichten: 8626
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 16:57

En zonet kwam ik met de auto langs het huis en tuin van 'John'. Het hoost hier. Staat Kabir daar met zijn deken helemaal aan flarden half van zijn kont af gegleden. En dus wordt ie ook gewoon zeiknat.

Die deken interesseert me niet, dat is een oude deken van Thor, die toen hij spiksplinternieuw was de eerste dag al in tweeën werd gekl... door Thor. We hebben het toen laten repareren. De deken heeft nog jaren goed dienst gedaan en toen ook de gespen verkl... waren heb ik het aan de voorkant met een groot breed elastiek dichtgenaaid en gaat het om het hoofd heen aan. Dus aan die deken is niets verloren, maar dat arme dier staat nu van de regen in de drup met een stomme deken die halfstok langs zijn lijf hangt. Waar hij waarschijnlijk bij iedere stap op gaat staan.

En dan vraag ik me af, hoe lang is dat al? Ik ben er dacht ik 4 december geweest, dus dat is een week geleden. Als Kabir geen deken gewend was, heeft hij misschien bij de eerste keer liggen het ding al half afgetrapt. Dus dan loopt hij misschien al een week zo. Of is het toevalligerwijs net vandaag gebeurd?

Zal ik morgen weer langsrijden om te kijken of het nog steeds zo hangt? Zo ja dan weet ik dus dat 'John' er ook niets aan doet. En heeft Kabir dan wel genoeg te drinken, want als ze niet eens zien dat het dek er af hangt, krijgt hij dan wel water? Er is geen water in de tuin en hij moet uit een emmertje drinken. Ik mag hopen dat 'John' dan wel meerdere keren per dag een emmer vult, maar ik begin te vrezen...

En 'John' heeft nog steeds niet gebeld voor de wormkuur te komen helpen geven. En ik geloof nooit dat hij brokjes is wezen kopen.

Mijn tweestrijd is zo groot. Aan de ene kant wil ik Kabir gewoon hierheen halen en dan maar zien hoe ik het ga redden met het geld, maar aan de andere kant neem ik dan wel de verantwoording voor hem, dus als er iets is moet ik er ook (financieel) voor opdraaien. En ik heb het nu beter uitgerekend maar ik ga eerder richting 75 euro dan die 50 die ik eerst begroot had per maand.

De andere innerlijke strijd die ik heb, is dat ik vind dat de eigenaar gewoon zelf voor zijn paard moet zorgen en ik wil niet zijn problemen gaan lopen oplossen, vooral niet om dat ik waarschijnlijk nooit een afstandsverklaring van hem krijg en hij crimineel genoeg is, ineens mij iets in de schoenen te schuiven.

Ik moet het loslaten.

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

SassyMoon
Berichten: 287
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:13

Hé bah, mijn handen zouden ook jeuken hoor Monique. Ik voel met je mee. Dat arme paard heeft ook weinig geluk.

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 00:39

Wat ontzettend sneu |(
Als jullie hetzelfde weer hebben als wij hier in Nederland dan is het afzien voor dat dier zonder reserves. Ik haalde vanavond mij merrie binnen en ze stond te rillen van de kou onder haar deken. Dus heb er snel 100 gram onder gelegd. Deken was niet doorgelekt maar het is vandaag zo vies en uur geweest dat het toch te koud was ondanks dat ze eigenlijk teveel spek heeft en daar voelde ik me al schuldig over. Dus kan me heel goed voorstellen hoe machteloos en ellendig jij je voelt bij het aanzicht van Kabir...

Welke maat deken heeft hij? Misschien heb ik nog wel iets liggen dat ik naar je op kan sturen.

[RIJ-ITP] Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen
Continuing doing what you always did while expecting another result is a definition of insanity
viewtopic.php?f=147&t=1575998

Monique1963

Berichten: 8626
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-17 01:21

Nee ben je gek, erg lief bedoeld, maar we gaan er geen "help Kabir de winter door"topic van maken. Als het per se moet heb ik uiteraard ook nog dekens. Callas en Bubbels hebben/hadden allemaal dezelfde maat als Kabir.

Maar dat is precies waar het om draait. De eigenaar moet gewoon zelf zijn verantwoordelijkheid nemen. Hetzij door er zelf voor te zorgen, hetzij door afstand van het paard te doen.

Dat eerste doet hij niet, hij zorgde niet voor zijn paard, paard ontsnapt, zorgt voor ellende en toen dumpte het bij goedbedoelende maar ondeskundige mensen zijnde 'John'.

Ik heb 'John' voorgesteld het paard samen te gaan doen als de eigenaar er afstand van doet. Dus er hoeft in feite alleen maar een getekende afstandsverklaring te komen.

In de tussentijd zou het paard bij John blijven staan en zou hij er goed voor zorgen. Maar daar heb ik dus grote twijfels over. Hij bedoelt het goed, maar gaat het ook echt goed? Dat is dus het probleem nu.

Dus aan de ene kant vind ik dat ik het los moet laten. Ik heb een goed voorstel neergelegd, met de eigenaar kan ik niet gaan praten, we hebben moordneigingen over en weer. John kan wel met de eigenaar gaan praten dus daar wacht ik dan op af.

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 07:35

Ik snap wel wat je bedoelt, maar die eigenaar zal niet veranderen. En loslaten als het om een dier gaat die niet voor zichzelf op kan komen is moeilijk.

[RIJ-ITP] Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen
Continuing doing what you always did while expecting another result is a definition of insanity
viewtopic.php?f=147&t=1575998

SassyMoon
Berichten: 287
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:40

En nu vraag ik me steeds af of je al weer langs Kabir gereden bent om te kijken of de deken er nog steeds omheen hangt....Irritant hé?

joey2010

Berichten: 4346
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 17:57

Ja SassyMoon, ik heb hetzelfde. ;)

Monique1963

Berichten: 8626
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-17 18:24

ja ik heb hetzelfde :-)

Ik ben wel langsgeweest, maar ik kon hem niet zien staan. Hij zal ergens achteraf hebben gestaan. Of misschien dood achter de muur liggen.

Vanmorgen was het prachtig weer. Ik denk als ik een opdracht af heb qua werk dan ga ik rijden. Dat was tegen drie uur. Phone kwijt. Damn. Overal zoeken, het ding bellen, maar die was natuurlijk leeg. Zoveel tijd verspild. Gelukkig wel gevonden. Toen Callas uit het land halen. Weer helemaal die t-berg op, want uiteraard niet komen. (Gisterenavond trouwens ineens weer wel) Ik denk ik ga haar niet halen, maar loop langs haar voorkant op naar haar achterhand, kijken of ze volgt. Dat deed ze keurig dus daar was ik wel weer blij mee. Toen heb ik haar aangehaakt en zijn we aan de afdaling begonnen. Dat deed ze ook keurig want het liefst stiert ze dwars rechtuit naar beneden, gezien de slipsporen die er nog steeds staan. Kom ik langs de roundpen en ik denk, why not. Heb al in geen tijden meer grondwerk of roundpen of longeren gedaan. Dus ik ga de roundpen in. De shetjes mochten ook komen, maar die haakten toch bij de ingang af. Dat vond Callas niet leuk. Was ze genept, stond ze ineens alleen in de roundpen! En Shadow die dacht, ik ben nu toch al zo ver beneden ik ga vast verder naar het hek om daar te wachten om naar stal te mogen.
Als Callas van Shadow weg moet is dat niet zo'n probleem. Of eigenlijk helemaal geen probleem. Maar als Shadow van Callas weggaat is dat wel een probleem. Ik snap het verschil ook wel, het is dan niet haar keuze in de steek gelaten te worden. Dus er zat, laten we het zo uitdrukken wel wat werk in het haar rondwerken. Ben toch blij dat we de bovenste plank van de roundpen op haar boeghoogte hebben gemaakt, want ze wilde er eigenlijk overheen. Weg van mij en vooral achter Shadow aan.
Ik heb er nu wel voor het eerst bij mezelf op gelet dat ik bij het handveranderen een andere keuze maak. Ik had geleerd te blokken en dat leverde altijd veel piep en zwaai en bok op. Nu naar aanleiding van een van jullie opmerkingen, ben ik voor het handveranderen terug naar achteren gestapt helemaal uit haar ruimte. Daarop kwam ze meteen naar me toe en toen heb ik dan geprobeerd haar vanuit die positie weer door te sturen de andere kant op en dat ging min of meer redelijk. nog wat onhandig van mij uit, maar door niet te blokken kwam er op deze manier ook geen verzet. Dat was er al genoeg. Ik had helaas geen camerabril op, want dit was weer eens een impulsactie, maar ik had van alle piepjes een liedje kunnen componeren.
Toen was ik klaar. En zij stond zo ongeveer door het hek heen te duwen om naar Shadow te kunnen. Ik denk ik ga niet met haar verder door aan het halster naar beneden lopen, dat wordt een gevecht dat ik niet ga winnen. Dus ik zet de roundpen open en nodig haar uit om eruit te komen. Bokken, piepen, niet normaal, zoveel frustratie! En toen keihard naar beneden galopperen naar Shadow.
Toen ik een paar minuten later dan ook beneden was, riep ik haar en kwam ze vanaf de uitgang wel naar me terugwandelen, dus dat was weer netjes. Toen met zijn allen terug naar de stal lopen. mwah. We waren enigszins fris door deze actie en allemaal wilden ze voor me uit lopen. Ik heb het kunnen beletten dat ze niet voor me uit gingen, maar moest wel alle zeilen bijzetten.
Toen kwam ik bij de stal en ik doe dit dagelijks, maar meestal zijn ze niet zo opgefokt, dus ik kwam in de knoop met drie lijnen, draaidende ponys en een schrikdraadveer. Poupette peerde hem naar binnen, Callas luisterde niet naar HO, Shadow was ook stronteigenwijs en omdat je met zijn drieën niet door 1 deur kan tegelijk, liep Callas een grote tafelzaagmachine die op een verhoging staat, omver. Dat kan normaal gesproken nooit gebeuren, er is ruimte zat. Dus die backt in paniek weer naar buiten. Op mijn schreeuw dat ze gvd HO moest doen, stond ze zowaar stil. Goed. Ook weer gehad.
Ga ik poetsen, ze was echt heel heel heel erg smerig, ben ik klaar, ga ik mijn inmiddels opgeladen phone halen, is het al kwart voor vijf! Om half zes schemert het hier al heel erg, dus dat ging hem niet meer worden.
Wat een downer.
Next time better.
Ze staan wel lekker vroeg op stal vandaag. Dat dan weer wel ;-)

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

SassyMoon
Berichten: 287
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 18:53

Monique1963 schreef:
ja ik heb hetzelfde :-)

Ik ben wel langsgeweest, maar ik kon hem niet zien staan. Hij zal ergens achteraf hebben gestaan. Of misschien dood achter de muur liggen.
;-)



Heerlijk die droge humor! Waarschijnlijk maar goed dat je niet meer bent gaan rijden. Er was denk ik niet de juiste 'state of mind'.....

Van hand veranderen door naar achteren te lopen is super, als dat eenmaal soepel gaat kun je ze zo achtjes laten maken, zo'n gaaf gevoel vond ik dat altijd.

assebassie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-02-13
Woonplaats: in de provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:47

Waarschijnlijk maar goed dat je niet meer bent gaan rijden. Er was denk ik niet de juiste 'state of mind'.....

:):)

Monique1963

Berichten: 8626
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-17 17:05

En dan was het vandaag wel de goede state of mind. Berekoud, maar ja, het is winter. Ietsjes zonnetje en gelukkig droog. Geen jagers gehoord in het bos, dus gaan met die banaan. Eh Callas.

En omdat ik zo weinig rijd, merk ik toch wel aan haar dat ze alles veel spannender vindt. En aan haar gehoor mankeert niets, dat heb ik wel gemerkt. Ze vond op het erf al iets spannend, ik zag niets. Bleek het mijn vriend te zijn die aan het hakken was. Dat zag ik pas 50m verder op en al die tijd liep zij al te aarzelen van er is iets. Laten kijken en toen was het ook wel goed.

Komen we op straat, zit daar onze eigen kat in de berm. Die ziet ze dus dagelijks op stal, in de wei overal, maar niet in de berm. Man wat was die kat eng. Hij is dan ook heel erg wit, maar ja. Haar weer laten kijken, dat heeft lang geduurd want ze was niet overtuigd. En hij zat op een meter afstand van haar, dus niet dat het niet te bekijken was of zo. Ik heb haar niet kunnen overtuigen dat hij niet eng was, maar ze liep wel door.

Toen langs het voetbalveld, waren ze aan het trainen. Dat was wel heel spannend, moesten we heel veel kijken want dat zijn dan toch wel zo'n 30 dingetjes in felle kleuren die heen en weer rennen en die ballen dan! En er stonden vlaggetjes. En het geluid tegen die bal was ook gek. Goede training, maar ze luisterde wel netjes.

In het bos gaan draven, maar moest vaak gaan stappen omdat het erg glad is. Zo tegen het vriespunt met die natte klei her en der. Dus er waren veel deinsmomenten, veel aarzeling, maar ze heeft het toch maar gedaan. Er waren ook veel houtstapels bijgekomen. Dan zou ik denken, als je er een gezien hebt heb je ze allemaal gezien, maar nee, zo werkt dat niet.

En tatatatataaaaaaaaaaa ik heb eindelijk weer eens gegaloppeerd. Mijn vriend had dan eindelijk van de week tijd om mijn easyboots de kabels korter te maken, zodat er meer kans is dat de aanblijven tijdens een galopje. En dus weer eens gegaloppeerd. Netjes beheerst handgalopje, wel vals plat omhoog, dat er minder kans op geknetter was. En ze knetterde niet, maar was keurig braaf.

Ze is wel erg hyper gebleven de hele rit, dat koppie zakte maar niet omlaag, maar ze heeft het keurig gedaan, dus ik ben weer helemaal blij. Als afsluiter toch nog even extra langs het voetbalveld gereden en haar nu heel lang laten kijken en toen naar huis. Daar was wel die spannende baas weer aan het hakken, maar hij was nu minder eng dan de heenweg.

Kortom, mijn dag kan niet meer stuk!

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

assebassie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-02-13
Woonplaats: in de provincie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 17:31

goed gedaan *\o/* ben jaloers :~ , hier is alles ook zo glad (bermen enzo), ik vind dat niks, dus blijf lekker binnen :brr:

Veldbloem

Berichten: 501
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 00:00

Fijn Monique, goed om te horen dat jij Callas zoveel zekerheid kunt geven dat ze langs al die gevaren durft met jou!
Leuk dat je topic nog steeds loopt trouwens!

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 00:22

SassyMoon schreef:
Monique1963 schreef:
ja ik heb hetzelfde :-)

Ik ben wel langsgeweest, maar ik kon hem niet zien staan. Hij zal ergens achteraf hebben gestaan. Of misschien dood achter de muur liggen.
;-)



Heerlijk die droge humor!


Ik vond m ook heel droog TS :D enne, het wordt wel wat met callas :j

joey2010

Berichten: 4346
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 08:36

Ik merk dat Callas veeeel meer vertrouwen in jou heeft gekregen. Ze twijfeld vaker maar gaat toch daarna door!
Voorheen zou ze ervandoor gaan.
Jullie komen steeds dichter bij elkaar +:)+

Monique1963

Berichten: 8626
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-17 11:44

Hallo allemaal dank weer voor jullie reacties. Vanmorgen was het weer raak. Koliek. Om 8 u kwam ik op stal en ze lag. Dat doet ze wel vaker, maar opstaan en gelijk weer gaan liggen. Foute boel. Tot half tien met haar gewandeld. Wilde ze nog steeds gaan liggen. Toen naar de vet gesjeesd voor een prik te halen. Thuisgekomen was ze opgeknapt en wilde niet meer gaan liggen. En ook weer eten. Nu ga ik over op zaagsel. Ik denk dat ze het van stro krijgt. Ze eet niet, ze vreet. En ze vreet alles op wat ze kan krijgen. Ik geef haar bewust al weinig stro, alleen op haar ligplek, maar nu dan maar zaagsel ergens gaan halen. Ik zit nu net ff pfff, ben kapot van dat wandelen! Vind mijn heup echt niet leuk, maar goed het werkt wel voor haar. Nu houd ik haar voorlopig vandaag even binnen, met telkens wandelen en beetje eten en wandelen en beetje eten tot de mest afkomt. De prik heb ik nu op voorraad.
Wish me luck. Als de mest afkomt zal ik het wel weer melden hier.

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

joey2010

Berichten: 4346
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:05

Oei Mo , dat is schrikken. Blij dat het wel wat lijkt te helpen om met haar te stappen.
Zou je haar ook niet aan het lopen krijgen in het longeerstukje?
Dus niet draven maar gewoon aan de lijn laten lopen dan kan jijzelf wat meer stilstaan.
Beter voor jouw heup.

Ik hoop dat ze snel mest.

Monique1963

Berichten: 8626
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-17 13:33

Hi Joey, ja dat had ik kunnen doen idd, maar als ze zo zielig is, dan blijf ik liever dicht bij haar en wandelen is meer vriendelijk vind ik. Gedeelde smart of zoiets.

het gaat nu wel een stuk beter met haar, wel lekker rustig, hahhaa voor de verandering, maar ze eet wel. Ben na mijn vorige postje inmiddels al 2x wezen wandelen, maar helaas nog geen mest. Vind het wel erg lang duren nu.

Om 13u ga ik weer kijken.

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

jeetje77

Berichten: 3450
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 13:35

Oh sterkte Monique, koliek is niet leuk. Hopelijk komt de meest gauw

joey2010

Berichten: 4346
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 13:39

Toch een beetje opletten met eten!
Vooral omdat ze nog niet mest.
Anders raakt ze steeds meer verstopt.

Ja Mo ik kan me het gevoel voorstellen dat je er gewoon naast wil lopen om haar steun te geven!
Arme Callas :(:)

Monique1963

Berichten: 8626
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-17 13:40

Klopt ik geef haar ook maar mondjesmaat hooi.

Als ze om 1u nog niet gemest heeft, ga ik toch een spuit erin zetten.

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

joey2010

Berichten: 4346
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 13:42

Aah oke goed bezig Mo!

Ik hoop dat ze zometeen een kado heeft neergelegd in de stal.

Monique1963

Berichten: 8626
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-17 14:50

om 1 uur wezen kijken, geen kado, geen kakdo, geen mest. Dus spuit erin gezet. Eng. Maar ik was zo door de huid, dat leek me het engst. Ging goed. Maar toen 30ml erin, dat is veel. Ga ik duwen, springt de spuit van de naald omdat ze met haar hoofd schudt. Vriend gehaald. Hij vasthouden, nog een keer opnieuw geprikt en het restant circa 25ml er dan in gespoten. Callas was verder lief. Daarna weer een half uur wezen wandelen. Nu moet er binnen 2 uur mest komen. Ze heeft weer twee handjes hooi gehad, maar echt niet meer. Daar wordt ze wel een beetje narrig van want ze wil wel eten. Ze was nu met wandelen ook alweer een stuk actiever, met oren naar achteren en kop laag om mijn hond te verjagen die meewandelde, dus ze voelt zich nu weer ok. Ze briest ook tijdens het wandelen. Dus als ze nou gepoept had, dan zou ze helemaal ok zijn, maar er is geen poep. Ik heb de hele stal leeggehaald vanmorgen om zeker te weten dat ik iedere keutel zou kunnen vinden. Om halfdrie ga ik weer kijken.

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

pien_2010

Berichten: 43114
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:24

Vervelend altijd dit soort dingen. Wij duimen hier voor een spoedige grote vette KAK! Sterkte vrouw!!

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:26

Ik duim mee dat er zo een ‘kado’ ligt

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desi_2409, Ginny135, GrapeshotBot, Luna_Rose, SusanH, tienus63 en 117 bezoekers