[VOLG] Van lelijk eendje naar....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
FenixJL
Berichten: 336
Geregistreerd: 05-11-16

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:11

Stille meelezer! Maar hij had mijn hartje wel gestolen hoor!
Ik zou hem zo kopen
Jammer genoeg ging het niet!
En ik koop indd liever een paard waar iemand eerlijk over is dan een paard met een verleden waar je niks van weet en waar ook niks over verteld word.
Daar ben ik het zeker met je eens dany!
En zo in de kreukels begrijp ik ook niet.
Hij moet gewoon wat massa krijgen en training is niet anders dan een onbeleerd paard ...is mijn mening dan :)

Ik hoop dat de nieuwe eigenaar ons nog een update wil geven ben echt benieuwd!


manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:54

Absoluut respect voor de eerlijkheid en openheid. Maar paardje leek mij toch nog verre van oké te zijn.
Zelf zou ik zo'n paard niet kopen...er zijn er genoeg die beter in hun lijf zitten. Maar gelukkig ben ik niet iedereen en heeft hij hopelijk een mooi plekje gevonden waar ze hem de zorg en behandelingen kunnen geven die hij (nog) nodig heeft...

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 04:07

Fijn dat jij hem niet zou kopen, maar wat doet het er toe? Als ik bij elk paard wat ik niet zou kopen dat moet melden ben ik nog jaren bezig.

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:53

Ik snap soms Bokt echt niet...maar dat zal ik ook wel niet mogen melden...

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:07

Ik snap wat je bedoelt hoor manubres, dacht hetzelfde. Ben wel ontzettend blij dat het dier verder opgepakt wordt en hopelijk wordt zijn lichaam steeds een beetje beter.

Daroma, Roma (Wonderboy x Jetset-D) Z1+11 Van afgeschreven naar revalidatie
Novella è Bella, Nova (Total US x Wonderboy) Alweer 6 maanden oud!
Kyara, stoere Welsh-b pony (v. onbekend)

Lavita, Vita (v. Fair Play) Z1+12; 9 juli 1993 - † 30 september 2016 Just for now my friend... We say goodbye...

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-17 09:08

Gelukkig willen we niet allemaal dezelfde paarden kopen, zou wat zijn.

Cas is een fantastisch beestje en ze hebben en krijgen enorm veel plezier van hem. Dat is iets wat ik 100% zeker weet na die paar maanden. Paarden met zo'n karakter zijn echt zeldzaam en niet zo makkelijk te vinden als jij denkt hoor. Qua lijf is hij zo goed opgeknapt, en ja hij heeft nog een weg te gaan maar dit weet z'n nieuwe baasje en geeft hem hier ook de tijd en ruimte voor. Experts zien de problemen die jij blijkbaar wel ziet, niet. Je mening prima, maar ik vind het nu wel genoeg geweest eerlijk gezegd.

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:10

wat valt er niet te snappen? dat er een dier dat nog niet helemaal top in zijn lijf zit verkocht wordt? dier was er slechter aan toe toen hij bij TS kwam. het hele verhaal staat er, iedereen (ook de kopers) kunnen het nalezen. Dan is het toch een keuze of je het dier koopt. En melden dat je het niet zou kopen, als het dier al 2 weken verkocht is? wat heeft dat voor enige toegevoegde waarde voor ts of dit topic? Niemand zegt toch dat JIJ dit dier moet kopen? En als je zo'n opmerking random neerzet.. komt daar een reactie op, vrij logisch wel

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

GabberGill

Berichten: 5676
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 23:23

Sommige mensen oordelen vanuit hun tunnelvisie.

Ik wilde hem kopen alleen was Capriootje me voor. Helaas was haar vraagprijs op het moment ver boven wat ik kon uitgeven, Ik had hem anders voor dat geld zeker overgenomen. Het is een goed paard waar we nog wel wat van zullen horen

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 23:35

Misschien een tunnelvisie....misschien puur realistisch. De toekomst zal het leren en ik hoop voor dit paardje dat jij gelijk krijgt. Dat hij een prima springtechniek in zijn genen heeft was zeker te zien.

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

GabberGill

Berichten: 5676
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 00:33

Je moet een oog hebben om door heel veel heen te kijken. De een doet het de ander niet. Zo heb je waaghalzen en minder waaghalzen. Ik zou het zeker wel aandurven gezien dit paard opzich redelijk god beweegt en herstelt zou ik het wel weten. Daarbij is openheid heel belangrijk. Bij dit paard was alles te zien en te volgen waardoor ik al sneller ja zou zeggen. Je ziet dat hij vooral beperkt wordt omdat hij gewoon ernstig veel spier mist. Dit valt allemaal op te lossen en daaruit zou ik beslissen.

Ik had hem voor ong 750 van de eigenaresse gekocht als zij hem aan mij verkocht. Dus ik was die vraagprijs die caprio er voor vroeg ook voor kwijt geweest. Helaas zat ik middenin een verhuizing enz waardoor ik het niet kon doen. Anders had hij zeker bij mij op stal gestaan.

GabberGill

Berichten: 5676
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 15:57

Ik ben toch wel erg benieuwd wat er van hem is geworden!

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 16:09

GabberGill schreef:
Ik ben toch wel erg benieuwd wat er van hem is geworden!


Ik heb hem een tijdje geleden weer te koop zien staan op FB bij de nieuwe eigenaar.

GabberGill

Berichten: 5676
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 16:11

Dat meen je niet :O

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 23:18

GabberGill schreef:
Dat meen je niet :O


Helaas wel.. Vond dat hij op het filmpje enorm overvraagt werd. Niks aan te doen. :( :(:)

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:40

Ik kwam hem tegen op marktplaats net.

Is een prijs van boven de 10.000 echt reëel voor een paard zoals hem? Ik ben maar een leek hoor op dat gebied maar hij heeft nog niks bereikt toch ofso?

Blijf t verder wel echt een leuk dier vinden...

[o]

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:49

Zie hem ook staan. 10.000 lijkt me wel een beetje te hoog gegrepen.

minouesmee

Berichten: 7422
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:51

Iemand een printscreen? :)

Of mag dat niet??

Mind, use your power. Spirit, use your wings..
www.donquiequine.nl

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:53

Staat bij de e pony’s en vrij bovenaan

minouesmee

Berichten: 7422
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:56

Bedankt!

Ik ben heel benieuwd of iemand 10k voor hem neer gaat leggen... ik zou 3 a 4 duizend reëler vinden.. := Zeker als je naar zijn galop kijkt op het filmpje.
Laatst bijgewerkt door minouesmee op 23-09-18 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mind, use your power. Spirit, use your wings..
www.donquiequine.nl

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:58

Ja idd. Hij heeft nog niks bewezen. En ik vindt hem ook niet heel bijzonder goed springen. Maarja is maar wat de gek ervoor geeft.

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:06

Ik kan werkelijk wel huilen als ik dit zie...paardenliefhebbers die het paard de tijd en zorg zouden geven om te herstellen?...laat me niet lachen!! Vreselijke golddiggers! Dit paard is totaal nog niet goed en gaat het waarschijnlijk ook nooit meer worden vrees ik. 10.000 euro? Getikt zijn ze.


Je kan nog beter een paard laten inslapen, dan hem dit gunnen...

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

Britt1

Berichten: 2574
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:25

manubres schreef:
Ik kan werkelijk wel huilen als ik dit zie...paardenliefhebbers die het paard de tijd en zorg zouden geven om te herstellen?...laat me niet lachen!! Vreselijke golddiggers! Dit paard is totaal nog niet goed en gaat het waarschijnlijk ook nooit meer worden vrees ik. 10.000 euro? Getikt zijn ze.


Je kan nog beter een paard laten inslapen, dan hem dit gunnen...

Ik begon net met enthousiasme dit topic te lezen en met teleurstelling de huidige ontwikkeling. Ik begrijp zelf de reden van verkoop niet: 'overstap naar paarden'. Ook vorig jaar was toch al bekend dat Cas een E-pony is? Ik vind het vooral heel erg sneu dat er zo gehandeld en gezeuld wordt met een pony. De kans op een goed en blijvend plekje wordt hierdoor alleen maar kleiner. Ben persoonlijk ook wel benieuwd hoe de ts tegen deze verkoop aankijkt.

MarjanB

Berichten: 16423
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [VOLG] Van lelijk eendje naar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:36

Ze verkopen em echt niet voor dat geld... en vraag me af of ie met die galop een parcours rond komt.

Life is a balance of holding on, and letting things go…

little_birdy
Berichten: 12225
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:49

Haha komisch 10 k voor een paard die loopt als een hobbelpaard met die gangen.
Daar krijgen ze hem niet voor verkocht hoor.
Denk ook niet dat ook maar iemand die pony koopt om mee te springen als er niet eens foto’s of filmpjes onder het zadel zijn met springen .
Ts je hebt knap werk verzet met deze pony.
Sneu voor je dat ze zo ermee omgaan en denken even dikke winst te maken ermee

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:02

Jeetje wat is die stijf, vind hem er ook niet happy of gezond uit zien, 2500 euro was ook goed geweest.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, ardanwan, AVdB96, Dnies90, Esther_r20, Gigixponys, Hanjan, ImkeTarek, Lukasje, Mauritzio, stefanie33, vilheide en 186 bezoekers