[VOLG] Irkoon (v. Marlon)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

[VOLG] Irkoon (v. Marlon)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-17 18:50

Voor iedereen die het leuk vind om mijn kleine vriendje te volgen, hier een volgtopic.

Paspoort:
Irkoon
Vader: Marlon
Moeder: Limanja (v. Negro)
Leeftijd: 4 jaar (2013 precieze datum zou ik even op moeten zoeken)
Disciplines: dressuur, springen en mogelijk later SGW

Het is een ontzettend lief en vriendelijk paard, tikkie ongeduldig soms. Erg braaf maar wel beetje gevoelig. Als hij iets spannend vind is ie uiteindelijk goed te overtuigen en doet ie alles voor je.

Zo zag hij eruit toen ik m kocht (mijn handen jeukten om m te toiletteren)

Afbeelding

De eerste keer met een singeltje:

Afbeelding

Tot waar we nu zijn, op buitenrit, vrijspringen, dressuurmatig echt aan het werk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Had ik al gezegd dat ie lief was?

Afbeelding

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:42

Wat leuk om nog eens een Marlon afstammeling tegen te komen. Mijn vorige paard was een Marlon x Dominard
Afbeelding


Afbeelding
Heel veel succes en plezier +:)+

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 23:13

Imala204 schreef:
Wat leuk om nog eens een Marlon afstammeling tegen te komen. Mijn vorige paard was een Marlon x Dominard
[ [url=m/3rwV4U.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/T4Vi92.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel veel succes en plezier +:)+

Die is ook leuk zeg! Hoe groot was deze? Ben wel benieuwd of er een verband is of dat mijne gewoob klein is uitgevallen.

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 23:33

Citaat:
Die is ook leuk zeg! Hoe groot was deze? Ben wel benieuwd of er een verband is of dat mijne gewoob klein is uitgevallen.
Utah was (uhhh is nog steeds hoop ik, heet nu alleen Ulla bij haar huidige eigenaresse) ca 1.68

Hoe groot is Irkoon?

Heeft al net zo'n eigenwijze oogopslag als Utah :D

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 09:08

Imala204 schreef:
Citaat:
Die is ook leuk zeg! Hoe groot was deze? Ben wel benieuwd of er een verband is of dat mijne gewoob klein is uitgevallen.
Utah was (uhhh is nog steeds hoop ik, heet nu alleen Ulla bij haar huidige eigenaresse) ca 1.68

Hoe groot is Irkoon?

Heeft al net zo'n eigenwijze oogopslag als Utah :D

Hahah hij is niet heel eigenwijs of stout tot nu toe, wel beetje onzeker, maar als je m overtuigd doet ie alles. Hij is nu rond 158cm, maar heb hoop dat ie nog iets groeit

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: [VOLG] Irkoon (v. Marlon)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 13:44

Vandaag weer gesprongen, 4e keer totaal. Hij pakt het erg fijn op, alleen springt zo hoog, dat ik moeite heb met altijd netjes in balans te blijven zitten. Verder springt ie ontzettend fijn, met heel goed achterbeen. Helaas geen foto's van vandaag, kan kijken of ik een filmpje van de vorige keer kan plaatsen. 10 juni neem ik hem waarschijnlijk mee naar t harde, om daar een rondje bb te proberen

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 20:07

Een tijdje stil geweest hier, druk met werk. Intussen reden we wel door, gaat nog steeds fijn. Nu ook een nieuw dressuurzadel, gezien minn andere op hem wel oke lag, maar er op hem niet op kon zitten. Het is een boef, maar gaat nog steeds goed
Afbeelding
Ook hebben we een paar week terug voor het eerst op een andere locatie wat sprongetjes gemaakt. Daarna uitgestapt, waarbij we langs de snelweg gingen. Gezien hij langs een provinciale weg is opgegroeid, was hij hier totaal niet van onder de indruk, knappe puppy