[VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-18 21:30

Ik heb kevin bacon zalf besteld, op aanraden van de smid, hopelijk is het er snel, tussendoor smeer ik Egyptische zalf :)

Hhhm, mijn paardenjas kan eigenlijk heel dringend een wasbeurt gebruiken, denk dat er 'toevallig' wat haar in de zakken gaat blijven zitten morgen. Het is het proberen waard iig :)

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:47

Hihi ja je kan het zomaar spontaan een zak vol haar blijven zitten in de was, als je de zak maar goed dicht doet :D

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-18 23:22

Ik weet niet of ik het experiment met het haar als gelukt moet beschouwen haha :D Ik heb 2 mooie vervilte hoopjes haar, maar het zijn niet de balletjes waarop ik gehoopt had, ze liggen nu in de zadelkast, misschien probeer ik het van de week nog eens :)

Het is rustig hier, ik ben terug aan het werk, alles gaat zijn gangetje, dus heb ook niet heel veel bijzondere dingen (voor jullie ;) ) te melden vrees ik. Eind deze maand krijgt Jules (hopelijk) goedkeuring van de kliniek en kunnen we weer serieuzer aan de slag. Ik zou (in principe :x ) pas van de zomer terug op een paard mogen zitten, maar iets in mij zegt, dat de zomer dit jaar weleens heel vroeg zou kunnen vallen O:) Ik voel mezelf fysiek heel oké, mijn lijf werkt goed mee (al heb ik wel last van stramme spieren, maar dat heb ik altijd met het koude weer) dus waarom zou ik wachten? :+

Ik kan er nu echt van genieten om na een (drukke) dag op het werk even lekker buiten met de paardjes bezig te zijn. Slobber maken, stal uitdoen, drollen scheppen op de paddock, netten vullen, knuffelen, poetsen, ... . Ik merk nu dat ik daar echt enorm veel deugd van heb, dan voel ik mezelf zo gelukkig met wat ik heb, hoe verschrikkelijk klef dat ook klinkt :o

Hiervan kom ik dus écht tot rust <3
Afbeelding
Afbeelding

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 23:35

Dat is zo heerlijk! Lekker rommelen bij de paarden, het geluid van het kauwen van hooi, beter kan je het niet hebben <3

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 13:12

Dat rommelen herken ik, dat is echt heerlijk, ik heb sinds deze week mijn eigen stekkie met 3 boxen en 0,7 hectare erbij. En kan echt uren genieten van de beesten. <3

Jammer dat de haarbal creatie niet is wat het had moeten zijn ;)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-18 18:52

Het zit 'm in de kleine dingen he, elke ochtend op staan en deze 2 helden buiten mogen zetten bijvoorbeeld <3
Afbeelding

Vandaag weer zo'n heerlijk dagje paard achter de rug, al regende het, ik heb even heel fijn gewerkt met Jules & nu staan ze lekker op stal (veel vroeger dan gewoonlijk, maar 't weer werkt niet zo mee...) te genieten van een flink pak hooi :)

Mijn lesgeefster plaatste deze nog op facebook, wist niet dat ze een foto had gemaakt tijdens de les, leuk om terug te zien :D Hier zetten we de eerste stapjes naar het cirkelen toe, kijk z'n geconcentreerde hoofdje ook, hard aan het werk :j
Afbeelding

Wat fijn Mer, klinkt als een heel fijn plekje wat jullie gevonden hebben! Geniet er volop van zou ik zeggen!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 21:51

Zo, nog maar eens een update :) Hoewel het hier lekker rustig is, blijf ik lekker verder posten, vind niet zo heerlijk om te doen als eens in de zoveel tijd zelf mijn volgtopic door te lezen, mooie manier om ons reilen en zeilen te blijven onthouden & om verhaaltjes bij al mijn foto's te schrijven hihi :o

De afgelopen periode deden we heerlijk rustig aan, drukke weken op het werk, waardoor ik iets minder 'actief' met de paardjes aan de slag ging. Wel heerlijk om na een lange werkdag even tot rust te kunnen komen bij mijn 2 vriendjes <3

Korte (ahum O:) ) fotospam van de afgelopen weken...

Zalig om je paardjes zo aan te treffen 's avonds :z
Afbeelding
Afbeelding
Ze zijn ook heel behulpzaam, staan altijd klaar om een handje te helpen :+
Uitmesten...
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Subtiel aangeven dat het water op is :roll: ..
Afbeelding
Gelukkig krijg ik ook hulp van stalkat Walter, met al dat haar...
Afbeelding

Verder hebben we gewoon heel veel lol met elkaar, nu de dagen langer worden, hebben we ook meer tijd om 's avonds nog lekker te poetsen en te tuttelen <3
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 11:42

jeetje wat een haar zeg wow! Maar wel lekker want als ze flink door verharen zie je straks die rare plek niet meer op zijn buik. Je mag hier prima blijven posten hoor, ik ben niet iedere dag online, maar volg jullie nog wel ;)

Sylver

Berichten: 213
Geregistreerd: 21-02-17

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 16:58

Ik volg ook nogsteeds! Fijn he al dat haar :') hier nog 2 die niet geschoren zijn en zonder deken staan ik blijf bezig haha!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-18 17:14

Haha ja, haar is echt wel een dingetje hier, mijn vriend wordt er knettergek van, zou elke dag ons hele huis kunnen stofzuigen.. Zou ik kunnen, doe ik niet, met als gevolg dat het hier regelmatig vol haar (en hooi O:) ) ligt, gelukkig ben ik degene die poetst in huis :Y)

Haar haar en nog eens haar...
Ik kan er elke poetsbeurt minstens zo veel afhalen, heerlijk :D
Afbeelding

Jules zijn geschoren stukken beginnen gelukkig eindelijk terug meer kleur te krijgen :D Ondertussen zijn we ook al 3 maanden na de operatie en 4 maanden na mijn val, ongelofelijk hoe snel dat voorbij is gevlogen :j

Volgende week komt er een carnio sacraal therapeut bij Jules, zodat ik zeker weet da hij helemaal lekker in zijn vel zit vooraleer we terug aan de slag gaan, ik ben benieuwd...

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 17:28

Het verharen, heerlijk of vreselijk. Ik ben er ondertussen al wel weer klaar mee. :') Hier waait alles alle kanten op, ook de waterbak in, mijn haar in, mijn kleding in, etc. Van mij mogen de zomervachtjes heel snel komen inclusief het bijpassende weer :))

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 17:39

Fijn dat zijn geschoren stuk weer kleur krijgt ;) ik ben benieuwd hoe hij straks eruit ziet in zijn zomerjas :D

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-18 18:37

Haha, Maaike, herkenbaar, gisteren gaf ik turnen aan mijn klasje, doe ik mijn schoenen uit, ligt plots heel de kleedkamer vol paardenhaar :o Alles zit echt vol :))
Zomerweer mag inderdaad wel gaan komen nu, krijg er de kriebels van als ik naar buiten kijk en ik zie dit regenweer, maandag was 't zo'n mooi weer, en nu, bah..

Hij wordt wat lichter in zijn zomerjasje Mer, vind 'm dan stoerder ogen dan nu, met die dikke teddy vacht vind ik 'm zo aaibaar en schattig, hoewel hij in zomervacht ook heel knap is <3
Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 18:40

Wat een leukerds zeg :D Ik volg ook mee *\o/*

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-18 18:41

xxwienekexx schreef:
Wat een leukerds zeg :D Ik volg ook mee *\o/*


Leuk dat je volgt! :)
Kan je Jules binnenkort in zijn WN outfit zien verschijnen, moet alleen nog even een singel bestellen en dan kunnen we er langzaam maar zeker aan beginnen *\o/*

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 12:19

In zomerjas ziet hij er idd stoer uit!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 17:28

Wat een leuk weertje was het weer vandaag...
Niets zo heerlijk om dan gewoon buiten te zijn met mijn 2 vriendjes, zo genieten vind ik dat. Ze kunnen me zo aan het lachen brengen, vooral Jules dat is een echt clown :+

'Vlekje, ik ruik iets, ik ben er zeker van, baasje heeft koekjes, ze moeten daar ergens liggen...'
Afbeelding Afbeelding
'Even op onderzoek...'
Afbeelding
'Hier bovenop misschien?'
Afbeelding
'Oh jeetje, als dat ding valt is het best eng hoor...'
Afbeelding
'Maar ik ben wel 100% zeker nu, ik ruik koekjes, dit werkt normaal altijd :) '
Afbeelding
'Haha, baas trapte er weer in, dat was lekker *\o/* '
Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 17:29

Hahahahahaha gekke Jules :D

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 17:36

Eigenlijk mag hij niet in mijn zakken snuffelen, maar ja, als de zak los van het mens komt te liggen, is dat natuurlijk moeilijk te begrijpen, ofzo :D Vond het er zo grappig uitzien, dat ik 'm maar heb laten doen :D

Zeg nu zelf, dit is toch te grappig :D

Hij negeert me ook vrolijk en gaat gewoon door :Y)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 07:01

Haha geweldig :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 07:03

s_v schreef:
Kan je Jules binnenkort in zijn WN outfit zien verschijnen, moet alleen nog even een singel bestellen en dan kunnen we er langzaam maar zeker aan beginnen *\o/*



Leukkkk :D Ik ben benieuwd *\o/* *\o/*

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-18 16:50

Vandaag is het exact een jaar geleden dat Jules en Vlekje naar hier kwamen. Mag mezelf vandaag ook een jaar eigenaaresse van Jules noemen, wat een feest!

We hebben het gevierd met een gezellige wandeling aan de hand, heerlijk met het lentezonnetje op onze bolletjes, genieten <3
Afbeelding

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-18 19:04

Om te vieren dat we al een jaartje bij elkaar zijn, zet ik mijn maatjes graag nog eens in het zonnetje in een fototopic, knapperds van me maken me al een jaar zo gelukkig, ze verdienen het om nog eens in de schijnwerpers te staan :j

[ITP] Time flies when you're having fun...

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 20:58

Hey wat een leuke foto, is dat je vriend?

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-18 21:06

Dat is 'm ja, mijn vriend, of ja, verloofde, bijna... ^&+
Had er helemaal niet over nagedacht dat jullie hem nog niet gezien hadden ;)

Een jaar geleden...
Afbeelding
Wat vliegt de tijd toch zeg, ze zijn zo veranderd beide. Ze zitten nu al veel minder dik in de vacht dan een jaar geleden, Jules is toch wel wat kilo's kwijt... Ze hebben beide een bos manen bij gekregen, Jules zijn voorpluk ziet er uit als een voorpluk en niet als een genknipte 'froefroe' :D