[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-17 20:42

Haha je hebt gelijk :P Ik ga zo ook lekker serie kijken (ehh in slaap vallen ...)

Is idd echt geweldig, ik heb t ooit met Grace gedaan, ben er keihard vanaf gestort (paard besloot dat je best haaks een koe af kan snijden in rengalop en dat had ik wat te laat door) en heb een jaar last gehad van mn kniebanden, maar wat was dat gaaf toen xD

Afbeelding

Afbeelding


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-17 16:27

Gisteren in het kader van lol met je knol het hoofdstel in de kast geladen en op een halstertouwtje gaan trainen. Ging super :D Heerlijk om het gevoel van vrijheid maar tegelijkertijd controle te hebben. Zowel de versnellingen als het verzamelen en changementjes gingen super :D


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 20:27




Genieten jullie mee? *\o/* *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 20:33




Nog meer genieten _/-\o_

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 20:44

En dan denk je, moe na zo een rit zeker!

Ehh nee.. (klikje op beeld)


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-17 20:14

Heb afgelopen zaterdag Grace verhuisd.

We staan nu op een superluxe stal, met buiten en binnen luik, een renbaan met waterbak en bruggetje, solarium, grote buitenbaan en prima binnenbaan en dan natuurlijk nog longeercirkel en (droge)paddock :D

Grace heeft t al heerlijk naar dr zin, ze moest wel eventjes wennen de eerste dagen (erg braaf hoor maar veel hinniken in de paddock). Gelijk de buitenbaan al uitgetest dag 2, rijden grote vrachtwagens met 80 langs, ze geeft geen kik #trotse-eigenaar :P

Duss we hebben de afgelopen dagen lekker verkend, rustig aan gedaan maar toch ook lekker getraind. En wat loopt ze heerlijk op die bodem (ik gok mede omdat deze iedere dag losgemaakt en gesleept wordt en daardoor nooit hard is) :D

En natuurlijk wat fototjes :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder rijden er hier een hele hoop dressuurmensjes (ik ben de enige met een quarter) :D Die het allemaal heel interessant vinden wat ik allemaal doe :Y) Hele gezellige mensen tot nu toe, ik hoop dat dat zo blijft *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-17 18:59


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-17 15:11



Ja eh, Grace voelt zich in ieder geval uitmuntend :Y)

Dierenarts is zaterdag geweest, t kuchje bleef aanhouden, geen koorts ofiets verder maar wilde t toch even gecheckt hebben.

Bleek een beginnende ontsteking in de keel te zitten, nog helemaal niks op de longen te horen gelukkig. Gelijk ventipulmin gekregen, nu voor 10 dagen, 2x per dag.

T filmpje was gisteravond, in overleg met de dierenarts geef ik dr gewoon lekker beweging onder het zadel of aan de longeerlijn. Maar zelfs na die beweging heeft mevrouw dr energie nog over :+ Sinds zondagavond heb ik dr niet meer gehoord, dus nu hopen dat dat zo blijft *\o/*

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 15:33

Ik ga ook volgen, ik vind jullie zo'n leuke combinatie! :D
Prachtige merrie is het ook. :) Het lijkt me echt een leuk dier om mee te werken.

Fijn dat ze niet meer kucht! Hopelijk is ze er snel helemaal van verlost.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-17 10:48

Gezellig!! :D shana toch? :) Als ik het me goed herinner van hps :)





Vroemmm :D

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 11:41

Yes! :))
Iemand staat lekker fris haha! :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 15:54

Vandaag de IHT eens weer opgepakt met Grace, wat is ze toch perfectionistisch daarin xD Iedere keer als ze denkt een balkje aan te raken zet ze al dr voetjes keurig naast elkaar :') :')


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 14:54

Een heerlijke manier om de zondagochtend te beginnen en even uit te slapen (tot half 8 haha ;))

Vanmorgen stond Grace als eerste lekker los, en dat is natuurlijk reden om te rollen :P Daarna lekker in de buitenbak getraind, hadden wat extra impuls omdat 2 kids met hun shetlander besloten om de buitenbak (achter de bosjes) te gaan rijden :+ :+ en dat was natuurlijk erg leuk om op te reageren :Y) Vervolgens als ze aan t werk is nergens meer op kijken dus heb wel heerlijk gereden :D

(even klikken dan speeltie af ;))


Afbeelding

En daarna lekker dr luik open gezet, t zonnetje scheen en ze staat lekker uit de wind. Kortom, ze had geeneens meer oog voor dr stro/kuil. Lekker met je hoofd in de zon is veel beter :P


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-18 20:38

Krijg net deze nog binnen van de fotoshoot waar we voor een fotoworkshop model stonden met Grace :D

Ben weer verliefd op mn paard <3 <3 <3

Afbeelding

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:21

Prachtige foto! <3

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:27

He, die foto kwam ik al tegen in het VOLG jaardoelen topic, leuk dat jullie ook jullie eigen volgtopic hebben! Ik volg mee, leuke combinatie zijn jullie zeg! :j
En, door topics als deze, begint het bij mij toch ook te kriebelen om over te schakelen op Western met mijn knollie, als we terug mogen, ga ik mezelf er toch maar eens in verdiepen :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-18 14:07

Thanks Shana!! :D

s_v schreef:
He, die foto kwam ik al tegen in het VOLG jaardoelen topic, leuk dat jullie ook jullie eigen volgtopic hebben! Ik volg mee, leuke combinatie zijn jullie zeg! :j
En, door topics als deze, begint het bij mij toch ook te kriebelen om over te schakelen op Western met mijn knollie, als we terug mogen, ga ik mezelf er toch maar eens in verdiepen :)


Haha klopt inderdaad xD dankjewel voor dat leuke compliment! En als je t leuk vind ben je altijd welkom om een keertje te komen kijken hoor, we gaan t hele land door samen haha ;)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:27

Dat kom ik sowieso een keertje doen als ik zelf weer auto mag rijden :j
Vooral de in hand onderdelen spreken mij heel erg aan, Jules is een pienter paardje, dat wel wat extra uitdaging zou kunnen gebruiken, dus wil me daar graag meer in verdiepen :)
Als je nog tips hebt voor een goede instructeur in BE, toevallig? :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 19:31

Ja de in hand is altijd erg leuk, Grace heb ik zo de trail stap voor stap geleerd, en leuk dat ze t nu vind :D

Ehhm geen idee, ik heb mn BE zelf niet, met t veewagentje wat wij hebben heb je net geen BE nodig met je paard + spullen :)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:32

Haha ik bedoel eigenlijk een western instructeur in België :+ , maar ik begrijp je verwarring! :P

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 19:34

s_v schreef:
Haha ik bedoel eigenlijk een western instructeur in België :+ , maar ik begrijp je verwarring! :P


Oh op die fiets xD Ehhmm je zou het eens aan erikenragna cerpentiergeens (even facebooken) kunnen vragen, die hebben op dit moment een jong paardje in training staan ergens :D

x__danii

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Delft

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:35

Ik kom volgen :). Heb totaal geen verstand van western, maar ik was altijd erg fan van Mea (volgde jullie op HPS), en Grace is ook heel knap :D!

Djimmie <3

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:35

Ik ben ook op zoek naar een western instructeur in België. Zou ook graag overschakelen. :) Alleen is er in mijn regio niet echt veel te vinden. :') Ik heb het al eens op facebook in de western groep gevraagd, maar wat het dichtste bij is, is Llyda stables en dat is ongeveer 40 minuten rijden. XD Het enige nadeel is dat ik een instructeur nodig heb die lesgeeft met zijn/haar paard.

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:29

Retjethorse schreef:
Ik ben ook op zoek naar een western instructeur in België. Zou ook graag overschakelen. :) Alleen is er in mijn regio niet echt veel te vinden. :') Ik heb het al eens op facebook in de western groep gevraagd, maar wat het dichtste bij is, is Llyda stables en dat is ongeveer 40 minuten rijden. XD Het enige nadeel is dat ik een instructeur nodig heb die lesgeeft met zijn/haar paard.


Van waar in BE ben je? Misschien kunnen we samen op zoek gaan, haha :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:44

s_v schreef:
Retjethorse schreef:
Ik ben ook op zoek naar een western instructeur in België. Zou ook graag overschakelen. :) Alleen is er in mijn regio niet echt veel te vinden. :') Ik heb het al eens op facebook in de western groep gevraagd, maar wat het dichtste bij is, is Llyda stables en dat is ongeveer 40 minuten rijden. XD Het enige nadeel is dat ik een instructeur nodig heb die lesgeeft met zijn/haar paard.


Van waar in BE ben je? Misschien kunnen we samen op zoek gaan, haha :)

Oost-Vlaanderen, in de buurt van Aalst. :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _MelissaV, Afanaisa91, Emese_Flower, KikiCelinevs, Mark0919, Sanet, SusanH, Vagabondo en 36 bezoekers