[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 23:43

Ziet eruit als een fijne vakantie! Veel succes morgen!


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-18 19:37

Dankjewel!!

Grace heeft mn verwachtingen weer ruimschoots overtroffen op de wedstrijd van Diamond League Western vandaag! En t belangrijkste, wat een gezellige dag, veel gelachen en kunnen genieten van mn paard!

De resultaten:
- 1e > In hand trail L2;
- 3e > In hand trail L1;
- 1e > Pleasure L2;
- 1e > Reining L2;
- Allround champion L2.

Op naar de volgende keer :D

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:26

Gefeliciteerd!!! *\o/*
Laat je nog wel wat prijzen voor de andere deelnemers over? :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-18 12:54

Dankjeee :D

Hahaha nou ehh ja hoor :Y) Ben hier ook wel heeel erg blij mee :D

Even kijken hoeveel punten ik heb gehaald..
6 punten in de in hand trail L2
4 punten in de in hand trail L1
2 punten in de pleasure L2
10 punten in de reining L2

Lekkere start van t nieuwe seizoen zo *\o/*


Grace vind dr concurrentie overigens wel grappig, dat tongetje :Y) _/-\o_


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-18 20:09

Grace maandag rustig beweging gegeven op de baan, gisteren heeft ze een land-dagje gehad en vandaag weer hard aan het werk gegaan :D Ging weer superr, was wel leuk, 2 kwpners erbij in de bak, eentje had een 'ik schrik van alles - dag' en Grace waggelt gewoon netjes aan een lange teugel de hele bak door met langssjezende motoren :P

Verder heeft ze vandaag ruim 9 uur land gehad, en nu net wilde ik d'r halen, nou had moeite om d'r mee te krijgen :Y)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:49

Wat gaan jullie toch lekker samen! Echt heerlijk om mee te genieten van jullie avonturen met elkaar <3

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:09

Ik heb je net gemist op de wedstrijd afgelopen weekend.. Was er in de ochtend even als toeschouwer! Wel jammer :(

Maar gefeliciteerd met alle prijzen :D

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:14

Jullie gaan lekker!!! *\o/*

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-18 21:17

Bedankt weer voor alle leuke berichtjes :D

@Emma, jij was er zaterdag toch? Of zondag ook? :D


Grace had nog niet heeel veel haast om mee te komen na 9 uur land vandaag.. en dat terwijl ze inmiddels helemaal in d'r uppie stond, geen probleem hoor voor d'r :Y)


Afbeelding

Daarna moest ze nog even aan het werk, dacht doe even rustig maar vervolgens ging ik vliegen in galop van een brommertje, dus hebben we maar even door gegallopeerd :Y)
Daarna stond ze helemaal voldaan op stal, tot d'r knieën in t schone stro met kuil en hooi tot de rand van d'r buitenluik haha, denk dat ze nu nog staat te eten (ohnee weer..)


En alvast wat fototjes binnen gehad van afgelopen weekend :D Zitten toch wel weer leuke foto's tussen ondanks de rot belichting in de binnenbak *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Let niet op mijn geweldige uitdrukking (ik gaf een kusje om een changementje aan te geven) maar wel gaaf om deze wisselfoto te hebben :D

Afbeelding

En de powerknop was ook weer makkelijk te vinden in de run-downs..

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-18 17:48

Wat isst toch een binkie :D


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 14:25

Grace mocht weer vol-gas vandaag, normaal duren mijn lessen om en nabij een uurtje, nou vandaag was ik wat eerder, dus we begonnen eerder, en we waren later klaar xD
We hebben alleen maar gewerkt aan het ontspannen op weinig hulpen reactie in de spins, galop en de runs, wat is het toch een gaaf knol *\o/* <3

Afbeelding

Sintara

Berichten: 7380
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:29

Mooie foto´s!

Ik had laatst de verrassing van mijn leven, het bleek dat ook een quarter die zo koel als wat is én pleasure gefokt ook nog een prima powerknop heeft :Y) Wat een super versnelling zit er op die dieren.

Maar hij bleef netjes met zijn koppie bij mij en aan de hulpen, kon erna ook rustig en in een super verzameld galopje terugkomen dus ik was er helemaal blij mee. Het leek totaal niet op er vandoor gaan ofzoiets.

Dus ik ga die knop nog vaker gebruiken als alle omstandigheden het toelaten :D

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 19:18

Haha ja ik vind dat zo geweldig, ze zijn koel, relaxed maar als ze dan mogen dan kunnen ze af gaan als een raket :P

Ik vanmorgen opgestaan met een berg spierpijn.. dacht nou Grace zal ook wel spierpijn hebben.. Nop die kwam met dunne beentjes, niks warm, niks stijf, vrolijk dr stal uitgewaggeld :P Dus even beentjes gestrekt op de baan in stap draf en (flink) galopje en daarna heeft ze tot 5 uur op het land gestaan :D

En toen kwam ze om 5 uur binnen met een berg kuil voor dr neus en tot dr knietjes in t stro, dus ze is den ik net pas klaar met deze portie. Over 2 uurtjes krijgt ze weer, en tot die tijd? Kan je lekker genieten van de frisse lucht en de wind in je voorpluk :Y)

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 10:28

Vroege vogel training vanmorgen :D

We zijn druk bezig met de contragalop, ik vind het lastig om hierin dezelfde goede hulpen te blijven geven. Dus als ik iets verslap krijg ik direct een changementje om m'n oren. Maar het gaat al iedere dag een stukkie beter :D

Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-18 20:17

We zijn nu in de trainingen vooral bezig met zelfhouding in contragalop, contragalop knop heeft ze ondertussen redelijk, heerlijk dat ze de changementjes om de pas springt (en ideaal voor wedstrijden) maar in die contragalop werkt dat toch wel een beetje tegen me xD Als ik maar heeel even mn binnenbeen ontspan heb ik een changement om mn oren. :Y) Naja oefenen oefenen oefenen, en ik moet er binnensmonds heel hard om lachen als ze vol enthousiastme overspringt omdat ik onbewust die hulp geef :+

Kennis van me had nog een gloednieuwe massagepad liggen die al jaren bij dr op zolder lag, heb m even op Grace gelegd, die ging gelijk helemaal relaxen met een hanglipje. Dus ik denk dat dat een aanschaf wordt :)

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 17:05



Euhh en dat na 8 uur land én een uur zware training..

Nu staat ze nog even met regendeken op in het land, er staat hier voor morgen 20 mm en als dat gaat vallen ben ik bang dat dit einde landseizoen betekend. Dus nog even lekker genieten :D

Nog wat fototjes van van de week :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 19:08

Wat ziet het er toch altijd gezellig en vriendelijk uit bij jullie :) Die race foto, geweldig dat ze nog zo veel energie heeft na de training goed teken lijkt me! :j

Gaat ze na het weide seizoen dan terug gewoon op de paddock of veel meer binnen ?

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 19:41

Ah wat lief dankjewel!! :D :D Het is een filmpje hehe, je kan er op klikken dan speeltie af ;)

Ze gaan dan bij ons naar stal, stal is 4x4 dus daar past ze al minstens 3 keer in en ze hebben een buiten en binnenluik wat nonstop open staat :) We hebben 1 grote paddock die altijd droog is (zelfs afgelopen winter), daar mogen ze 45 min per keer in als er iemand na je wil (wat 9 van de 10 keer niet zo is, dan mogen ze blijven staan zo lang je wilt). Vaak ben ik er smorgens en savonds als het weideseizoen over is dus dan komt ze naast het trainen, aan de hand grazen en wandelen minimaal anderhalf uur in de paddock :D

Jaa zeker een goed teken denk ik, en dat op een kwartje brok haha alleen als ik met dr werk krijgt ze er een halfje muesli bij.

Grace dacht er net het volgende over dat ze alweer naar binnen moest (vond t koud worden, wilde dr hoefjes even uitgebreid schoonmaken en verzorgen en wil zelf ook vroeg mn bed in haha)...:

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-18 13:37


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-18 20:10

Wij genieten deze week van een paardenvakantie op de veluwe, de kleuren zijn prachtig :D

Afbeelding

De heide, ondanks dat deze is uitgebloeid, blijft toch ook altijd een machtige omgeving *\o/*

Afbeelding

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:26

Heerlijk paard heb je toch ook!! Ik overweeg in de toekomst Nova te laten dekken door footworks finest :P al ben ik bang dat die te lang is in de rug voor Nova.

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-18 15:56

Dankjullie :D

Haha zou leuk zijn Emma! De nakomelingen die ik ken zijn ook allemaal leuk! :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-18 15:57

Vandaag hebben we een rustige rit gemaakt, maar wel een flinke :D Heeeerlijk *\o/* *\o/*


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-18 07:49

Oh ik zie dat ik dit hier ook nog helemaal niet gepost heb..

Afgelopen week heb ik een bronze trophy 2018 op mogen halen, bestaande uit een gepersonaliseerde buckle. Deze heb ik gewonnen met Grace en Mea. Op dit moment sta ik hiermee 2e van Nederland op de ranking wedstrijdpunten.

https://www.wran-eu.nl/wedstrijden-rijd ... ophylijst/


Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 145 bezoekers