[VOLG] Mijn Tink als sport paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 17:57

Wat hebben we heerlijk gereden gisteren! 15 km met gemak gereden en prachtige omgeving, wel helemaal nat geregend maar daar hadden we al op gerekend :)

Tink was weer super braaf. Ook zijn we onderweg 2 enge bruggen tegen gekomen :+ en aangezien normaal de pony van mijn zus alles durfde kan Tink daar achter aan stappen als het spannend word, maar deze 2 keer durfde die ook niet, dus hop Tink weer aan kop en met wat aanmoediging stapte ze er overheen en volgden de anderen :D Heel trots op mn super paardje, die het toch maar weer even doet met de trailer naar onbekend terrein met een heleboel andere paardjes

Aan onze gezichten kan je denk ik wel zien hoe gezellig het was :D
Afbeelding
Daar gingen we over de spannende brug *D
Afbeelding



freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: [VOLG] Mijn Tink als sport paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:32

Ziet eruit als een heerlijke rit! Ook de voorbereidingen. Tink wordt dus steeds zelfverzekerder met voorop lopen en enge bruggetjes!

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 18:54

freetorun schreef:
Ziet eruit als een heerlijke rit! Ook de voorbereidingen. Tink wordt dus steeds zelfverzekerder met voorop lopen en enge bruggetjes!


Jaa, we hebben heel veel plezier gehad voor en tijdens de rit! En vooral met zulke obstakels merk ik ook dat ze nu dus echt zelfverzekerder is en dat er meer vertrouwen is zowel van mijn kant als de hare <3


lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-17 21:14

Inmiddels alweer een tijdje niks geplaatst

Al twee weken niet gereden door het rot weer en als het dan weer iets redelijker weer was geen stalgenootje op stal om mee te rijden. :P Dus een keer wat nieuws geprobeerd, met tink hardlopen zodat ze toch nog lekker wat beweging kon krijgen. Ze snapte er eerst echt niks van want aan de hand mocht ze toch niet rennen :roll: En als er dan iets engs tegen kwamen langs het fietspad dan was het toch wel spannend zonder andere paarden erbij.
Maar na een beetje oefenen snapte ze het al vrij vlot en zitten de stemcommando's er ook perfect op. En als we iets engs tegen komen is er geleerd om voorwaards te blijven denken ipv als een echte tink stil gaan staan kijken en dan het liefst toch terug te gaan :')

Ook doen we weer wat meer aan vrijheidsdressuur en grondwerk in stal als het regend!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:22

Wat leuk dat jullie samen gaan hardlopen! Helaas gaat mijn pony daar te snel voor. Ze wordt veel te enthousiast en dan kan ik haar niet meer bijhouden :')

lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-17 20:18

emilyslaluna schreef:
Wat leuk dat jullie samen gaan hardlopen! Helaas gaat mijn pony daar te snel voor. Ze wordt veel te enthousiast en dan kan ik haar niet meer bijhouden :')


Tink werd soms ook wel wat fanatiek dus het was een goed oefening om rustig te draven, maar ik heb ook al veel geoefend met grondwerk dat als ik harder of zachter ga dat ze wel bij mij moet blijven, en ho is natuurlijk ook echt ho, dan lukt het prima :P


lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 18:58

Foto spam **\O/**
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We beginnen 2018 met een nieuwe outfit voor tink *D


emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Re: [VOLG] Mijn Tink als sport paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:18

Mooie foto's!

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: [VOLG] Mijn Tink als sport paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:39

Ze lijkt bijna geen tinker zo sportief met die coupe zo :P

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Re: [VOLG] Mijn Tink als sport paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 20:44

Dankjewel!


lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 21:38

Tink vandaag 1 jaar bij ons *\o/*
Een onwijs leuk jaar gehad en heel veel geleerd en meegemaakt, voor het eerst echt gevallen van een paard (& dan meteen enkel bijna gebroken :P ) En vooral heel veel leuke km'ers gemaakt :D

Een paar van mijn lievelingsfoto's van dit jaar <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag na een tijdje alleen maar vrijheidsdressuur,grondwerk en longeren er weer opgezeten en een beetje rondgestapt. Beetje gespannen maar vanaf nu weer fanatieker met het rijden :) En er staat alweer een leuk uitje gepland voor begin april :):)


JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:21

Leuk om jullie eens in het echt te zien. Ik herkende haar meteen :D

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver

lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-18 18:41

JoycexEnya schreef:
Leuk om jullie eens in het echt te zien. Ik herkende haar meteen :D


Ooh wat leuk! Was jij het meisje met ook een bruine tink?

Ik was zo trots op mijn tinkie vandaag, voor het eerst na een binnenbak voor een lol met je knol, een soort schriktraining. Ik was zelf mega zenuwachtig hoe tink het zou doen omdat ik niet wist of ze wel eens in een volle binnenbak was geweest met allemaal vreemde paarden. Maar ze was super <3 Ze kleefde wel heel erg aan het paard van stalgenootje waar mee we waren, en als we dan wat verder weg waren was ze heel sterk en heel hard hinniken :o Maar zo stoer was ze ! Gekke bruggen, zeilen, een wip wap en nog meer gekke dingen stapte ze zo op, eeen hele leuke ochtend gehad ondanks alle stres die ik had voor niks :')


Afbeelding

Afbeelding



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers