[VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-18 13:02

Die drukkende warmte van de afgelopen dagen is inderdaad ook niet echt ideaal :n het hoesten is iets minder met het weken, ze kuchen nog wel af en toe, maar ben ook nog maar pas aan het weken natuurlijk...

Bij Vlekje had ik ook gelijk nog eens bloed laten testen op Cushing. Ze komt wat slechter uit haar vacht en hoewel ze in januari nog getest was, wilde ik toch liever zeker zijn :j

Vanochtend was de uitslag al binnen bij de DA. Vlekje was niet positief, maar ook niet negatief, ze viel binnen de risicozone (waarden van 37.9, onder de 30 is negatief boven de 50 positief, alles daartussen is 'grijze zone' of risicogroep dus...).

In overleg met de DA besloten om toch al te straten met een hele lichte dosis medicatie, omdat bij veel risico paarden vroeg of laat toch Cushing voorkomt... Beginnen met een kwart pilletje per dag en dan binnen een paar weken weer bloed testen om te zien wat het effect van de medicatie is.

Ben toch blij dat ik heb laten testen, nu zijn we het gelukkig 'voor' en valt het goed onder controle te houden met medicatie :(:)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-18 19:34

Gisteren kwam deze 'dame' bij ons het erf omgewaaid *D
Afbeelding

Redenen genoeg om nog eens wat schrik training bij aan ons grondwerk te plakken :j We hebben super fijn gewerkt, cirkelen ging heerlijk, we hebben fijn gespeeld met overgangen en billen wegkijken, Jules was zo enthousiast en werkwillig super tof <3

Afgerond met 'grote boze' Hello Kitty, die uiteindelijk niet zo eng bleek te zijn als meneertje eerst dacht <<) 8-)
Afbeelding

En dan lekker de frisse stal in, en dit krijg je als je in de zadelkast aan het rommelen bent met koekjes _O-
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Anoniem

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 20:28

Heerlijke foto’s weer!

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:56

Mooie foto's hoor hihi die Hello Kitty is geweldig als oefen materiaal ;)

Wel een dingetje dat cushing, ik hoop dat de medicatie aanslaat. Het is goed te behandelen....

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 18:06

Cushing moeten we inderdaad goed mee opvolgen, maar we zijn er goed op tijd bij, dus normaal moeten we het goed onder controle kunnen houden dmv medicatie (vandaag DA nummer 2 langs geweest en die bevestigde nog eens dat de waarden laag waren voor de risico groep, dus prognose is wel gewoon positief) :j

Vandaag de veearts dus nog een keer laten komen, wel een andere deze keer... Vlekje haar hoestje bleef te lang aanhouden naar mijn zin, was even beter met het weken maar toch niet zoals het moet zijn.. En aangezien DA 1 alleen even gekeken heeft naar de paarden en zo constateerde dat het aan het hooi lag (niet eens naar de longen geluisterd := ) wilde ik nu graag een tweede mening...

Vanmiddag was hier toevallig nog een veearts voor de koeien die snel even heeft geluisterd en die hoorde al wat ruis. We zouden daarop kunnen behandelen met antibiotica, maar ik wilde liever de afspraak met mijn eigen tweede DA afwachten...

En wat ben ik blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd..

Deze DA kon na een half minuutje luisteren concluderen dat het om RAO gaat bij Vlekje ('astma bij paarden'). We zijn gelijk begonnen met stevige medicatie om de irritatie die er nu zit te genezen...

Valt gelukkig ook weer goed te behandelen maar het vraagt wel wat aanpassingen... Ze moet vanaf nu 24/7 buiten, geen hooi meer maar voordroog en mocht ze in de winter weer op stal moeten op krullen ipv op stro...

Allemaal prima haalbaar, maar we moeten wel even kijken hoe we het gaan doek met het weitje enz.. Gelukkig hebben we hier veel ter beschikking dus dat komt wel voor elkaar...

Maar DA nummer 1 hoeft van mij niet meer langs te komen we hadden al een week voor op schema kunnen zijn :=

En wat Vlekje er zelf van vindt dat ze nu medicijnen krijgt en altijd buiten moet? :(:)

Afbeelding

Gelukkig is ze verder nog wel helemaal zichzelf en is ze nog lekker happy en vrolijk <3

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:15

Tsja misschien is het makkelijk om een soort buiten loopstalletje te maken, je kan ook kiezen voor stalmatten, of misschien een klein zand paddockje met een stukje overdekt wat je ook aan de weide kan plakken. Dan liggen ze toch lekker zacht, maar kan je het ook afsluiten als ze niet te lang op vers gras mogen. Moet je wel grof zand hebben wat niet stoft... en altijd mest uitscheppen en voorkeur voordroog / hooi niet geven op zand maar op een stuk wat betegeld is...

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Shirley

Berichten: 26841
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:16

Ze heeft er zin, zo te zien! -O-

Een (afsluitbare )loopstal met een ruime, deels betegelde uitloop is zeker een aanrader!

Beterschap voor je lieve dametje :(:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-18 12:07

Bedankt voor het meedenken, altijd handig als mensen met zinvolle ideeën komen! :D

Er komt inderdaad sowieso een inloopstal (die staat al langer op de planning maar door de drukte & geen echte noodzaak bleef die -letterlijk- aan de kant liggen), die zou oorspronkelijk op stalroosters komen, maar begin nu toch te twijfelen of het niet handiger is om de stal op zand te zetten en de roosters te houden als verharde uitloop naast/aan de stal.
Anders moet er weer stro op de roosters en dat mag nu dus ook niet meer := Denk inderdaad om voor matten of lekker zacht zand te gaan als ondergrond (dacht aan rijnzand dan?).

Verder loop ik al een tijdje met het idee om de indeling van de weide drastisch om te gooien, wil heel graag naar een paddock paradise principe gaan, met een vrij ruime paddock, speelweide, roundpen, ... en natuurlijk een track omheen de weitjes/paddocks... Maar dan heb ik meer oppervlak 'nodig' en dat was een beetje een dingetje met het geboer hier :)
Maar, nu ze 24/7 buiten zullen komen met 2, zullen we sowieso meer oppervlak nodig hebben en track/paddock voor in de winter is ook een must om het land te kunnen sparen, dus zo zal er waarschijnlijk wel 'schot in de zaak' moeten komen...

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:57

Ik zou wel kiezen voor een grove korrel zand, want die stoft niet als het even erg droog is. Daarnaast kun je al een beetje een 'track' maken om die heuvel heen. Je hebt 2 sobere rassen dus de grootte van de paddock is belangrijker dan de grootte van je grasland. Misschien kun je een bak combineren met paddock.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Shirley

Berichten: 26841
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:05

Of een centraal gelegen bak/paddock met schuilstal met doorgangen naar de verschillende omliggende weilandjes?
Dat is minder ingrijpend dan een track en net zo doeltreffend, zeker voor maar twee bewoners.
Denk dat vriendlief daar ook minder problemen mee heeft ;)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-18 15:42

Goede ideeën allemaal! :)
Het is inderdaad zo dat veel paddock ook belangrijk is! De track is opzich niet echt iets waar Pieter een probleem mee zou hebben, en ik ben wel echt voorstander van dat principe. Heb de weide nu iets anders/uitdagender ingedeeld met prikpaaltjes en ik zie Jules echt veel meer van hier naar daar rennen :j

Ik heb het nu in mijn hoofd (en stiekem ook al op papier ;) ) ingedeeld met zo'n 500m track rondom rond en binnenin verdeeld in 3 kleinere weides + een paddock van 20x40 die indd ook als rijbak zal dienen. Heb er nu ook een roundpen van 15m doormeter in getekend, omdat we regelmatig werken op de cirkel en dan heeft dat gewoon echt een meerwaarde :j

Het gedeelde paddock/track/roundpen/piste zou dan een heel jaar door open kunnen zijn, waardoor de weide tijd krijgt om bij te groeien en door te schieten -> minder suikers en eiwitten in uitgebloeid gras :) Een van de weitjes zou ik graag als speelweide (boomstammetjes, poel, ...) in willen richtten, maar dat kan achteraf ook nog altijd :)

Op de track zijn verschillende voerplekken voorzien, minstens 2 met verharde ondergrond :) Wil ook graag hindernissen in de vorm van boomstammen, boomschors, ... op de track om het was speelser te maken. Dat vind Pieter opzich allemaal prima, het gaat gewoon om de oppervlakte die nodig is, hoe ik die invul, moet ik zelf maar bepalen :D

Maar goed, dat zijn allemaal dromen in mijn hoofd ;) Het is hier momenteel weer even lekker druk, dus ik verwacht dat ze de komende 2 a 3 weken nog gewoon zo op het weitje blijven staan, eventueel 's nachts op de paddock :) En dan als ik vakantie heb, hebben we tijd om een concreet en haalbaar plan uit te werken!

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 13:19

Tussen al het denkwerk door kunnen we gelukkig ook nog genieten van super veel fijne rust momentjes samen <3

Ze zijn nog steeds aan het snoeien op school, dus ik nam vandaag nog maar eens een lading bamboe mee voor meneer en mevrouw en genieten dat ze daarvan doen, zo leuk om ze bezig te zien met die takken :9

Gekke Vlek is er echt van overtuigd dat die van Jules het lekkerste zijn :))
Afbeelding
Afbeelding
En wat Jules hier allemaal doet met zijn tak? Geen idee :')
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Shirley

Berichten: 26841
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 13:26

Die slimme tante is gewoon te lui om te bukken, dit eet veel gemakkelijker :)*

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 13:30

Haha dat zou best wel eens kunnen Shirley, ze vindt het denk ik vooral vervelend dat die takken altijd 'weglopen' ze is daar zo schattig mee bezig dan, midden in de hoop, hoefjes op de takken en plukken maar <3
Afbeelding
Of ze pakt het iets minder subtiel aan en laat de takken in het rond vliegen ~~}>
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Shirley

Berichten: 26841
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 13:40

Hahaha, zo herkenbaar _O-

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 17:41

Mijn nichtjes kwamen nog eens op bezoek vanavond en zo werd vandaag een mega verwen dag met lekkers en veel aandacht en knuffels <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:11

Oh wat heerlijk zeg met je nichtjes <3 zo lief <3

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-18 21:46

Vandaag ben ik zelf lekker een dagje naar zee geweest met mijn zus en mama, het 'avondwerk' (hooi geven) was dus wat later dan gewoonlijk...

Dat levert mooie sfeer plaatjes op <3
Afbeelding

Meneer en mevrouw stellen het prima zo 24/7 buiten, heb Vlekje geen enkele keer meer horen hoesten nadien dus we zijn op de goede weg *\o/*

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 17:26

Gisteren ochtend keek ik uit het raam om dit vredige tafereeltje aan te treffen :Z
Afbeelding
Afbeelding
Jules lag te genieten van een heerlijk dutje op de weide. En toen ik even ging kijken, werd het momentje voor mij heel bijzonder <3
Afbeelding
De eerste keer dat ik bij Jules kon gaan zitten terwijl hij lag te slapen :+:

Vanochtend trof ik dit aan...
Afbeelding
En gebeurde dit opnieuw <3
Afbeelding

Vlekje stond lekker hoog en droog mee te genieten :j
Afbeelding

Ze stellen het prima zo buiten, ondertussen zijn we al weer een week verder en komt er voor mij ook meer routine in zo :j

Vlekje stelt het goed, ze is alleen niet zo'n fan van haar eten met al die medicijnen erdoorheen... Dus dat is altijd even zoeken :\

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:41

Super leuk! Ik ben echt benieuwd hoe het paddock paradise eruit gaat zien, klinkt als een super leuke plek voor je paardes!

Ejelaleen v. King Kolibrie x Voltaire
Schilderijen in opdracht!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 20:49

Daar ben ik ook benieuwd naar Pleun, zondag goed getekend met Pieter en hopelijk een realistisch plan op tafel, waar zijn ouders ook achter kunnen staan +:)+

Vanavond nog even super fijn gewerkt met Jules, hij was lekker actief en meewerkend. Na het werken stond hij flink in het zweet, wat puntjes bij voor zijn conditie en dat is nodig dus er zal gewerkt moeten worden ~~}>

Sinds kort heb ik er trouwens nog een 'derde paard' bij, gekke Walter denkt volgens mij echt dat hij een paard is :j
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo lief dit <3

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:08

Wat een heerlijke foto's weer <3 en wat lief die Jules die lekker ligt te maffen <3 super.

Wat betreft de medicijnen, je zou eens kunnen proberen er een lepel appelmoes door te mixen, dan werkt meestal wel goed.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-18 11:36

Mer1980 schreef:
Wat een heerlijke foto's weer <3 en wat lief die Jules die lekker ligt te maffen <3 super.

Wat betreft de medicijnen, je zou eens kunnen proberen er een lepel appelmoes door te mixen, dan werkt meestal wel goed.


Appelmoes heeft helaas weinig/geen effect, de eerste dagen wel, maar na een tijdje had ze het daarmee ook gehad := Vlekje heeft ook liever geen nattig if kleverig eten denk ik...
Nu ben ik aan de slag met stukjes appel/wortel, Cushing pilletje kan daar in gestopt en het poedertje kleeft daar ook aan, dat werkt wel :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-18 18:54

:wave:

Hier zijn we weer! Tijdje lekker rustig geweest in ons volg topic, ik had het zelf best druk de afgelopen weken, einde van het schooljaar, huwelijk voorbereiden, ook echt trouwen, op huwelijksreis gaan en tussendoor ook nog eens druk paddock plannetjes tekenen :):)

Kleine fotospam....

Onze trouwdag was geweldig, alles verliep helemaal volgens plan, iedereen was vrolijk, het weer zat mee, het feest was geweldig, echt een dag om nooit meer te vergeten ^&+
Enne, had ik al gezegd dat ik echt een héle knappe man heb <3
Afbeelding
Afbeelding

Vlekje en Jules waren er ook bij, maar die hadden écht geen zin in de fotoshoot :=
Maar het idee was er *-:)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vlekje en Jules maakten ook een nieuwe 'vriend' al is die al snel weer verdwenen uit de weide, ze waren niet echt heel lief voor 'm ofzo...
Afbeelding
Afbeelding

Nu we weer wat de draad van het normale leven oppikken, wordt er binnenkort ook eindelijk (voor mijn gevoel dan toch <<) ) werk gemaakt van ons paddock paradise plan!
Het moet iets worden wat hierop lijkt:
Afbeelding

We beginnen er donderdag écht mee ik ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk uit zal draaien *\o/*

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

marjannuh
Berichten: 138
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: urk

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 22:15

Ik zou ook een waterbak bij de schuilstal plaatsen of sowieso 1 erbij


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Claudia1993_, djinnie, Twist1991, Ubermetrics, Vagabondo en 42 bezoekers