[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-18 14:49



Ze waren aan het oefenen op het millitair terrein, Grace gedroeg zich super, wat een top paard! Bij t filmpje even je geluid aan *\o/* *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 15:40

Op ons genietweekje op de Veluwe hebben we een fotoreportage gehad bij Lotte van Alderen van Foscofotografie! :D

Ik kreeg gisterenavond een voorproefje binnen en kan bijna niet wachten op de rest, wat heeft Lotte weer goed werk geleverd <3


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-18 13:49

Pfoeh, zondag verhuisd en gelijk een 34 uur per week aan het werk dus het is allemaal even passen en meten, maar toch wel lekker zo druk :D

Door het heerlijke weer staat Grace nog steeds 7/8 uur per dag lekker grasjes te happen :D

Maandag avond heerlijk in de buitenbak getraind, met een mooie zonsondergang als uitzicht (die uiteraard weer moeilijk te fotograferen was :Y) ), nadat er bij mij kinderen een half uur te laat op werden gehaald (ouders stonden in de file) was ik wel even toe aan even wat tijd voor m'n pony-paard, ik dacht ik doe even rustig aan maar Grace pakte alles zo goed op dat voor dat ik toch maar even lekker heb doorgetraind. :D

Afbeelding

Dinsdag avond heb ik tijdens het longeren een sprongetje neer gezet, het blije ei zag dit en is er ongeveer 20 minuten aan een stuk door in galop overheen gegaan xD Ik stond daar maar in t midden :P

En vanmorgen hebben we even genoten op de baan, maar het was maar de vraag waar we uitkwamen, door de mist kon je het einde niet eens zien :')

Afbeelding

Sintara

Berichten: 7296
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:30

Ik ben zo jaloers op die baan, lijkt me fantastisch! *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-18 20:32

Jaa is echt heerlijk hoor!

Vandaag de dierenarts gehad voor arme Grace, ze had een hertenluis, die is naar binnen gekropen en heeft daar zonder dat ze iets heeft laten merken eitjes gelegd.. ze ging vandaag bij het poetsen helemaal door het lint..

DA gebeld, die heeft een of ander middeltje van d'r staart tot d'r oren gespoten en nu zijn ze allemaal dood, ze mag alleen even 3 dagen niet in de zon i.v.m. inbranden, dus even niet op het land. Tenzij het morgen met bakken uit de hemel komt en bewolkt is xD

Was zo sneu, ze stortte zich zowat om, sloeg als een malle met al d'r benen en werd binnen no-time nat van de stress.. -O-

Grace stond nu net helemaal rustig en relaxed hooi te eten en te slapen (heb d'r even op onbeperkt hooi erbij gezet, zodat ze wel lekker kan knabbelen) :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-18 20:35

Nog even een fototje van 1,5 week geleden :D De knappe dames hebben we na 2 dagen maar samen neer gezet, ze bleven elkaar kriebelen met het hek ertussen. *\o/*
In het land hebben ze gekriebeld en elkaar verder niet bekeken. Jut en jul :Y)


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-18 13:50

We zijn iets verloren vanmorgen.. heerlijk gereden zonder hoofdstel :D Met allemaal monden open langs de bakrand want changementjes en kleine en grote voltetjes allemaal geen probleem hoor *\o/*


Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-18 19:42

Grace gaat zo ontzettend goed de afgelopen dagen :D Echt werkelijk alles wat ik vraag schud ze zo uit d'r mouw *\o/*

Van Lotte v Alderen een selectie binnen, nu net 15 bestanden geselecteerd die mijn voorkeur hebben om na te bewerken, man wat was dat lastig, ik dacht ach 15 foto's heb je niet zomaar euh.. had er 20 bij de eerste voorkeur ronde :+

Zoo benieuwd, er zitten echt prachtige beelden tussen, zelfs nu ze zo niet bewerkt zijn <3 :D

Sarah_Fons

Berichten: 962
Geregistreerd: 03-06-14

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:01

Fijn! Ben benieuwd :D

Wauw top zeg, changementen op neckrope! Ik zou ook men ogen uitgekeken hebben! :wow: Ik ben al blij als we iets wat op een volte lijkt kunnen rijden zonder hoofdstel hahaha :D

Sintara

Berichten: 7296
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:26

Ga je je muren behangen met foto's wieneke? :P Echt heel gave pad trouwens!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-18 20:00

Nieuwe jaar komt eraan, dit wordt onze nieuwe uitdaging.. wie komt me aanmoedigen op de zondag? :D
[WN-EV] Western Experience 2019 - Brabanthallen


Sintara schreef:
Ga je je muren behangen met foto's wieneke? :P Echt heel gave pad trouwens!

Haha bijna wel he :') Maar dat krijg ik er hier nooit door hoor :Y)


Sarah_Fons schreef:
Fijn! Ben benieuwd :D

Wauw top zeg, changementen op neckrope! Ik zou ook men ogen uitgekeken hebben! :wow: Ik ben al blij als we iets wat op een volte lijkt kunnen rijden zonder hoofdstel hahaha :D

Haha is t is niet heel anders hoor, ik doe gewoon net of ik een hoofdstel om heb en dan komt t goed (meestal) :') :Y)

Toen ik vandaag zo ging uitstappen buiten kreeg ik weer wat blikken van 'ohmyyy' naar mn hoofd, maar we konden er alleen maar om lachen :+

Afbeelding

Sintara

Berichten: 7296
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:18

Filmpje pleaaaase :p

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-18 06:58

Sintara schreef:
Filmpje pleaaaase :p

Euhh ja dat kan wel :D Maar wel even via whatsapp :) Ik weet niet of al m'n stalgenootjes blij worden als ze zien wat ik aan het doen ben zonder hoofdstel.. gisteren kregen er in de bak ook een paar een rolberoerte toen ik voorstelde zonder hoofdstel verder te gaan.. en ook een paar die t prima vonden hoor, maar wil dan wel graag rekening houden met iedereen :D :Y)

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 07:02

Ow kak ik wou de zaterdag gaan :') even kijken of ik dat kan ruilen met de zondag op werk

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-18 07:05

Melissa0304 schreef:
Ow kak ik wou de zaterdag gaan :') even kijken of ik dat kan ruilen met de zondag op werk

Ben er zaterdag ook hoor! Alleen dan hoef ik zoals het er nu naar uitziet niet te rijden. Barrelen en pole bending lijken me geen hele beste opties om daar even voor t eerst te doen *D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-18 20:58

Melissa0304 schreef:
Ow kak ik wou de zaterdag gaan :') even kijken of ik dat kan ruilen met de zondag op werk

Zaterdag start ik trouwens ook 1x zie ik nu :P

De bevestiging is binnen, dus we gaan t echt doen :x *\o/*

Isabel

Berichten: 2265
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 07:53

Wat leuk! Als ik vrij ben kom ik zeker kijken :D

Sepp (Rudsmo Rune x Lyckangs Tempo)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-18 14:47

De foto's van Lotte zijn binnen! :D

Ik ga nu eerst even droge kleding aantrekken (vandaag mocht Grace mee naar het strand, maar die vond in de zee spelen wel errug leuk...). Alvast een snel voorproefje *\o/*

Bokt upload dus kwaliteit is wat minder, hij spat echt van m'n scherm af haha <3

Afbeelding

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 13:10

Heel mooi weer!! <3

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-18 09:29

Jaa echt heel blij mee, en ondertussen komen er nog meer foto's binnen van de prachtige fotomeeting op het strand afgelopen week, wat hadden wij geluk met het weer *\o/*

Wat een gangen voor een quarter, en een reiner :Y)

Afbeelding

Afbeelding

En voetjes van de vloer kunnen we ook :+

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-18 13:39

Afbeelding


Afbeelding


Tja wat kan ik hier nou nog aan toevoegen.. <3 <3

Sarah_Fons

Berichten: 962
Geregistreerd: 03-06-14

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 18:58

Wauw, echt prachtige foto's! <3

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-18 10:48

Sarah_Fons schreef:
Wauw, echt prachtige foto's! <3

Dankjeee *\o/*

Grace gaat echt top, heb t idee dat ze in de bloei van d'r leven is op het moment. Alles pakt ze makkelijk op, contragalop, changementjes en alle oefeningen eigenlijk. Heerlijk :D :D

En nu staat ze nog heerlijk in het land, en ga ik wee aan het werk :Y) Maar we kwijlen nog even lekker verder bij de volgende foto _/-\o_


Afbeelding

En euh ja t is nog steeds een quarter en nog steeds een reiner :+

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-18 15:56

Afbeelding

<3 <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Afanaisa91, Bielsje, Elegance_, josien_m_, mirriejj, Monique1963, Poekkie, SusanH en 41 bezoekers